20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1020 på: 24. April 2013, 22:13 »
Ok, så du bare kødder da med andre ord? :P

Fytti, det er rimelig sykt. Liten tvil om hvem jeg håper vinner CL nå!

Reus = Verdens beste fotballspiller om 3-4 år.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1021 på: 24. April 2013, 22:41 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1022 på: 24. April 2013, 22:44 »
 

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1023 på: 24. April 2013, 22:44 »
Det er så herlig å se på dette Dortmund-laget. Lekent, frekt og deilig fotball!

Lewandowski har vært en legende siden jeg lekte meg med han på et gammel FM-spill for noen år siden. Godt å se at han leverer varene. En såkalt levende legende:D

Boris:

3 straffer til Bayern oversett? Seriøst? Enig i at Pique-situasjonen bør dømmes på, men de to andre er aldri i verden straffer.

This, enkelt og greit.

Ombestemte du deg? Var det ikke like "enkelt og greit" som du først ga uttrykk for etter å ha sett videoen? Eller?  :P

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1024 på: 25. April 2013, 18:17 »
dortmund leder 4-1 mot real madrid og presser på. Newcastle leder 1-0 mot reading og legger seg bakpå! deprimerende

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1025 på: 30. April 2013, 22:42 »
Unødvendig spennende mot slutten der - men det holdt! Da blir det heltysk finale, da :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1026 på: 30. April 2013, 23:01 »
Om jeg tegner gulfarge i alle de hvite stripene på de 14 Newcastle-draktene mine; blir jeg Dortmund-supporter ,)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1027 på: 30. April 2013, 23:07 »
Om jeg tegner gulfarge i alle de hvite stripene på de 14 Newcastle-draktene mine; blir jeg Dortmund-supporter ,)

Billig vei ut av elendigheten ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1028 på: 30. April 2013, 23:24 »
Fikk ikke sett kampen, men faen så forbanna deilig det er at pissklubben Real Madrid er ute.
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1029 på: 01. Mai 2013, 10:36 »
Fikk ikke sett kampen, men faen så forbanna deilig det er at pissklubben Real Madrid er ute.

Kan godt forstå at du mener det. Håper dog at det ikke blir så mange straffesituasjoner i disfavør Bayern Munchen i kveld. Du blir så taus av det.   :P

Men over til kampen; helt utrolig at verken Ronaldo, Higuain eller Özil scorer på noen av de tre store sjansene som kom før det var gått 20 minutter. Like utrolig er det at verken Lewandowski eller han sentrale midtbanespilleren med tyrkisk utseende ikke putter i andre omgang.

Tross alt - det var en helt OK underholdende kamp med et fyrverkeri på slutten. Må være lov å være fornøyd.

At Mourinho hinter til å forlate skuten i sommer kom vel ikke som noen stor overraskelse akkurat.

ITV cuts off Jose Mourinho after he reveals he won't be at Real Madrid next season


boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1030 på: 01. Mai 2013, 10:45 »
Kan godt forstå at du mener det. Håper dog at det ikke blir så mange straffesituasjoner i disfavør Bayern Munchen i kveld. Du blir så taus av det.   :P

Og du lurer på hvorfor folk ikke gidder å svare deg? :ler:
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1031 på: 01. Mai 2013, 10:48 »
Hehe, neida. Tenkte bare at det kunne være greit å få en oppklaring da jeg spurte deg rimelig høflig første gangen.

Var vel noe med å gå knallhardt ut og være skråsikker for deretter å glemme argumentasjonen.

Men for all del; om du ikke vil svare, så går det helt fint altså. No hard feelings!  ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1032 på: 01. Mai 2013, 11:00 »
Det ble ikke dømt straffe mot Sanchez fordi ballen hadde en høy hastighet, skiftet vinkel veldig nært mann samtidig som at han er i luften, noe som gjør at armene automatisk går opp. Selvfølgelig skal det ikke dømmes straffe på sånt. Sier seg jo selv.

Jeg brukte heller ikke tid på å se videoen din siden jeg allerede hadde sett situasjonen flere ganger og var fult klar over at det ikke burde vært straffe.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1033 på: 01. Mai 2013, 16:26 »
Jeg brukte heller ikke tid på å se videoen din siden jeg allerede hadde sett situasjonen flere ganger og var fult klar over at det ikke burde vært straffe.

Jeg så videoen med Alves-situasjonen. Det var en helt klar hands! Armer langt ut fra kroppen, ballen skifter ikke retning, osv.. Du har fortsatt ikke kommet opp med et godt argument for hvorfor det ikke var straffe.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1034 på: 01. Mai 2013, 16:44 »
Jeg så videoen med Alves-situasjonen. Det var en helt klar hands! Armer langt ut fra kroppen, ballen skifter ikke retning, osv.. Du har fortsatt ikke kommet opp med et godt argument for hvorfor det ikke var straffe.

Så post videoen da.
« Siste redigering: 01. Mai 2013, 17:14 av boris. »
Nei.