20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #750 på: 19. Mai 2012, 23:35 »
herlig at chelsea vant,, da smaker 5. like bra som 4.:)

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #751 på: 19. Mai 2012, 23:36 »
Gratulerer til Chelsea. Tror dette vil være til vår fordel da Tottenham blir mer overkommelige uten CL - Chelsea har sine ruller fra oligarken sin uansett

breen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 36
  • Newcastle - Arsenal 4-4. Holy shit.
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #752 på: 19. Mai 2012, 23:40 »
Går dette utover vår Europa League plass i forhold til kvalifiseringsspill etc? Eller?

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #753 på: 19. Mai 2012, 23:41 »
Breen: Ja, så vidt jeg vet betyr det at vi i prinsippet blir bumpa ned et hakk og får kvalikk tilsvarende 6. plassen istedenfor. Vet ikke heeelt hva det betyr i praksis da

Christian

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #754 på: 19. Mai 2012, 23:42 »
Går dette utover vår Europa League plass i forhold til kvalifiseringsspill etc? Eller?
Nei

Breen: Ja, så vidt jeg vet betyr det at vi i prinsippet blir bumpa ned et hakk og får kvalikk tilsvarende 6. plassen istedenfor. Vet ikke heeelt hva det betyr i praksis da
Påvirker ikkje oss.

http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=4416.msg328963#msg328963
« Siste redigering: 19. Mai 2012, 23:45 av Christian »

Christian

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #755 på: 19. Mai 2012, 23:49 »
England har fire lag til CL. (Dei tre beste er direkte kvalifisert + nr fire går inni playoff. Ein nasjon kan max ha fire lag i CL, dermed tar Chelsea over plassen til nr fire frå England i CL som regjerende mester.) England har tre lag til EL (Vinner av FA cupen(direkte til EL), fem i PL (Playoff) og vinner av ligacupen(Playoff). Sidan Chelsea nå er kvalifisert for CL, og tar over plassen til nr fire. Blir plassen til Chelsea i EL gitt til nr fire i PL (Spurs)

edit: Slettet du innlegget ditt Nordin?   :rødme:

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #756 på: 19. Mai 2012, 23:58 »
Didier Drogba er legenden over alle legender. Didier Drogba er fantastisk. Didier Drogba er magi. Jeg elsker Didier Drogba.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #757 på: 20. Mai 2012, 13:21 »
Didier Drogba er legenden over alle legender. Didier Drogba er fantastisk. Didier Drogba er magi. Jeg elsker Didier Drogba.

Spasmekongen?

Du elsker Ashely Young også da? :)


Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #758 på: 20. Mai 2012, 13:21 »
Didier Drogba er legenden over alle legender. Didier Drogba er fantastisk. Didier Drogba er magi. Jeg elsker Didier Drogba.
Usikker på om dette er ironi, men tiltredes.
Men kan si mye dritt om Drogba, og jeg er enig i det meste. Men at mannen er en hinsides guddommelig, er hevet over enhver tvil. "Når han gidder" er han verdens beste spiss i mine øyne, og vel fortjent at han vinner CL, og også på den måten. Enormt stor respekt for han.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #759 på: 20. Mai 2012, 13:49 »
Jeg har ikke enormt stor respekt for selve mannen - men jeg har enormt stor respekt for fotballtalentet hans. For det er fantastisk.

Hjertet mitt sa Bayern, hodet mitt sa Chelski. Så det var jo for vår del greit at Chelski tok dette. Chelski ville uansett hatt sine rubler neste sesong - men nå blir Spurs skadelidende, og får en stri tørn med å beholde ivaffal Modric, men kanskje også Bale.
Rent fotballmessig var jo Chelski grusomt triste å se på, mens Bayern egentlig gjorde som mot Real - skapte og bomma på sjanse etter sjanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #760 på: 20. Mai 2012, 21:46 »
Didier Drogba er legenden over alle legender. Didier Drogba er fantastisk. Didier Drogba er magi. Jeg elsker Didier Drogba.
Usikker på om dette er ironi, men tiltredes.
Men kan si mye dritt om Drogba, og jeg er enig i det meste. Men at mannen er en hinsides guddommelig, er hevet over enhver tvil. "Når han gidder" er han verdens beste spiss i mine øyne, og vel fortjent at han vinner CL, og også på den måten. Enormt stor respekt for han.

Nei, det er ikke ironi.
Jeg elsker alt Drogba står for. Han er en fantastisk ambassadør for fotballen, og et stort forbilde. Jeg driter i om han tar seg en dive nå og da. Hvem gjør ikke det?
Jeg er ikke så gammel at jeg har fått oppleve det beste av bla Henry og Shearer, så for meg er det ingen tvil om hvem som er den største. Drogba er den absolutt største.
Han er den beste spissen jeg noengang har sett spille. Jeg er ikke i tvil når jeg sier at ingen er i nærheten av å være på høyde med Drogba.

Legend 4 life

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #761 på: 20. Mai 2012, 23:56 »
Hehe, jeg er enig i en del av hva du skriver. Han er sinnsykt god, men rangerer han nok ikke som den største jeg har opplevd. Bergkamp, Zlatan og Shearer er feks tre stykker jeg setter over Drogba "legendemessig".

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #762 på: 21. Mai 2012, 10:50 »
Tja, Zlatan er kanskje en bedre fotballspiller(med liten margin) enn Drogba, men Zlatan mangler CL trofeet og lojaliteten. Drogba har vært så syk i 8 år i Chelsea, og etter CL gullet er han øverst på min legendeliste hvertfall. Zlatan har byttet klubb så mange ganger. Det som kjennetegner en legende er vel ikke klubbytter annenhvert år?

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #763 på: 21. Mai 2012, 16:04 »
Tja , X antall seriemesterskap med X antall klubber på XX antall år (X og XX fordi jeg ikke gidder å gå på wikipedia og sjekke antall) er for meg verdt legendestatus selv om du ikke har klubblojalitet. Men det er klart; er du like lojal som Drogba, Shearer og Bergkamp, så er det enklere å bli sett på som legende av allmennheten - i hvert fall blant supporterne som tilhører klubben.

Få her inne tør vel motsi meg på at Shearer er en av de største legendene i Premier League gjennom tidene - om ikke den aller største!

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #764 på: 21. Mai 2012, 18:00 »
Jeg har ikke mye respekt for oppførselen hans på banen, men talentet og ferdighetene er ubestridte. Og jeg leste en eller annen plass at han ble kåret til 7. mest innflytelsesrike person i verden(en eller annen plass) pga hans arbeid med fotballakademier og skoler i u-land, primært elfenbenskysten sikkert. Det er STORT.

Men legenden over alle legender er uansett Francesco Totti!