20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: - Skader er ingen unnskyldning  (Lest 8301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #30 på: 05. Feb. 2006, 23:26 »
Enig med deg der Joakim.
iverpool FC

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #31 på: 05. Feb. 2006, 23:28 »
Det må være det dummeste jeg noen gang har hørt. Er det Boumsong sin skyld at han tjener såpass mye penger? UANSETT, hvor mye man tjener så klarer man ikke bare å glemme sånne ting. Hadde han hatt en annen jobb en fotball spiller så skal jeg vedde høyrearmen min på at han hadde fått fri på flekken!!

Hadde problemet vært at han ikke ofret seg for klubben så hadde jeg vært enig med deg. Men han ofrer seg til tusen ved å bli selv med så store problemer som han har...

Men jeg er helt enig i at han ikke presterer , men jeg mener at det er en svært god grunn til det. Hadde ting vært optimalt så hadde han fått fri og en annen hadde steppet inn å gjort jobben for ham. Men siden det er såpass mye skader, som noen mener Souness har skylden for, så er det "umulig".

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #32 på: 05. Feb. 2006, 23:32 »
Så dere mener at dere hadde klart å prestere like bra som dere gjør nå i hva enn dere gjør for noe like bra som hvis dere hadde hatt et alvorlig sykt barn ( muligens døende) flere hundre mil unna?

Da må jeg bare få gratulere, dere er da unike mennesker med en vanvittig evne til å stenger omverdenen ute.

Jeg hadde aldri klart det, tydeligvis ikke spillere som Boum, Cambell osv heller.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #33 på: 05. Feb. 2006, 23:37 »
Jeg sier ikke at det ikke vil ha noen effekter på spillet. Men når du spiller fotballkamp skal du ikke stå der å tenke på kona di, mens Andy Cole løper rett forbi deg!
Det var jo det som skjedde mot Man City! Boumsong sto der og sov, og tenkte på kona hjemme i Frankrike, mens Vassel kom løpende forbi, tok med seg ballen og scora.

Du skal være konsentrert om det du gjør til enhver tid. Det har ikke Boumsong vært. Jeg skjønner at tankene er der, men de skal ikke få være fremtrende tanker når du spiller fotballkamp. Er de det, da kan du rett og slett ikke spille fotballkamp før du har fått det ut av verden. Da må vi heller bruke en juniorspiller, eller i verste fall Robbie Elliott.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #34 på: 05. Feb. 2006, 23:46 »
Så da mener du egentlig 2 ting. Han skal spille optimalt. Men du skjønner at han ikke gjør det... Hmm.

Jeg syntes det er en veldig god unnskyldning hvertfall. Jeg syntes også han skulle fått fri og heller latt en junior spille. Fotball er "bare" et spill... Selvom det ikke er lett å karaktrisere det som et spill lenger pga de millionene som er i omløp i fotball verdenen. Men syntes det er en for stor pris å betale for Boumsong å betale.. Tenk om han faktisk hadde mistet sønnen sin og i stedet for å være hos han så spiller han fotball.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #35 på: 06. Feb. 2006, 00:03 »
Men, å gå fra Boumsong til en juniorspiller er særdeles risikabelt, det også. En juniorspiller som ikke har noen minutter fra Premier League å se tilbake på skal plutselig bli kastet rett ut i Premier League. Det kunne endt meget katatrofalt, og det er tross alt tryggere med Boumsong, selv om han har slitt med å holde fokuset på fotballen denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #36 på: 06. Feb. 2006, 00:10 »
Selvfølgelig.

Jeg er enig i at Boum ville mest all sannsynlighet gjøre det bedre enn en juniorspiller. Men jeg mener fortsatt at han burde fått fri uansett. Ser ikke bort fra at han har fått tilbud om fri heller.. Godt mulig han har valgt å bli pga skadeproblemene.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #37 på: 06. Feb. 2006, 00:12 »
Det er også meget mulig ja.
Nå som Moore og Carr kanskje nærmer seg friskhet bør vi nok kanskje la Boumsong få fri!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #38 på: 06. Feb. 2006, 15:34 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Men, å gå fra Boumsong til en juniorspiller er særdeles risikabelt, det også. En juniorspiller som ikke har noen minutter fra Premier League å se tilbake på skal plutselig bli kastet rett ut i Premier League. Det kunne endt meget katatrofalt, og det er tross alt tryggere med Boumsong, selv om han har slitt med å holde fokuset på fotballen denne sesongen.


Og hadde Souness vert mer tålmodig med spillerene og ikke lempet dem innpå halvskadet så ville ikke Newcastle trengt å bruke juniorspillere ei heller Robbie Elliot.
iverpool FC

playah

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 317
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #39 på: 06. Feb. 2006, 16:21 »
jeg trodde at ungen til boumsong har blitt frisk :?:  :!:  :?:
men viss det er sant det dere sier så mener jeg at han burde få fri, sånn at han kan bruke tiden sin på familien.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
- Skader er ingen unnskyldning
« Svar #40 på: 06. Feb. 2006, 16:31 »
mulig han er blitt det nå. men han var det ikke for et par uker siden! får håpe han er blitt bra igjen!:)