20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 575606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3000 på: 30. Sep. 2014, 12:24 »
Jeg lurer på hva for nye snusk Pardew har på Ashley....

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3001 på: 30. Sep. 2014, 12:28 »
En ting skal Pardew ha, han holder hodet reist og gir seg ikke.

Mannen har en sterk ryggrad, det skal jeg la han få ha.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3002 på: 30. Sep. 2014, 12:35 »
Er det so jevla mykje pengar han skal ha viss han får sparken? Ashley er jo fan meg ein av Storbritannia sine rikaste menn. Som det verte påpeika lenger oppe so kjem Pardew aldri til å få supporterane på si sida. Det er Pardew mot fansen i kvar kamp. Dette kan enda i nedrykk. Dette er krise. Det må jo vera lommerusk for Ashley det Pardew har krav på ved å verte sparka. Heilt ekstremt latterleg at han får ny sjanse mot Swansea(håpar me får som fortent der) og at han mest sannsynleg får endå ein sjanse heima mot Leicester. Ashley driter langt opp i korleis laget spelar og kor mange poeng me tek so lenge me held oss i PL. Det er jo ikkje til å tru på den ligaformen me har i 2014.
« Siste redigering: 30. Sep. 2014, 12:39 av lgrinde »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3003 på: 30. Sep. 2014, 12:49 »
Er det so jevla mykje pengar han skal ha viss han får sparken? Ashley er jo fan meg ein av Storbritannia sine rikaste menn. Som det verte påpeika lenger oppe so kjem Pardew aldri til å få supporterane på si sida. Det er Pardew mot fansen i kvar kamp. Dette kan enda i nedrykk. Dette er krise. Det må jo vera lommerusk for Ashley det Pardew har krav på ved å verte sparka. Heilt ekstremt latterleg at han får ny sjanse mot Swansea(håpar me får som fortent der) og at han mest sannsynleg får endå ein sjanse heima mot Leicester. Ashley driter langt opp i korleis laget spelar og kor mange poeng me tek so lenge me held oss i PL. Det er jo ikkje til å tru på den ligaformen me har i 2014.
Jeg forstår heller ikke hvordan dette bare kan handle om økonomi. For det første så er Pardew ikke godt betalt til å være en pl trener. For det andre så kunne Ashley lett ha sparket han etter Hull episoden eller tatt dette opp som et argument for en dårligere sluttpakke. At han vil slippe å betale en sluttpakke er nok sikkert, men samtidig så har han funnet seg en trener der han har god kontakt med. Samtidig er Pardew med på alt Ashley foretar seg. Pardew sier jo ikke Ashley imot i det hele tatt. Er jo bare å se på hvor lite Pulis tålte i Palace.
Det er allerede fastslått at Pardew vil få mer tid uansett hvordan det går mot Swansea ifølge Sky rapporten.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3004 på: 30. Sep. 2014, 13:06 »
Dette burde vel egentlig være relativt enkel matte for Ashley.

Sluttpakke Alan Pardew < EPL Bonus (- spillerkjøp++)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3005 på: 30. Sep. 2014, 13:13 »
The Chronicle skrev dette om kompensasjonen til Pardew forrige uke:
"Should Ashley decide to sack Pardew the Toon boss would be entitled to compensation for the remainder of his five year deal."

"Pardew's coaching staff are also on the same deal as the manager and Ashley could be faced with a huge bill if he decides to change boss."

Så det virker som det koster en del å bytte ut Pardew og det er nok viktig. Men som dere er innepå må Ashley finne en erstatter som han kan jobbe med. Erfaringene med Allardyce og Keegan er jo ikke de beste og Huhgton fikk omtrent ikke sjansen i PL. Så det er tydelig at det settes strenge krav til en manager man ønsker å ansette og det kan godt være at man ikke kjenner til en manager som oppfyller disse. Når det også blir dyrt kan det være Ashley tenker at det er like greit å fortsette med Pardew.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3006 på: 30. Sep. 2014, 14:47 »
The Chronicle skrev dette om kompensasjonen til Pardew forrige uke:
"Should Ashley decide to sack Pardew the Toon boss would be entitled to compensation for the remainder of his five year deal."

"Pardew's coaching staff are also on the same deal as the manager and Ashley could be faced with a huge bill if he decides to change boss."

Så det virker som det koster en del å bytte ut Pardew og det er nok viktig. Men som dere er innepå må Ashley finne en erstatter som han kan jobbe med. Erfaringene med Allardyce og Keegan er jo ikke de beste og Huhgton fikk omtrent ikke sjansen i PL. Så det er tydelig at det settes strenge krav til en manager man ønsker å ansette og det kan godt være at man ikke kjenner til en manager som oppfyller disse. Når det også blir dyrt kan det være Ashley tenker at det er like greit å fortsette med Pardew.

Så det du sier i det siste avsnittet her er at Newcastle er "stuck" med Pardew fordi:
1) Mike(C)Ashley tar seg ikke råd til å sparke ham og trenerapperatet
Og
2) (C)Ashley finner ingen bedre enn Pardew som kan gjøre jobben på (C)Ashley sine vilkår.

Hvis vi koker det ned til å være så enkelt så er klubben i praksis f***a "både i hue og reva" dessverre.

Innstikkerspm: dette med kompensasjon og sluttpakke: det har vel skjedd at manageren har fått sparken, men ikke resten av apperatet? HVIS det er et alternativ så er det jo med på å gjøre en eventuell sparking av Pardew litt billigere eller strengt tatt "mindere dyrt"...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3007 på: 30. Sep. 2014, 16:20 »
Tipper en avskjed med Pardrew og støtteapparat ligger i str. Orden £ 20-25 Mill. Det er kjipe penger å bruke for Ashley og det skjønner jeg godt. Jeg tror Ashley først og fremst håper Pardrew faller for presset.

Pardrew har alltid vært avhengig av nøkkelspillere. Selv i sesongen vi havnet på 5 plass vant vi mange ganger 1-0 eller 2-1. Vi hadde møkkaflaks i flere av kampene og vi hadde Cisse og Demba Ba som scoret på bestilling.

I fjor hadde vi Remy og delvis Cabaye.

Iår har vi ingen! Kun hardtarbeidene spillere som ikke evner den ekstra faktoren for å få med seg 3 poeng.

Pardrew er så fuckt nå, og jeg ser ikke hvor det skal snu. Om vi i det hele tatt skal unngå nedrykk så tror jeg vi må ha inn en skikkelig manager samt innvestere mange 10 talls pund i januar vinduet. 

 

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3008 på: 30. Sep. 2014, 16:58 »

Så det du sier i det siste avsnittet her er at Newcastle er "stuck" med Pardew fordi:
1) Mike(C)Ashley tar seg ikke råd til å sparke ham og trenerapperatet
Og
2) (C)Ashley finner ingen bedre enn Pardew som kan gjøre jobben på (C)Ashley sine vilkår.

Hvis vi koker det ned til å være så enkelt så er klubben i praksis f***a "både i hue og reva" dessverre.

Innstikkerspm: dette med kompensasjon og sluttpakke: det har vel skjedd at manageren har fått sparken, men ikke resten av apperatet? HVIS det er et alternativ så er det jo med på å gjøre en eventuell sparking av Pardew litt billigere eller strengt tatt "mindere dyrt"...

Ja, det er det jeg tenker så jeg syntes ikke det ser lyst ut. Moyes blir ofte nevnt som akutell for han jobbet med små midler i Everton, men skal han bli komme til oss må Ashley godta store endringer. Moyes vil ha mer kontroll over hvilke spillere som blir hentet enn det Pardew virker å ha hatt til nå. I Everton likte han også å hente britiske spillere og spillere med PL-erfaring, og ikke allitd spillere med vidresalgspotensial slik vi gjør nå. I tillegg kan jeg se for meg at Ashley ikke liker managere med et kjent navn og i mindre grad er enig med ledelsen. Erfaringene med Keegan og Allardyce er dårlige. Et annet spørsmål er om Moyes faktisk vil jobbe under Ashley.

Hvis ikke alle blir sparket vil jeg også tro at det blir billigere, men skal vi få inn en ny manager er det vel ganske sannsynelig at han hvert fall vil ha en del av sine folk inn. Mener det ofte skjer ved managerbytter i England.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3009 på: 30. Sep. 2014, 17:51 »
Oyvind, hardtarbeidende? Er jo det som er det største problemet, spillerne går jo bare rundt på matta.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3010 på: 30. Sep. 2014, 22:36 »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Nei.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3012 på: 01. Okt. 2014, 06:34 »
Sky melder han ikke blir sparket og sitter også hvis vi taper mot Swansea.

http://www1.skysports.com/football/news/20876/9496155/premier-league-alan-pardews-job-as-newcastle-manager-remains-safe-for-now

Dette er noe som alltid skjer før managere får sparken. Blir spennende å se hva som skjer idag ..........

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3013 på: 01. Okt. 2014, 12:03 »
Tipper en avskjed med Pardrew og støtteapparat ligger i str. Orden £ 20-25 Mill. Det er kjipe penger å bruke for Ashley og det skjønner jeg godt. Jeg tror Ashley først og fremst håper Pardrew faller for presset.

Pardrew har alltid vært avhengig av nøkkelspillere. Selv i sesongen vi havnet på 5 plass vant vi mange ganger 1-0 eller 2-1. Vi hadde møkkaflaks i flere av kampene og vi hadde Cisse og Demba Ba som scoret på bestilling.

I fjor hadde vi Remy og delvis Cabaye.

Iår har vi ingen! Kun hardtarbeidene spillere som ikke evner den ekstra faktoren for å få med seg 3 poeng.

Pardrew er så fuckt nå, og jeg ser ikke hvor det skal snu. Om vi i det hele tatt skal unngå nedrykk så tror jeg vi må ha inn en skikkelig manager samt innvestere mange 10 talls pund i januar vinduet.

Veldig enig, god oppsummering. Sånn jeg ser det så er det fortsatt mulig å klatre til øvre halvdel av tabellen denne sesongen, men det fordrer at en ny manager kommer inn, og aller helst FORT, for å klare å både motivere og organisere dette laget. Gi spillerne en klar og tydelig plan, og få til et lag med en viss struktur, før vedkommende deretter må ut på markedet på kalde januar-dager for å forsterke flere posisjoner, noe som er sårt tiltrengt.

Interessant at du envner 5.plass-sesongen og poengterer at vi helt klart hadde marginene med oss den sesongen. De aller fleste er vel også enig i at Colo, som er ansett som en av våre viktigste spillere, aldri har vært i nærheten av samme nivået igjen etterpå som han var på den sesongen.

Det laget vi hadde da, har falt litt fra hverandre bit for bit etterhvert som hjørnesteinene har blitt borte, uten at noen nye har kommet til.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3014 på: 01. Okt. 2014, 13:22 »
Hadde så inderlig håpa på at det skjedde etter Stoke kampen, men ser ut som det lar vente på seg :grine:
Hadde Pardew fått fyken denne veka, hadde ny manager "kjøpt" seg tid i pausen etter Swansea kampen til justeringer.