20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 184222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #330 på: 07. Okt. 2011, 02:12 »
Etter å ha lest kommentarene her fra fjorårets sesong, har jeg mistet mye respekt for flere her inne.
Håpet dere virkelig manu skulle vinne cl-finalen??

Greit at enkelte på barca filmer altfor mye(All filming er for mye dog) og det er helt forkastelig.
Men et par ting; For det første er det hovedsaklig mot Real. Og der er de ikke alene om å være ufine.
Alt fra drittkastingen til Mourinho til beinknusingen til Pepe, Marcelo osv.
Må bare spørre om en ting; Hva er verst : Knuse motstanderens ben eller filme?

Jeg forsvarer for all del ikke filmingen til enkelte på barca, men hallo i luken? De er ikke alene om det, det er ikke det verste i fotball og for oss(meg hvertfall) som elsker fotball, så må dere da se hvor fantastisk de spiller! Kjedelig pasningsfotball 100% av tiden, er dere seriøse?
Hvor kommer dette hatet fra? Bare Messi som spiller bra fotball der? Xavi, Iniesta, Villa.. Ja, de er ræva og kjedelige å se på....

At folk ikke er barca-fans er selvfølgelig helt opptil alle og enhver å bestemme seg for, men når dere, som Newcastle-fans, virkelig håper manu skal vinne CL.. Nei, da virker det utrolig tomt i topplokket.

Same old Shearer, always scoring!

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #331 på: 18. Okt. 2011, 22:39 »
Haha! Mancini går bananas på sidelinja etter at Agüero setter inn 2-1 på overtid! :lol:

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #332 på: 18. Okt. 2011, 22:51 »
Hehe, jeg synes det var morsomt! Mest fordi City om ikke annet er et lag som rokker om på hierarkiet i England. Og det er positivt. Selv om det er gjort med oljepenger. Samt at laget provoserer mange Manchester United fans. An enemy of an enemy?  Heia City sier jeg. Håper de vinner PL i år :banana:
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #333 på: 18. Okt. 2011, 22:52 »
Etter å ha lest kommentarene her fra fjorårets sesong, har jeg mistet mye respekt for flere her inne.
Håpet dere virkelig manu skulle vinne cl-finalen??

Greit at enkelte på barca filmer altfor mye(All filming er for mye dog) og det er helt forkastelig.
Men et par ting; For det første er det hovedsaklig mot Real. Og der er de ikke alene om å være ufine.
Alt fra drittkastingen til Mourinho til beinknusingen til Pepe, Marcelo osv.
Må bare spørre om en ting; Hva er verst : Knuse motstanderens ben eller filme?

Jeg forsvarer for all del ikke filmingen til enkelte på barca, men hallo i luken? De er ikke alene om det, det er ikke det verste i fotball og for oss(meg hvertfall) som elsker fotball, så må dere da se hvor fantastisk de spiller! Kjedelig pasningsfotball 100% av tiden, er dere seriøse?
Hvor kommer dette hatet fra? Bare Messi som spiller bra fotball der? Xavi, Iniesta, Villa.. Ja, de er ræva og kjedelige å se på....

At folk ikke er barca-fans er selvfølgelig helt opptil alle og enhver å bestemme seg for, men når dere, som Newcastle
-fans, virkelig håper manu skal vinne CL.. Nei, da virker det utrolig tomt i topplokket.

 :thumbu: :thumbu:

Enig. Hadde hoppa i taket av glede om Basel hadde holdt 3-2 ledelsen inn på Old Toilet. Synd det ikke endte sånn.
« Siste redigering: 18. Okt. 2011, 23:37 av coxie »
If it has tits or wheels, count on problems!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #334 på: 18. Okt. 2011, 22:56 »
Heia City sier jeg. Håper de vinner PL i år :banana:

Du er ikke alene.
Nei.

Simmi

  • Gjest
Sv: Champions League
« Svar #335 på: 18. Okt. 2011, 23:00 »
Heia City sier jeg. Håper de vinner PL i år :banana:

Du er ikke alene.
Dere er ikke alene.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #336 på: 18. Okt. 2011, 23:02 »
Hehe, jeg synes det var morsomt! Mest fordi City om ikke annet er et lag som rokker om på hierarkiet i England. Og det er positivt. Selv om det er gjort med oljepenger. Samt at laget provoserer mange Manchester United fans. An enemy of an enemy?  Heia City sier jeg. Håper de vinner PL i år :banana:

Jeg kunne ikke vært mer enig, Flattis! :thumbu:

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #337 på: 29. Okt. 2011, 04:00 »
Bumper denne for å uttrykke min enighet om City som PL-vinner  :D
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #338 på: 22. Nov. 2011, 22:19 »
Så sinnsykt morsomt om resultatet står seg i Napoli! Da er Mancini i trøbbel, mildt sagt.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #339 på: 22. Nov. 2011, 22:41 »
City var ræva idag, men det er synd at napoli må være så italienske. De har noen fantastiske figurer i Cavani, Hamsik osv, men for mye dret.

Manu har Basel borte i siste kamp. Taper de den, så er de ute av CL allerede! Hahahahaha
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #340 på: 22. Nov. 2011, 22:53 »
Synd med City, men morsomt med Real Madrid og Manu!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #341 på: 22. Nov. 2011, 23:05 »
Manu har Basel borte i siste kamp. Taper de den, så er de ute av CL allerede! Hahahahaha

De topper laget og spiller uavgjort eller vinner 1-0 som vanlig. :-\ Hvem har City i siste?

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #342 på: 22. Nov. 2011, 23:10 »
Manu har Basel borte i siste kamp. Taper de den, så er de ute av CL allerede! Hahahahaha

De topper laget og spiller uavgjort eller vinner 1-0 som vanlig. :-\ Hvem har City i siste?

Rolig bayern hjemme.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #343 på: 22. Nov. 2011, 23:13 »
Manu har Basel borte i siste kamp. Taper de den, så er de ute av CL allerede! Hahahahaha

De topper laget og spiller uavgjort eller vinner 1-0 som vanlig. :-\ Hvem har City i siste?

Basel spilte jo 3-3 på ot og "burde" vunnet.. Men blir nok som du sier.. Selvom manu i år er ikke det laget vi har sett de siste årene, så lov og håpe!
Same old Shearer, always scoring!

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #344 på: 23. Nov. 2011, 01:37 »
Satser på Bayern sender de ut av CL. Hadde gledet meg voldsomt. Skjønner ikke helt City-sympatien her, men er vel fordi de er bedre i forhold til alternativene antar jeg  :)
Forøvrig er det bare altfor sykt det ryktet om at de vil hente hele angrepsrekka til Napoli.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90