20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nottingham Forest - Newcastle United fre. 2.12 kl. 20.45 Eurosport Norge  (Lest 15850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Ny TV-sendt kamp, denne gang borte mot Nottingham Forest. En del kjente navn i stallen, blant annet klovnen Nichlas Bendtner. Har ikke hjulpet stort for et Forest-lag som ligger på 17. plass. 3 tap, 1 uavgjort og 2 seire på de siste 6, hvorav seirene i de 2 siste kampene.

Newcastle da, en formdupp med 2 tap på de siste kampene. Vært sterke på bortebane dog, så lov til å håpe på opptur i kveld. Ingen store skadeplager som jeg har fått med meg, mangler Hanley, Gamez og kjeksen Aarons, samt Colback er usikker. Noen fler? Vi dominerte tidvis stort borte mot Hull, og Forest skal også være en overkommelig oppgave. Satser på at borteformen holdes ved like, og vi får en kamp der vi stort sett har god kontroll med typisk Rafa-stil. I motsetning til Hull-kampen, så må sjansene settes!. Tror ikke på kalas-siffre men tipper en knapp seier til Newcastle med 1-0.

Vært så mye rotasjoner, så orker ikke begi meg på tipp av lagoppstilling bortsett fra at Darlow må tilbake i kassa, samt Lascelles styrer laget foran sitt gamle hjemmepublikum!

Howay the lads, TOON, TOON!
« Siste redigering: 02. Des. 2016, 15:31 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
På tide å så hardt tilbake! Trenger ein seier for å komme tilbake på vinnersporet.

Howay!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Frykter at dette blir en vrien kamp. 120 minutter mot Hull og en tragisk straffekonk på tirsdag tror jeg slår negativt ut i kveld.
Forest er et lag som varierer voldsomt i prestasjonene og jeg er bekymret hver gang slike lag møter Newcastle, da statistikken mot slike lag ikke har vært god siste årene.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Flyttet til Dplay? Helvete
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Ser ut som det blir Alpint på Eurosport Norge ja.. Det var da som svarte.

Den sendes også hos Unibet om dere har noen kroner stående på konto der. Med Netflix, Sumo, Spotify, HBO finnes det grenser for hvor mange sider en skal betale for.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Blir en tøff kamp dette ja. Britt Assombalonga er tilbake og han scorer jo for gøy. Tror det blir mål begge veier, men at Newcastle vinner.

Tipper at Mbemba spiller igjen. Dummett er vel ikke skada? Han starter nok hvis ikke. Colback inn for Hayden, Atsu inn for Gouffran og Mitro for Gayle.
Darlow-Anita,Mbemba,Lascelles,Dummett-Shelvey,Colback-Ritchie,Ayoze,Atsu-Mitrovic tror jeg det blir.

HWTL
Black and white since 1996

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Darlow - Yedlin, Clark, Lascelles, Dummett - Hayden, Shelvey - Ritchie, Perez, Gouffran - Gayle

Colback skada? Skulle ærlig talt sett han tilbake i oppstillinga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Colback er dessverre fortsatt ute med øyeskade trur eg. Er veldig synd, for vi har vore uslåelige med han og Gouffran i laget.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Ligger ikke på dplay heller. Må vi inn på den midlertidige eurosport appen?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
blir alle kamper som ikke går på tv sendt på dplay? På min tvguide står det at kampen går 2230 på eurnor. er golf der nå  :(
« Siste redigering: 02. Des. 2016, 20:28 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Må inn på dplay på nettleseren, logge inn og på sport i menyen...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Var det jeg trudde
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
blir alle kamper som ikke går på tv sendt på dplay?

Nope. Kun et utvalg... Dette er "Oh mighty England" som velger å gå baklengs inn i fremtiden og som helst ville lagt båtene og togene sine med dampmotor. Fristende å kalle det et u-land noen ganger.

Lord Bendtner. Herregud
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Hva er dette for no dritt? Sendinga begynt?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Har noen en streamelink til oss som ikke gidder betale 99 kr mnd for Dplay?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida