20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)  (Lest 1984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Selv om Manchester United vant LG turneringen kan vi lese her at de tydligvis kan bli nødt til å stille med et noe amputert lag i Ligaåpningen.
- Nyerveringen Carrick ute noen uker
- Ferdinand skadet, kan rekke seriestarten(?)
- I tillegg kan Rooney og Scholes risikere karantene etter utvisninger.

Mulig jeg er ond nå, men klarer ikke å la være å fryde meg litt over Scum sine problemer så nær seriestart. 8)

Ellers et forslag om å la denne tråden dreie seg om skader, suspensjoner og lignende. Kan bli en nyttig oversikt etterhvert.....

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)
« Svar #1 på: 06. Aug. 2006, 11:34 »
Du glemte Joe Cole som nylig har skadet seg.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)
« Svar #2 på: 06. Aug. 2006, 12:13 »
Jeg glemte det ikke, jeg viste det ikke ;)

Er han ute lenge?

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)
« Svar #3 på: 06. Aug. 2006, 12:27 »
Aner ikke, men jeg tror skaden skulle være alvorlig.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)
« Svar #4 på: 06. Aug. 2006, 12:28 »
Han mister ihvertfall seriestarten tror jeg. Det er visst en skade i kneet og da tror jeg han kan være lenge ute.

Link
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)
« Svar #5 på: 06. Aug. 2006, 12:39 »
Trist for Cole selv som egentlig virker som en real person, men jeg kan ikke si jeg føler mye med Chelsea akkurat. Dessuten må det vel sees på som en go' nyhet for alle som skal jage Chelsea denne sessongen, inkludert oss selv, riktignok er vi nok ikke den største utfordreren men....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Skader og diverse (ikke bare Newcastle som kan ha uflaks)
« Svar #6 på: 06. Aug. 2006, 15:31 »
Dersom vi fortsetter på samme vis som vi gjorde forrige sesong under Roeder, skal samtlige London-lag slite med oss, samtidig som LFC og ManU kun vil være bedre! :D
Er lov å være litt ondsinna hva dette angår. Gjør slettes ikke meg noe at ManU sliter med skader :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida