20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330  (Lest 2485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330
« Svar #15 på: 30. Jan. 2021, 22:11 »
Typisk. Var så lei av å tape at jeg sto over dagens kamp for første gang på lenge. Da snur det seff! Så utvida høydepunkt nå, så mye bedre ut enn på en god stund. Kanskje denne døde hesten kan sparke allikevel!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330
« Svar #16 på: 31. Jan. 2021, 00:38 »
10 mål av Wilson så langt, kun tre mindre enn Salah. Det er meget imponerende for et lag som skaper såpass lite sjanser. Vi hadde vært ferdig uten han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330
« Svar #17 på: 31. Jan. 2021, 07:35 »
Tenk hvis vi hadde produsert mye mer framover da hadde Wilson vært på det dobbelte snart. Er så sjukt at vi betalte det dobbelte for Joelinton som var tiltenkt en spissrolle.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330
« Svar #18 på: 31. Jan. 2021, 11:39 »
Den nye treneren dirigerte fra linja ogsÃ¥,  noe jeg ikke har sett Bruce gjøre sÃ¥ mye. Det hjelper ogsÃ¥ Ã¥ sette spillere i sine beste posisjoner, dvs at Almiron spiller bak Wilson,  i stedet for en Joselinton som har vært kanskje en av de største bonkjøpene vi har gjort mener jeg om vi tar hans pris i betraktning. En ekstra bonus er da at vi ogsÃ¥ fÃ¥r spilt med Fraser og ASM . PÃ¥ papiret skal det være mer enn nok sjanseskapere for Wilson, om vi klarer Ã¥ fordele ballen raskt nok sentralt

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330
« Svar #19 på: 31. Jan. 2021, 14:01 »
10 mål av Wilson så langt, kun tre mindre enn Salah. Det er meget imponerende for et lag som skaper såpass lite sjanser. Vi hadde vært ferdig uten han.

Enig i at Wilson har vært meget viktig. Men for å sette ting litt i perspektiv, før gårsdagens kamp sto Wilson med 8 mål. 4 av dem er på straffe, 4 av dem er mål fra åpent spill. Gårsdagens 2 mål hjalp på statistikken. Dette på 21 kamper.

Når det er sagt så håper jeg vi ser etter muligheter for å også få inn en spiss til de siste timene av overgangsvinduet. Evt bytte ut noen av de andre vi har med en ny.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle tirsdag 30.01.20 kl 1330
« Svar #20 på: 31. Jan. 2021, 15:25 »
Nå må vi ikke glemme at Wilson har skaffet to av straffene, og i tillegg er assistkongen vår med fire stk.