20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200713 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #135 på: 04. Juni 2017, 18:00 »
Ikke helt enig. Selvfølgelig teller fysiske lover når det gjelder posisjoner i fotball. Eks yaya toure. Kanskje den beste midtbanespilleren i verden for noen år tilbake. Tror du virkelig kan hadde vært like god på back. Når hans store svakhet er tempo. Det jeg mener er at er man 2 meter lang og spretten har man bedre forutsetninger som keeper enn en som er kraftig og 1.85.
Selvfølgelig finner man unntak. Men som jeg nevne litt lengre oppe. Målet til juventus i går hadde en courtois tatt. Pga rekkevidde/høyde.

Når det er sagt syns jeg Hugo Lloris er veldig overvurdert. Ja en god keeper men ikke verdensklasse nivå. Mannen har Englands kanskje beste forsvar foran seg.( kjør på med pepper) 😂😂


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #136 på: 04. Juni 2017, 18:28 »
Ikke helt enig. Selvfølgelig teller fysiske lover når det gjelder posisjoner i fotball. Eks yaya toure. Kanskje den beste midtbanespilleren i verden for noen år tilbake. Tror du virkelig kan hadde vært like god på back. Når hans store svakhet er tempo. Det jeg mener er at er man 2 meter lang og spretten har man bedre forutsetninger som keeper enn en som er kraftig og 1.85.
Selvfølgelig finner man unntak. Men som jeg nevne litt lengre oppe. Målet til juventus i går hadde en courtois tatt. Pga rekkevidde/høyde.

Når det er sagt syns jeg Hugo Lloris er veldig overvurdert. Ja en god keeper men ikke verdensklasse nivå. Mannen har Englands kanskje beste forsvar foran seg.( kjør på med pepper) 😂😂

Hva har dette med Transfersommeren 2017 å gjøre?
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #137 på: 04. Juni 2017, 18:45 »
Om du leser fra forrige side skjønner du sammenhengen. Gjelder en Reina diskusjon som vi egentlig er ferdige med 😂
Den gang da vi var linket til Reina.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #138 på: 04. Juni 2017, 20:38 »
Det kommer både styrker og svakheter ved å være både høy og lav som keeper. Det er ikke sånn at det ene er bedre eller dårligere enn det andre. Alle over 10 år vet dettte.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #139 på: 04. Juni 2017, 20:58 »
Den siste kommentaren din kunne du spart deg for. At folk har forskjellige meninger er noe av det som krydrer et forum.

Herved legges diskusjonen død.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #140 på: 06. Juni 2017, 06:50 »
Alltid lika kjekt med silly season. Den eine etter den andre ryktast å signera innan kort tid og so plutseleg har det gått fleire veker og ingen har kome inn :D

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #141 på: 06. Juni 2017, 06:51 »
Ikke helt enig. Selvfølgelig teller fysiske lover når det gjelder posisjoner i fotball. Eks yaya toure. Kanskje den beste midtbanespilleren i verden for noen år tilbake. Tror du virkelig kan hadde vært like god på back. Når hans store svakhet er tempo. Det jeg mener er at er man 2 meter lang og spretten har man bedre forutsetninger som keeper enn en som er kraftig og 1.85.
Selvfølgelig finner man unntak. Men som jeg nevne litt lengre oppe. Målet til juventus i går hadde en courtois tatt. Pga rekkevidde/høyde.

Når det er sagt syns jeg Hugo Lloris er veldig overvurdert. Ja en god keeper men ikke verdensklasse nivå. Mannen har Englands kanskje beste forsvar foran seg.( kjør på med pepper) 😂😂

Me legg diskusjonen død, men denne kunne DU spart deg for. Verte berre for dumt :)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #142 på: 06. Juni 2017, 11:08 »
Ikke helt enig. Selvfølgelig teller fysiske lover når det gjelder posisjoner i fotball. Eks yaya toure. Kanskje den beste midtbanespilleren i verden for noen år tilbake. Tror du virkelig kan hadde vært like god på back. Når hans store svakhet er tempo. Det jeg mener er at er man 2 meter lang og spretten har man bedre forutsetninger som keeper enn en som er kraftig og 1.85.
Selvfølgelig finner man unntak. Men som jeg nevne litt lengre oppe. Målet til juventus i går hadde en courtois tatt. Pga rekkevidde/høyde.

Når det er sagt syns jeg Hugo Lloris er veldig overvurdert. Ja en god keeper men ikke verdensklasse nivå. Mannen har Englands kanskje beste forsvar foran seg.( kjør på med pepper) 😂😂

Me legg diskusjonen død, men denne kunne DU spart deg for. Verte berre for dumt :)

😜😂😂

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #143 på: 06. Juni 2017, 15:08 »
Sluta tjata, Zlatan kan va målvakt! alla målvakter vil va som Zlatan ;)

Virker som Semedo-linken er i ferd med å glippe. Og det er synd. Florian Lejeune kan allikevel være en veldig fin signering hvis vi klarer å hale i land den overgangen. Mine kilder sier at det er en spillende stopper som kan ha mange av kvalitetene man trenger for å hevde seg i PL. Skal være duellsterk og "commmanding" i stilen. Håper han blir klar snart!


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #144 på: 06. Juni 2017, 17:46 »
Ser ut som at Abraham og Lejeune er de neste inn døren. Litt varierende rapporter om at Semedo drar til La Liga istedenfor. Caulkin sier at Semedo var backup om ikke Lejeune kom.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #145 på: 06. Juni 2017, 18:58 »
To meh-signeringer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #146 på: 06. Juni 2017, 19:00 »
Besiktas er i samtaler med Newcastle om Mitrovic😢 Han og Gayle er de eneste spissene jeg faktisk vil beholde😢

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #147 på: 06. Juni 2017, 19:20 »
Et salg av Mitro kan forsvares dersom dette betyr at en ny spiss av høy kvalitet kommer inn.

Vet at pris og ferdigheter ikke alltid henger sammen, men har lyst å se en stor overgang snart der Owen rekorden ryker.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #148 på: 06. Juni 2017, 19:41 »
Ganske sikker på at den kommer i sommer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #149 på: 07. Juni 2017, 08:16 »
Håper at vi også kan få inn litt proven PL-kvalitet. Stoler forsåvidt på Rafa, men han har sine bomkjøp - og jeg tror ikke vi igjen skal gå i fella hvor vi kun kjøper potensielt gode spillere uten PL-erfaring. Det var slik vi rykka ned.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida