20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pris på TAN-utstyr  (Lest 11849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #15 på: 29. Juni 2009, 15:03 »
Problemet med desse kleda ein lagar sjølv er at det som regel er elendig kvalitet på dei, blir ødelagt etter et par runder i vaskemaskina. Kunnne godt tenke meg å betale f.eks 300 kr for ei t-skjorte med skikkelig kvalitet.

Ellers enig med dei to før meg.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #16 på: 29. Juni 2009, 15:08 »
Gjør meg ingenting at det er stor logo eller skrift på klærne. Men man kan jo ha forskjellige muligheter da? En med stor og en med liten? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #17 på: 29. Juni 2009, 15:41 »
Det går an å ha noen med stor tekst og stor logo, og noen med liten tekst og liten logo.
Selv hadde jeg sett for meg en pique med liten TAN-logo på brystet.
Kanskje en t-skjorte med TAN-logo på brystet og med tekst på ryggen.

Men noen vil ha smått, noen vil ha stort. Vi må kunne få til å gjøre alle til lags.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #18 på: 29. Juni 2009, 23:00 »
Når dere snakker om dårlig kvalitet, mener dere da på selve t-skjorten eller at logoen blir svakere og svakere etter hver vask?

Er i kontakt med leverandøren og har spurt om de kan sende meg en prøve før jeg bestiller i store opplag. Men vet ikke om de kan sende meg med trykk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #19 på: 29. Juni 2009, 23:23 »
Regner med det er kvaliteten på logoen/trykket som det snakkes om. At den ikke går av ved første vask, og at den holder fasongen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #20 på: 29. Juni 2009, 23:23 »
Eg tenker på sjølve t-skjorta, er ofte slike har veldig tynt stoff som gjer at dei blir veldig misforma etter en del vask, og også nesten gjennomsiktige etter kvert.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #21 på: 30. Juni 2009, 02:30 »
er vel egentlig begge deler, så lenge det er et profft trykkeri, så skal ikke kvaliteten på trykket være noe problem. Men når man velger de billigste løsningene får man gjerne dårligere kvalitet på t-skjortene(krymper i vask, blir veldig stive og misformede etter noen vask OSV).
Så for min del er det kvaliteten på selve t-skjorten jeg lurer mest på

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #22 på: 30. Juni 2009, 12:59 »
Regner med det er kvaliteten på logoen/trykket som det snakkes om. At den ikke går av ved første vask, og at den holder fasongen :)
Jeg har ikke veldig lang erfaring, men skjorta jeg etter mye mas fikk av Weiseth har blitt vasket mange ganger, uten at trykket har blitt svekket. Kjøpte ei skjorte med Hamrén-trykk fra Spreadshirt for et års tid siden, og trykket henger fortsatt veldig bra på der. Det gjelder bare å vaske skjorta på vranga, altså med trykket inn.

Velger vi en seriøs og merittert leverandør, så er jeg sikker på at både t-skjorta og trykket vil fungere utmerket. Altså sånn at skjorta ikke krymper i vask, at den ikke blir stiv og misformet og at trykket holder seg godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #23 på: 30. Juni 2009, 22:33 »
Skjorta jeg kjøpte gjennom weiseth holder iallefall ikke mål. Har blitt grå etter noen vask. (Var svart) Trykket holder forøvrig bra

BallaJazz

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 42
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
Sv: Pris på TAN-utstyr
« Svar #24 på: 25. Juli 2009, 13:40 »
Har laget noen forslag på hvordan t-skjorter jeg synes det skal være





Synes detta ser bra ut..må jo ha litt size og synes detta er perfekt size!.Synes nå jeg men det er en smaks sak.