20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)  (Lest 19690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest

Arena: St.James Park
Dato: 20.februar 16:00

TV-Kanal: Ingen
Norsk supporterside: Ingen
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Preston_North_End

Trykk her for oppdatert tabell.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #1 på: 18. Feb. 2010, 09:30 »
Kan sverge på at jeg så at denne ble utsatt, men jaja stemmer sikkert ikke =) Utrolig viktig å vinne denne ettersom vi har vært håpløse på bortebane i det siste!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #2 på: 18. Feb. 2010, 11:43 »
Reading kampen tirsdag er utsatt.

Hvis denne kampen blir utsatt setter jeg meg ned og skriker:P det snyr utfor vinduet nå, men er ikke veldig kaldt. så krysser fingrene for at kampen ikke blir det ;D

Er i Newcastle nå forresten:P ikke hjemme:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #3 på: 18. Feb. 2010, 18:19 »
Skal veldig mye til for at denne kampen blir utsatt.
Solgt veldig mye billetter har jeg hørt, og den snøen som kom i dag tidlig er jo heldigvis borte nå. Men jeg vil ha sol jeg :P

Vi slår PNE på lørdag, vi må bare jobbe som det vi gjorde fra 40min og ut i går :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

henriktoon

  • NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
  • *****
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #4 på: 19. Feb. 2010, 10:43 »
Noen som vet om det er fysisk mulig å få sett denne kampen på en eller annen måte? (Bortsett fra å dra dit såklart :P)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #5 på: 19. Feb. 2010, 10:47 »
Tja, du kan få en fyr til å sitte med mobilen og filme kampen, også sende den live på videokonferanse til deg. Er nok ikke helt lov og det blir ganske dyrt i tillegg :P
Godsangerâ„¢

                    Twitter: @BjerreP

henriktoon

  • NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
  • *****
  • Innlegg: 133
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #6 på: 19. Feb. 2010, 16:44 »
Tja, du kan få en fyr til å sitte med mobilen og filme kampen, også sende den live på videokonferanse til deg. Er nok ikke helt lov og det blir ganske dyrt i tillegg :P
Haha! ja hadde det ennå vært så lett :P

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #7 på: 20. Feb. 2010, 10:00 »
Håper på samme lag som mot Coventry ;)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #8 på: 20. Feb. 2010, 10:06 »
Ingen grunn til å endre på laget, men i en kamp som dette som vi vel skal vinne, så kunne det vert interessant å se noe alá dette:

Løven Carroll Rout
Jonas Smith Guthrie
Van Colo Willy Simpson
            Harps

 :P

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #9 på: 20. Feb. 2010, 12:00 »
En kamp vi skal og bør vinne. Håper på dette laget. Harper, Simpson, willy, van anholdt, wayne, guthrie, nolan, jonas, løven og Carrol

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #10 på: 20. Feb. 2010, 12:02 »
Og Colo inn i midten sammen med willy

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #11 på: 20. Feb. 2010, 12:21 »
Er vel det samme laget som på onsdag det?
Sto på Sky at Hughton vurderer å stille det samme laget, men at Smith kjemper for en plass. Egentlig det samme som har stått i avisene.
Smith liker ikke å sitte på benken, men klager ikke. Sier at han skal kjempe seg inn igjen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #12 på: 20. Feb. 2010, 12:59 »
Ingen grunn til å endre på laget fra sist. Smith vil kjempe seg inn igjen, han ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #13 på: 20. Feb. 2010, 13:07 »
HÃ¥per BigSam kommer pÃ¥ banen og henter ham til Blackburn.  Greit at han er en teamplayer av dimensjoner, men takling og kortpasninger holder rett og slett ikke hvis man skal spille defensiv midtbane i PL. I tillegg er det verdt Ã¥ nevne at hvis man har evnen til Ã¥ lese spillet slipper man Ã¥ takle sÃ¥ ofte.  Myggen var her et veldig godt eksempel. Lille mannen ryddet opp i stor stil fordi han visste hvor ballen kom og kunne snappe den og sette i gang kontra. Og denne egenskapen har ikke Smith, siden han har spilt spiss mesteparten av sitt liv. At han hÃ¥ver inn rundt 60 i uka er ogsÃ¥ en meget god grunn til at klubben bør selge ham.

Ellers håper jeg på samme lag som sist.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #14 på: 20. Feb. 2010, 13:29 »
HÃ¥per BigSam kommer pÃ¥ banen og henter ham til Blackburn.  Greit at han er en teamplayer av dimensjoner, men takling og kortpasninger holder rett og slett ikke hvis man skal spille defensiv midtbane i PL. I tillegg er det verdt Ã¥ nevne at hvis man har evnen til Ã¥ lese spillet slipper man Ã¥ takle sÃ¥ ofte.  Myggen var her et veldig godt eksempel. Lille mannen ryddet opp i stor stil fordi han visste hvor ballen kom og kunne snappe den og sette i gang kontra. Og denne egenskapen har ikke Smith, siden han har spilt spiss mesteparten av sitt liv. At han hÃ¥ver inn rundt 60 i uka er ogsÃ¥ en meget god grunn til at klubben bør selge ham.

Ellers håper jeg på samme lag som sist.


Både einig og ueinig. Han tjenar mykje, det er minuset. Men eg vil ha med Smith vidare med tanke på at mi mest sannsynle spelar i PL neste sesong. Og han er meir enn god nok til å vera del av eit lag som skal kjempa om å stabilisera seg i PL att. Dessuten er det heilt meiningsleust kvitta seg med nokon no før mi har fått inn fullverdige erstattara. Og då ser eg helst at vi ikkje skiftar alt for mykje på den troppen som rykke opp, men forsterkar den. Så få vi heller kvitte oss med dei seinare, når erstattaren deira er varme i trøya. Smith var ein av våre beste i starten av sesongen, då synst eg det er feil bestemma seg for å kvitta seg med han utifrå at han har vore svak i det siste. For første gong på lenge er det stabilitet og harmoni i troppen, eg ser på det som ein av dei viktigaste faktorane skal vi overleva i PL neste sesong. For ja, det er heilt klart det som må vera eit realistisk mål.