20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overgangsvinduet sommeren 2020  (Lest 24121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #75 på: 07. Sep. 2020, 22:09 »
Fornuftige kjøp dette vinduet. Hadde bare vært så mye bedre om vi hadde hatt en annen manager enn Steve Bruce. Det er ikke noe håp eller framtid med han.

Nå får han endelig forme sitt lag offensivt. Så får vi se da. Gjorde det jo ca likt som Rafa i første sesong. Men ja skulle hatt Posh, messi og en brønn med saudi penger nå

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #76 på: 08. Sep. 2020, 07:46 »
Ryktes at Jamal Lewis er nestemann inn portene på St.James Park og at dette _KAN_ gå i orden allerede idag.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #77 på: 08. Sep. 2020, 08:15 »
Ja, han var jo ikke med mot Noreg av en grunn i går :)
Jeg er veldig spent på hvordan laget skal komponeres av vår taktiske mesterhjerne av en hovedtrener. Dette bør i utgangspunkt være positivt for Joelinton som nå kan benyttes andre steder enn som spydspiss hvor han ikke hører hjemme, samt at det også løftes en scoringsbør av hans skuldre. Så er det spennende å se om Joelinton overhodet kommer seg inn på laget slik ståa er nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #78 på: 08. Sep. 2020, 12:12 »
Trur Joelinton slik han fremstod på slutten av sesongen forhåpentlig vis blir henvist til benken. Det går for seint med han og teknikken er også dårlig. Bomkjøp spør du meg.
Håper Wilson slår til og scorer mål for Newcastle i kommende sesong, og klarer det Joelinton ikkje klarte denne sesongen. Lewis er ein spennende spiller som fort kan være et godt kjøp. Fraser veit eg lite om, men kanskje dette også er ein forsterking.....?
Men er vi ferdig handlet i sommervinduet........?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #79 på: 08. Sep. 2020, 12:43 »
Ryktes at vi er ute etter hvertfall en spiss til. Bak Wilson er det supertynt. Vår nest beste spiss er langtidsskadd, og Joelinton er per dags dato ikke god nok. Godeste Andy Carroll må vi vel også innse at har gjort sitt på dette nivået.

Muto glemte jeg av, men det er jo fordi Bruce også har glemt han av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #80 på: 08. Sep. 2020, 13:08 »
Kjenner jeg oss rett blir nok Wilson eller ASM skadet ganske kjapt.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #81 på: 08. Sep. 2020, 14:07 »
Tipper ASM blir solgt for å finansiere de nye. + 20mp i lomma til Mike.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #82 på: 08. Sep. 2020, 14:21 »
Ja, han var jo ikke med mot Noreg av en grunn i går :)
Jeg er veldig spent på hvordan laget skal komponeres av vår taktiske mesterhjerne av en hovedtrener. Dette bør i utgangspunkt være positivt for Joelinton som nå kan benyttes andre steder enn som spydspiss hvor han ikke hører hjemme, samt at det også løftes en scoringsbør av hans skuldre. Så er det spennende å se om Joelinton overhodet kommer seg inn på laget slik ståa er nå.

Jeg er også spent på hvordan Stiv Brus ser for seg å komponere laget nå.
Tenker at det er viktig å "få igang" Fraser på vingen og Wilson på topp. Samtidig så bør vel ikke ASM benkes sånn helt uten videre heller.
Nærmer vi oss da en 4-2-3-1 med Fraser, Almiron og ASM bak Wilson på topp. Eller en slags 4-3-3 med ASM og Fraser på vingene med Wilson som midtspiss?

Med forbehold om at laget trenger noen deffansive fibre også så virker det vanskelig å finne plass til Joelinton slik jeg ser det? Vi må da nesten også håpe på at de som er kommet inn nå er bedre enn det Joelinton har vist så langt...

Hvor passer den godeste Hendrick inn i alt dette? Er han god nok for start 11'ern, og er han best på offansiv eller deffansiv midtbane?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #83 på: 08. Sep. 2020, 14:35 »
Da er wilson i boks. 🍾🍾🍾

Jeg har sett bilde av at han blir tatt bilde av på st.james i drakta. Så er nok bare få minutter til det bilde kommer ut🍾

Signert en 4 års avtale 👍

Tar draktnummer 9. 👍

Skummelt med 4 år mtp alle skadene hans.

Wilson 40 mål siste 5 sesongene i PL med Bourne som spiss.
King med 48 mål tilsvarende periode som ving.

Bra folk er fornøyd med Wilson og det er bedre enn ingenting, men jeg er ikke helt hypet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #84 på: 08. Sep. 2020, 15:01 »
Jeg tror på ingen måte at ASM blir satt ut av laget. Han er vel strengt tatt vår beste utespiller.

Tenker at laget skadefritt blir seende slik ut:

             Dubravkaka
Manquillo - Lascelles - Fernandez - Lewis
            Shelvey - Hayden
ASM    -       Almiron        -           Fraser
                   Wilson

       
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #85 på: 08. Sep. 2020, 20:43 »
Men er vi ferdig handlet i sommervinduet........?

Hørt at vi skulle prøve å få inn 3-4 spillere etter Hendricks.
Regner med at vi kommer til å få inn en spiller på lån. Kanskje Batshuayi, Brewster, Nketiah eller Holding vil jeg tippe på.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #86 på: 08. Sep. 2020, 20:46 »
Jeg tror på ingen måte at ASM blir satt ut av laget. Han er vel strengt tatt vår beste utespiller.

Tenker at laget skadefritt blir seende slik ut:

             Dubravkaka
Manquillo - Lascelles - Fernandez - Lewis
            Shelvey - Hayden
ASM    -       Almiron        -           Fraser
                   Wilson

       

Slik pr dags dato er jeg enig i det. Usikker på Almiron i 10’er-rollen. S.Longstaff spilte bra der i noen kamper, samt at Almiron fort ikke er teknisk god nok til en slik rolle.
Men hvis det er kontringsfotball vil skal ha som utgangspunkt, kan det funke bedre. For noen boksåpner er han ikke.

Veldig lyst å se Joelinton i den rollen også! Bak Wilson, så han har flere spillere rundt seg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #87 på: 08. Sep. 2020, 21:01 »
Er faktisk 10ern vi er tynnest i nå syns jeg. Trenger en som er bedre med kula enn Almiron er.
Rosa Barkley hadde vært spennende. Ute i kula nå men fortsatt ung og lovende.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #88 på: 08. Sep. 2020, 21:10 »
Kan jo se for meg Almiron og ASM skifte underveis i kamper. Er selvfølgelig også spennende å se om Joelinton kan funke der.
Lewis også bekrefta nå. En spiss inn nå, så er det ikke så ille mtp å berge plassen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #89 på: 08. Sep. 2020, 21:22 »
Om ingen vesentlig fra 11ern blir solgt nå tror jeg vi skal kjempe topp 10. Beste vinduet på årevis🍾🍾🍾