20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #990 på: 12. April 2013, 12:36 »
Perfekt trekning i mine øyne!

Nå mener jeg faktisk også at det er store sjanser for et El Classico i finalen. Tror neppe Real Madrid hadde slått ut Bayern over to kamper, men Barcelona kan klare det.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #991 på: 12. April 2013, 14:56 »
Jeg sitter med en bitteliten magefølelse på at om noen skal klare å slå Barcelona, så er det Bayern. PSG var svært nære, riktignok med litt hjelp (tenker selvsagt på at Zlatan var 1 km offside i første kamp). Og Barcelona har hanglet litt mens Villanova har vært sykemeldt. Men de har verdens suverent beste fotballspiller, samtidig som tysk fotball aldri vinner internasjonalt lenger (noe fjorårets finale er et godt eksempel på). Likevel, jeg holder en knapp på Bayern-Real Madrid i finale, og gjør regning med at Mourinho vinner. Som han alltid gjør. Setter kronen på verket og kan forlate Real Madrid for å ta over Man City (eller Chelsea?) til sommeren. Med ren samvittighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #992 på: 12. April 2013, 16:36 »
Jeg håper, og har litt trua, på tysk finale. Dortmund har 4p på to oppgjør mot Real i CL denne sesongen, selv om det kanskje var i en periode hvor spanjolene ikke var i toppslag!
Jeg ønsker Dortmund til finale, så får det være det samme hvem de møter :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #993 på: 12. April 2013, 17:05 »
Slik trekningen ble foretrekker jeg absolutt tysk finale jeg også. Rent subjektivt er vel det det mest optimale uansett trekning, er rimelig lei den spanske dominansen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #994 på: 23. April 2013, 22:15 »
For en dømming. Dette er ikke fotball verdig. Jeg digger at Bayern leder, men dette her er flaut. Fy faen!
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #995 på: 23. April 2013, 22:22 »
Bayern fortjener virkelig å gå videre og de gjør de jo selvklart, men som du sier, skandaløs dømming. Noe som virker å være tilfelle for tiden enten om det er i Norge, England eller Europa.
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #996 på: 23. April 2013, 22:22 »
Hohoh! Voldtekt! :D
Nei.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #997 på: 23. April 2013, 22:43 »
Det sykeste er at vilanova ikke gjør noen grep
lt;3 Newcastle <3

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #998 på: 23. April 2013, 22:50 »
Må også si at dømminga i cl har vært dårlig i det siste. To offside mål i dortmund - malaga, galstasaray snytt for soleklar straffe mot real. I dag skulle bayern hatt straffe og to av måla dems skulle vært annulert.
lt;3 Newcastle <3

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #999 på: 23. April 2013, 22:58 »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1000 på: 23. April 2013, 23:02 »
Tøft gjort av Mourinho å være så cocky én dag før han risikerer å smake samme medisinen selv...

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1001 på: 23. April 2013, 23:32 »
Dette er så episk. Jeg har ikke ord for hvor deilig det er å se Barcelona gå så hardt på tryne!

Men til dømmingen:

- 3 straffer til Bayern Munchen oversett (3 x hands)
- At Gomez ikke blir avblåst for offside
- At Jordi "Pikk of the year" Alba ikke får frispark før 3-0-målet
- Og så kan det diskuteres om Jordi "Poty" Alba ikke skal ha rødt kort når han med vilje kaster ballen i trynet på Robben

Sånne ting er horrible i en semifinale i Champions League. I hvert fall når det blir så mange situasjoner som blir feildømt.

I morgen skal vi nok også få se tysk dominans. Tipper 3-0 til Dortmund da Real har vist at de sliter ekstremt mot et kontringssterkt lag på hjemmebane.

Men som sagt; DEILIG å se hvordan Bayern utklasset Barcelona i dag. Rett og slett så smakfullt at det er vanskelig å sette ord på.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1002 på: 23. April 2013, 23:35 »
3 straffer til Bayern oversett? Seriøst? Enig i at Pique-situasjonen bør dømmes på, men de to andre er aldri i verden straffer.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1003 på: 23. April 2013, 23:36 »
Hvilken av Pique-situasjonene snakker du om? Hvor han blokkerer skuddet eller den i hodeduellen? 

Viste det gjentatte ganger i sakte film på TV3+ hvert fall, og der var det enighet i panelet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #1004 på: 24. April 2013, 05:49 »
Handser og offsider er vanskelige situasjoner, men at ikke Mullers hockeyblokk blir avblåst, er rett og slett skandaløst.
Same old Shearer, always scoring!