20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184223 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #480 på: 18. April 2012, 00:22 »
Hehe. Real hadde aldri ledet La Liga uten godeste Mourinho da så. Om det er noen som kan vinne CL med Real igjen er det nettopp godeste Mourinho. Men selvfølgelig - det er ikke hurra-fotball, men overgangsfotballen de legger opp til passer fortsatt CR meget bra. Det var jo også slik at CR gjerne kunne falle ut av endel kamper også for ManU i PL - men han putta fortsatt de avgjørende måla.
Nå har jeg mistet sansen for hele Mourinho over de siste par åra uansett - og Real har jeg aldri vært fan av. Nå er de også en fin samling av mindre kjekke spillere - så da ser jeg veldig gjerne at Bayern slår de ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #481 på: 18. April 2012, 04:17 »
Hehe. Real hadde aldri ledet La Liga uten godeste Mourinho da så. Om det er noen som kan vinne CL med Real igjen er det nettopp godeste Mourinho. Men selvfølgelig - det er ikke hurra-fotball, men overgangsfotballen de legger opp til passer fortsatt CR meget bra. Det var jo også slik at CR gjerne kunne falle ut av endel kamper også for ManU i PL - men han putta fortsatt de avgjørende måla.
Nå har jeg mistet sansen for hele Mourinho over de siste par åra uansett - og Real har jeg aldri vært fan av. Nå er de også en fin samling av mindre kjekke spillere - så da ser jeg veldig gjerne at Bayern slår de ut.


Dette er rett og slett fasit svaret.
100% enig

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #482 på: 18. April 2012, 13:39 »
Rolig nå, gutter! Mourinho, Ronaldo og resten av Real-spillerne kommer til å løfte CL-trofeet i mai, og det blir et vakkert syn!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #483 på: 18. April 2012, 13:57 »
Kan si hva du vil om at Mourinho har hjulpet Real(ikke at de har gjort det godt nok etter han overtok), men han har hvertfall ikke hjulpet den objektive viewer. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig at et lag med så mange flotte fotballspillere, kunne spille så kjedelig fotball.
Same old Shearer, always scoring!

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #484 på: 18. April 2012, 14:56 »
Fotballen er jo mye bedre enn det Schuster, Pellegrini og Capello har greid de siste årene da, og om du ikke setter pris på 5-0 seiere annen hver kamp, så er det ditt problem...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #485 på: 18. April 2012, 15:01 »
Jeg håper at majoriteten av kampene jeg ser ender opp som jevn og spennende. 2-1, 3-2, 4-3, 5-4, 5-3, 4-2, 3-1 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> 5-0.


 :)
Nei.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #486 på: 18. April 2012, 15:11 »
Hadde de fleste kampene deres endt slik, ville ikke Real vært Spanias beste lag  ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #487 på: 18. April 2012, 15:13 »
Hva har med saken og gjøre? Det forandrer ikke det faktum at jeg foretrekker spennende kamper fremfor kjedelig enveiskjøring.
Nei.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #488 på: 18. April 2012, 15:19 »
Jeg spurte vel ikke hva du syntes?
Jeg svarte til cheick tiote som synes det er kjedelig å se et lag vinne stort over andre lag. Real spiller jo ikke kjedelig fotball i det hele tatt, bortsett fra når de møter verdens beste lag Barcelona og som igår Bayern... og det er ikke så jævlig rart.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #489 på: 18. April 2012, 15:30 »
Fotballen er jo mye bedre enn det Schuster, Pellegrini og Capello har greid de siste årene da, og om du ikke setter pris på 5-0 seiere annen hver kamp, så er det ditt problem...

Hvorfor er det et problem?

Real spiller ikke fin fotball/god fotball når de møter god motstand IMO.
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #490 på: 18. April 2012, 15:48 »
Jeg spurte vel ikke hva du syntes? Jeg svarte til cheick tiote som synes det er kjedelig å se et lag vinne stort over andre lag.

Om du ikke liker at andre personer enn akkurat den du tenker på svarer deg, er ikke internett din greie.
Og du svarte da meg, så da må det da vel være greit at jeg svarer tilbake? ;)
Nei.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #491 på: 18. April 2012, 16:26 »
Real har spilt fantastisk fotball i hele år. At objektive seere ikke synes det er gøy med enveiskjøring tror jeg den normale Real supporter driter ganske hardt og lenge i =)

Vi får kanskje klage litt neste gang Newcastle vinner stort da. Spill heller litt dårligere slik at andre lags supportere får noe show å følge med på!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #492 på: 18. April 2012, 16:28 »
Vi får kanskje klage litt neste gang Newcastle vinner stort da. Spill heller litt dårligere slik at andre lags supportere får noe show å følge med på!!

Akkurat det jeg også tenkte. ::p

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #493 på: 18. April 2012, 16:30 »
Mourinho står for en kynisk fotball - og straks Real møter jevnbyrdig motstand skinner det også gjennom. Det gjorde det så til de gangs nå mot Bayern. I Spania derimot er det så jævla svært sprang mellom topp to og resten av gjengen uansett. Hjemme mot Bayern er det derimot scumsa som må angripe - da håper jeg virkelig at Bayern kan kontre inn finaleplassen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #494 på: 18. April 2012, 16:33 »
Vi får kanskje klage litt neste gang Newcastle vinner stort da. Spill heller litt dårligere slik at andre lags supportere får noe show å følge med på!!

Akkurat det jeg også tenkte. ::p

Det er godt med folk som tar seg tid til å lese andre folks poster.







 ::)
Nei.