20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #765 på: 21. Mai 2012, 18:32 »
Den beste fotballspilleren jeg har sett i min tid(90-tallet og utover) er Zidane. Det var helt vilt å se på han. Kontrollen, blikket, teknikken, elegansen. Synd med det som skjedde i finalen, men for meg gjør det ingenting. Han er fortsatt den beste.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #766 på: 21. Mai 2012, 18:49 »
Den beste fotballspilleren jeg har sett i min tid(90-tallet og utover) er Zidane. Det var helt vilt å se på han. Kontrollen, blikket, teknikken, elegansen. Synd med det som skjedde i finalen, men for meg gjør det ingenting. Han er fortsatt den beste.

Tiltredes. Zizou og Shearer er og blir mine store favoritter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #767 på: 21. Mai 2012, 21:15 »
Den beste fotballspilleren jeg har sett i min tid(90-tallet og utover) er Zidane. Det var helt vilt å se på han. Kontrollen, blikket, teknikken, elegansen. Synd med det som skjedde i finalen, men for meg gjør det ingenting. Han er fortsatt den beste.

Tiltredes. Zizou og Shearer er og blir mine store favoritter.
Sleng på Ronaldo, så har du mine tre barndomshelter. Det er noe spesielt med favorittene fra denne tiden. Grunnen til at jeg ikke kommer til å sette Messi eller andre like høyt er vel at de er på min alder eller yngre. Merker at jeg av en eller annen grunn synes det er litt merkelig å hylle folk som ikke er eldre enn meg. Noen som har litt samme feeling? ::p

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #768 på: 21. Mai 2012, 21:33 »
Absolutt! Min helt ved siden av Shearer er Pavel Nedved. For en GUD! Ellers husker jeg at jeg digga Batistuta og Ortega under VM 98.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #769 på: 21. Mai 2012, 22:16 »
Mine helter er, og vil alltid være Shearer, Beckham og Zidane. Er de tre som skiller seg mest ut i mitt hode.
Peter Schmeichel er også en helt, da jeg også har stått mye i mål i løpet av fotballkarrieren min.

Ang det å hylle folk som ikke er eldre enn seg. Er egentlig enig der, men er litt av den grunn jeg alltid har likt Tim Krul. Møtte han etter kampen mot Lillestrøm, og har alltid fulgt godt med på han i etterkant. Litt av grunnen til at jeg har sansen for han, er at han er 6 mnd eldre enn meg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #770 på: 21. Mai 2012, 22:45 »
De som følger meg på twitter vet nok sånn omtrentlig hvor høyt jeg bannet da Chelsea vant CL, og hvor lite jeg har til overs for Didier Drogba.

Jeg er selvsagt også blant de som sverger til Ronaldo, Shearer og ikke minst Zidane. I tilllegg har jeg fulgt Clarence Seedorf siden han vant CL med gullgenerasjonen til Ajax i 94/95 (?), og resten av karrieren.

Jeg som de siste årene har blitt frelst av Barcelona var sterkere knyttet til Real Madrid fra midten av 90-tallet og omtrent frem til det virkelige kjøpehysteriet i den klubben begynte, i særdeleshet med kjøpet av Beckham som et gedigent STOPP-skilt for meg. En annen spiller jeg aldri har likt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #771 på: 21. Mai 2012, 22:54 »
Hvordan kan man ikke like David Beckham? Kan skjønne du ikke liker Drogba, men Beckham!?

Beckham står for alt det positive med fotballen: fair play, ydmykhet, han er et forbilde, en fantastisk ambassadør, positiv, gentle og en fantastisk spiller!
Den må du utdype, Joakim!  :blink:

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #772 på: 21. Mai 2012, 22:58 »
Beckham som person hadde jeg alltid likt, hadde det ikke vært for en meget sentral grunn. Han var kanskje den største gullgutten på laget jeg vokste opp med å hate mest av alle andre lag. Grøss!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #773 på: 21. Mai 2012, 23:01 »
Jeg hata Beckham dypt og inderlig når jeg var yngre og vi kjempa jevner mot ManU. Det var griselett å hate ham da. I ettertid har han blitt mer spiselig - spesielt når han dro fra Real. Nå liker jeg han som fotballspilleren han var - og innstillinga og profesjonaliteten han sto for. Men jeg kan forstå de som fra gammelt av ikke har rista hatet av seg. Det verste med han var jo metroseksualiteten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #774 på: 21. Mai 2012, 23:03 »
For all del, hater han ikke lenger jeg heller. Det gikk over den dagen han bytta ut 7 med 23, selv om jeg aldri har hatt noe elskelig forhold til Real heller.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #775 på: 21. Mai 2012, 23:04 »
Gabriel Batistuta, Ronaldo, Zidane, Roy Makaay, Giovane Elber, Shearer og Rivaldo. Min barndom! Digget også Sonny Anderson, god spiss som hadde sitt varemerke med å ha strømpene dratt over knærne. Gode minner!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #776 på: 21. Mai 2012, 23:07 »
Er det virkelig noen som IKKE liker David Beckham?

Fantastisk fotballspiller som både virker sympatisk og ekstremt profesjonell. Hadde selvfølgelig min "hater Manu"-periode på den tiden, jeg også - men akkurat Beckham har jeg alltid satt høyt. En av de aller største legendene i Premier League etter min mening.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #777 på: 21. Mai 2012, 23:19 »
Hvordan kan man ikke like David Beckham? Kan skjønne du ikke liker Drogba, men Beckham!?

Beckham står for alt det positive med fotballen: fair play, ydmykhet, han er et forbilde, en fantastisk ambassadør, positiv, gentle og en fantastisk spiller!
Den må du utdype, Joakim!  :blink:
Jeg hata Beckham dypt og inderlig når jeg var yngre og vi kjempa jevner mot ManU. Det var griselett å hate ham da. I ettertid har han blitt mer spiselig - spesielt når han dro fra Real. Nå liker jeg han som fotballspilleren han var - og innstillinga og profesjonaliteten han sto for. Men jeg kan forstå de som fra gammelt av ikke har rista hatet av seg. Det verste med han var jo metroseksualiteten.

Synes Kristoffer oppsummerer det godt. Jeg er ikke helt enig. Jeg HATER ikke lenger Beckham, men jeg er langt, langt, langt, langt, langt fra hans største fan, for å si det sånn.
Punkt 1 heter Manchester United. Han var en nøkkelspiller for Ferguson, og en stor rival for oss i så måte. Punkt 2 er selvfølgelig metroseksualiteten. Jeg pleier fremdeles å kalle han dametrusa, etter at det gikk visse rykter om at han brukte konas undertøy en periode. Og det bringer oss lett over på punkt 3: Spice Girls, og Victoria Adams, som hun het som ung pike. Jeg var ikke krydderjentenes største fan, og Victoria var nok den av jentene jeg likte aller minst. Dermed har vi en av Man Utds aller beste spillere, som på grunn av diverse omstendigheter fikk meg til å like han særs lite. Så kopler vi han med det lange håret, det "perfekte" utseendet (jeg forakter menn/gutter som ser sånn ut. Jeg hater dem bare ved å se på dem. Vil overhodet ikke kjenne dem) og det jeg vil kalle en feminin måte å opptre på. I tillegg har vi altså dama hans og de utallige historiene (true or false) om utroskap. Denne kombinasjonen ble bare fullstendig feil for meg, og er det fremdeles.

Men fotballspilleren David Beckham har jeg lært meg å like, med tiden. Innstillingen, profesjonaliteten. Og også hans ferdigheter. Mye av det jeg hatet og misliker ved Beckham finner man i dag igjen i Cristiano Ronaldo. Er det rart jeg hater han og alle hans gjerninger da? Nei. Tror ikke det. Liker man Beckham, må man like Ronaldo, i mine øyne, og liker man ikke Beckham, så liker man sannsynligvis ikke Ronaldo heller. Er min teori. Men den har sikkert visse feil ved seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #778 på: 21. Mai 2012, 23:22 »
Beckham har en verdighet og noe med seg som CR overhodet ikke har. Jeg liker Beckham nå - men tviler for at jeg liker CR noensinne. Måtte isåfall være når han bommer i straffesparkkonkurransen mot oss i en CL-finale elns.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #779 på: 21. Mai 2012, 23:35 »
Enig der Pleb.

En kompis skal til LA i sommer, og da skal han få kjøpe med en Galaxy-drakt. Alltid likt Becks. Spesielt etter han gikk fra Manu.

Ellers lister du opp en haug fantastiske spillere Bad Religion! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒