20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #360 på: 23. Nov. 2011, 23:34 »
Kevin Boateng begynner å ligne en verdensklasse spiller spør du meg!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #361 på: 23. Nov. 2011, 23:44 »
Jeg må si at det virkelig er grunn til bekymring om hobbydommere i 3. divisjon har bedre kontroll på reglene enn de som dømmer CL o.l. Men de er nok helt klart borte i endel rart ja, jeg husker en dommer vi hadde som blåste tilbakespill da midtstopperen vår sleivet på avklaring så det smalt i tverrliggeren vår og ned i fanget på keeper. "Det der har dere trent på!" :lol: For en klovn!

Får meg til å tenke på når me spela play off kamp til 5 eller 6 div og dommeren dømte tilbakespill. indirekte frispark tenkte eg men neida han dømte rødt kort til keeper og straffe til oss  :lol: Var ein sur keeper som gikk i garderoben det.. :lol: Me vant 2-0 og rykka opp.
Dessverre klaga dei til kretsen og fekk innvilget omkamp. Da kom dei med fleire a spillere og vant lett.
Men rykka opp alikevel seinere pga eit lag trakk seg eller noke i den dur  :thumbu:

Btw Ser ut til å bli mange spennede kamper i siste runde. Fleire topplag kan ryke 

 
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #362 på: 23. Nov. 2011, 23:51 »
Kevin Boateng begynner å ligne en verdensklasse spiller spør du meg!

Enig, og det har han gjort en stund nå. Men skjønner ikke hvorfor han trakk seg fra landslaget.

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #363 på: 23. Nov. 2011, 23:53 »
Kevin Boateng begynner å ligne en verdensklasse spiller spør du meg!

Enig, og det har han gjort en stund nå. Men skjønner ikke hvorfor han trakk seg fra landslaget.

Hø? Har han trukket seg fra landslaget? Når gjorde han det?

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #364 på: 24. Nov. 2011, 00:24 »
Det var ikke ment helt seriøst heller, men det er jammen meg mye rart som foregår i 3-4 div som aldri hadde hendt høyere der det kan være vanskelig å vite hva reglene egentlig sier.

Eksempel, en keeper redder ballen med en leggbeskytter han har i hånda. Hva dømmes?
Hehe, ja jeg er helt enig altså. Har vært med på endel pussige ting selv for å si det mildt! :lol: Det er utøvd en del (elendig) skjønn av dommere i slike tilfeller som du trekker frem der. Alt fra selvmål på utspark til spillere som forlater banen 5 minutt før slutt for å rekke ferjer osv.  :lol:

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #365 på: 24. Nov. 2011, 02:05 »
Messi fikk gult kort da han stoppet i tilløpet på en straffe, men han fikk nytt forsøk? Skal det være det?
Husker en kamp i 3.div i år da en Turn-spiller gjorde det samme, fikk gult kort og ikke nytt forsøk.

Ikke nytt forsøk? Blir målet annulert da?

Det ble det i dette tilfellet, ledet 5-0 da, men allikevel surt da spilleren kunne fått hat-trick med scoringen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #366 på: 24. Nov. 2011, 09:25 »
Det var ikke ment helt seriøst heller, men det er jammen meg mye rart som foregår i 3-4 div som aldri hadde hendt høyere der det kan være vanskelig å vite hva reglene egentlig sier.

Eksempel, en keeper redder ballen med en leggbeskytter han har i hånda. Hva dømmes?
Hehe, ja jeg er helt enig altså. Har vært med på endel pussige ting selv for å si det mildt! :lol: Det er utøvd en del (elendig) skjønn av dommere i slike tilfeller som du trekker frem der. Alt fra selvmål på utspark til spillere som forlater banen 5 minutt før slutt for å rekke ferjer osv.  :lol:

For å si det på den måten, da jeg dømte selv ble jeg ofte sjokkert over hvor dårlig andre dommere gjorde det på teoretiske tester. Det er alt jeg har å si om den saken.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #367 på: 24. Nov. 2011, 10:58 »
Er dette samme Boateng som var helt ræv i Spurs og Pompey?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #368 på: 24. Nov. 2011, 11:09 »
Stemmer det. Er fortsatt bare 24 da, og hvis han presterer jevnt på noe ala det samme nivået han gjorde i går, så har han hatt en meget pen utvikling.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #369 på: 24. Nov. 2011, 11:57 »

Peter

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #370 på: 24. Nov. 2011, 13:53 »
Var vel ikke så ræv i Pompey vel, bortsett fra de elendige straffene hans.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #371 på: 24. Nov. 2011, 14:43 »
Kevin Boateng begynner å ligne en verdensklasse spiller spør du meg!

Enig, og det har han gjort en stund nå. Men skjønner ikke hvorfor han trakk seg fra landslaget.

Hø? Har han trukket seg fra landslaget? Når gjorde han det?

4. november.
http://www.goal.com/en/news/1658/ghana/2011/11/04/2742508/ac-milans-kevin-prince-boateng-quits-ghana-national-team

Og dette kom ut for 2 timer siden:
Divorce Disaster Strikes Ac Milan Star Kevin Prince Boateng
http://www.ghanaweb.com/GhanaHomePage/NewsArchive/artikel.php?ID=224242

The revelation shows the emotional crisis in the life of the controversial player which might have contributed to his decision to quit the Black Stars.

[...]
If some stability returns to his life, Boateng might take the decision to return to the Black Stars.
« Siste redigering: 24. Nov. 2011, 15:11 av thomashaer »

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #372 på: 07. Des. 2011, 20:54 »
Noen som har en stream til City-Bayern?

Btw: HERLIG BASEL!!!!!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #373 på: 07. Des. 2011, 21:07 »
GO BASEL! :D

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #374 på: 07. Des. 2011, 22:09 »
Og der tok også Napoli ledelsen!!! DEILIG!