20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00  (Lest 21632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« på: 09. Nov. 2012, 20:34 »
Carroll, Nolan og Allardyce vender tilbake til gamle trakter. En kamp vi bør og skal dominere. En av tre-fire kamper vi skal ha gode muligheter til å sanke poeng i. La det starte med denne.

Krul
Simpson Williamson Saylor Santon
Ben Arfa Anita Cabaye Jonas
Ba Cisse

Om Simpson ikke blir klar flytt Santon over på høyre og la Ferguson ta venstreback. West Ham er ikke et lag med mye fart i derfor bør stopperne våre ha gode muligheter til å hamle opp med det offensive Hammers har å komme med. Her skal det bli hjemmeseier selv om Carroll/Nolan er en stor trussel.
« Siste redigering: 09. Nov. 2012, 20:37 av Fluffy »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #1 på: 09. Nov. 2012, 20:42 »
Det er ihvertfall ikke den verste kampen å ha Colo ute. Williamson-Saylor bør passe et lag som West Ham veldig bra. Carroll har enda ikke scora - men han har laget hawaii og mye rom for mangt et PL-forsvar allerede denne sesongen - så det blir viktig å nøytralisere ham.
Usikker på hvordan vi skal løse den sentrale midtbanen - jeg. Men tror jeg vil ha både Bigi og Anita på banen - og Anita er åpenbart best som back foreløpig. Dermed følgende:

------------Krul--------------
Anita-Tayls-Willie-Santon
---Cabaye-Bigi-Jonas-----
Benny------Ba--Sammy Ameobi

Det er vel dog mer sannsynlig å tro at Perch starter fremfor Bigi om skadefri.
« Siste redigering: 09. Nov. 2012, 20:44 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #2 på: 09. Nov. 2012, 21:07 »
Viktig at ikke forsvaret blir for fokusert på Carroll her. Alene er han ganske harmløs så det vi må gjøre er å hindre tilretteleggerne. Høyt press burde funke bra her mot et West Ham som ikke har de store bakromsspillerne og som pleier å spille over midtbanen. Stresse stopperne (som kan gjøre store feil til tider, Collins mot Swansea noen?) og ikke la de få sikte seg inn på Carroll og vi bør vinne denne kampen greit.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #3 på: 09. Nov. 2012, 22:27 »
Nolan skårar garantert! ;) So her må Ba, Cisse og Ben Arfa briljera.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #4 på: 10. Nov. 2012, 00:38 »
Var ikke Perch ute 1 mnd da?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #5 på: 10. Nov. 2012, 04:37 »
Fint - da spiller Bigi, da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #6 på: 10. Nov. 2012, 10:15 »
Hjemme mot West Ham er vanligvis en kamp jeg er komfortabel med. Men liker ikke å møte Carroll og Nolan igjen :) At Newcastle vil dominere kampen tror jeg ikke. Til det slår vi for mye langt og litt for lite possession etter min mening. Vi er derimot godt organisert og effektive og gode i angrepsspillet, men ikke særlig imponert på cornere og dødball. Lukter vel scoring av Ba mot gamleklubben om han er frisk.. Kan bli mange mål. Tipper 2-2.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #7 på: 10. Nov. 2012, 10:41 »
Arrester meg gjerne, men dette er vel første kampen til Nolan på SJP siden overgangen? Håper han får en bra velkomst, og det gjelder forsåvidt også Carroll, selv vi har møtt han før(på SJP?).

Ellers er dette en type lag jeg HATER å møte.. Vanskelig å spille mot, men knekker vi koden, som 3-0 mot Stoke er det plankekjøring.. Men West Ham spilte faktisk uavgjort mot City, og var ikke så verst, så man kan fort gå seg fast, og da blir det vanskelig! Håper, men tviler, på at vi prøver å holde ballen mest mulig langs bakken og utnytter Ben Arfa, Cabaye og Ba til å spille dem ut.
Tipper 3-0 her, Saylor, Ba og Ben Arfa, i den rekkefølgen :)

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #8 på: 10. Nov. 2012, 12:31 »
Arrester meg gjerne, men dette er vel første kampen til Nolan på SJP siden overgangen? Håper han får en bra velkomst, og det gjelder forsåvidt også Carroll, selv vi har møtt han før(på SJP?).

Carroll blei bytta ud te stor applaus i 2-0 seieren mot Liverpool sist sesong, gjekk forbanna rett i garderoben.

Selve kampen derimot har eg ingen store forventninger til, ingenting som tilsier at me skal klare å dominere og drepe denne kampen. Har fortsatt tilgode å gjør det denne sesongen.

Satser på ein 2-1 slite seier.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #9 på: 10. Nov. 2012, 15:39 »
Krul - Simmo, Willo, Tayls, Santon - Cabaye, Bigirimana, Jonas - Ben Arfa, Ba, Cissé

Basert på hvordan vi starta mot Liverpool og nå i midtuka, føler jeg meg ganske sikkert på at dette blir laget i en slags 4-3-3.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #10 på: 10. Nov. 2012, 19:56 »
Det er ihvertfall ikke den verste kampen å ha Colo ute. Williamson-Saylor bør passe et lag som West Ham veldig bra. Carroll har enda ikke scora - men han har laget hawaii og mye rom for mangt et PL-forsvar allerede denne sesongen - så det blir viktig å nøytralisere ham.
Usikker på hvordan vi skal løse den sentrale midtbanen - jeg. Men tror jeg vil ha både Bigi og Anita på banen - og Anita er åpenbart best som back foreløpig. Dermed følgende:

------------Krul--------------
Anita-Tayls-Willie-Santon
---Cabaye-Bigi-Jonas-----
Benny------Ba--Sammy Ameobi

Det er vel dog mer sannsynlig å tro at Perch starter fremfor Bigi om skadefri.

Støttes. Håper virkelig vi vinner denne og begynner på en god streak mot relativt grei motstand fremover. Så får vi kontakt med WBA og Everton.

Tipper en intens kamp med lite ball på bakken. 2-1 (Ben Arfa, Ba, Nolan).
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #11 på: 11. Nov. 2012, 02:53 »
I fare for å gjenta meg selv, Cisse må spille for å komme iform. hjelper ikke å la han råtne på tribunen.  :koko:
Men lukter seier her, tipper 3-1  :) - Barfa, Saylor, Cisse- Carroll

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #12 på: 11. Nov. 2012, 11:44 »
Denne må vinnes for å henge med i toppen. En fantastisk mulughet til å ta inn på tottenham (møter City) og Liverpool (møter Chelsea). Fulham og Arsenal delte også poeng igår.
3 poeng idag vil mest sansynlig bety delt 6.plass med Tottenham. Begge vil da ha 17 poeng. Da er det bare 3 poeng opp til Everton og WBA. Det vil bety en fantastisk åpninger på sesongen poengmessig. I de neste kampene møter vi Swansea, Southampon og Stoke. Gode muligheter.


(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #13 på: 11. Nov. 2012, 11:52 »
Vi trenger ikke ta innpå Pool når vi allerede ligger foran dem! :toon:

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Ham Søn 11 Nov 16:00
« Svar #14 på: 11. Nov. 2012, 12:06 »
Vi bør sanke noen poeng framover med det kampprogrammet. Vinner vi idag ser det veldig greit ut på tabellen, da henger vi ennå med topp 6
Winning isn't everything, it's the only thing!