20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle kl.15.00 13.03.22 TV2 Sport Premium 1  (Lest 2425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Fyrer opp en tidlig tråd, så kan man diskutere litt inn mot kampen! Som i gamle dager! :)

Vi har ikke akkurat noe bra statistikk mot Chelsea, 1-0-4 på de siste 5 mot de. Chelsea har 3-0-1 på de siste 4. Newcastle har 4-1-0 på de siste 5. God form på begge!

Chelsea burde under normale forhold være storfavoritt uansett formen til Newcastle. Rundspilte Norwich i går. Imidlertid har vi det mentale planet for spillere og manager i Chelsea, fremtiden er høyst usikker, og ryktes om konkurs m.m. om de ikke får en ny eier innen kort tid. Hvordan vil dette påvirke de høyt gasjerte stjerner? Driter de i hele greia og spiller for seg selv, eller tar de en Derby og rotter seg sammen og kjemper som et ordentlig lag frem til sesongslutt?

Tror vi kan ha en god sjanse her uansett med formen vi har hatt i det siste. Om det ikke dukker opp noen nye skader frem til søndag mener jeg det er godt håp om poeng her!

Toon, toon!!!!! Howay the lads!

OG????? Før var det ofte noen som la ut brukbare linker til gratis stream. Helt slutt på det? Personlig nekter jeg å bruke TV2. Gi meg en stream!
« Siste redigering: 11. Mars 2022, 19:27 av Geordie »
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Godt initiativ!

Blir en spennende kamp. Jeg har ikke de store forhåpningene, men tenker vi uansett tåler ett tap her uten at stallen/vi blir fullstendig nedbrutt. Spillerne kan gå utpå matta uten press på søndag.

Eneste mulighet for at Chelsea ikke går konkurs er vel som nevnt at Roman Abramovich selger klubben uten profitt. Chelsea har vel en privat gjeld på rundt £ 2 Milliarder til Roman. Jeg er usikker på om Chelsea spillerne tenker så mye på det akkurat nå så lenge de får utbetalt lønninger. Den dagen lønningsposen er tom, blir det nok andre boller. Det kan skje temmelig raskt.

Håper Joelinton og Maximin er tilbake i denne kampen.

Har dessverre ingen stream til deg, Geordie :(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
https://no-war.stream2watch.sx/

Denne siden er veldig bra så lenge man har AdBlock

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Brukte "totalsportek.com" i mange år (før jeg fikk meg IPTV), så her finner man alltid flere gode streams.

"Hesgoal.com" har også alltid en brukbar stream for hver kamp som vises.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Flott, takker. Disse prøves i morgen  :)
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Telegraph: Spillere planlegger flukt
3 timer siden - 09:54
Martin Daldosso
Kopiert!
Chelsea-spillere søker juridisk hjelp for å kunne terminere kontraktene sine dersom situasjonen i klubben forverrer seg.

Det skriver den engelske avisa The Telegraph.

Advokater bekrefter til avisa at de har vært i kontakt med spilleragenter som søker klarhet i klientenes rettigheter. De tror spillerne kan ha rett til å si opp kontraktene sine på bakgrunn av sanksjonene.

Chelsea er, som kjent, i trøbbel etter at eier Roman Abramovitsj ble ilagt sanksjoner av britiske myndigheter. Som følge av sanksjonene har russerens eiendeler blitt fryst. Det inkluderer London-klubben.

De harde tiltakene kom som følge av Russlands krigshandlinger i Ukraina.

Chelsea får framover spille kamper og betale lønn til ansatte, men sanksjonene mot Abramovitsj går merkbart utover klubbdriften. De neste månedene får ikke de mørkeblå signere nye spillere, og de kan heller ikke selge klubbeffekter eller kampbilletter.

Tidligere har det også blitt kjent at hovedsponsor Three har trukket seg fra avtalen med klubben på midlertidig basis.


Har kanskje ikke så mye i en kamp tråd å gjøre, men jeg er litt spent på om dette vil påvirke Chelsea spillerne negativt i morgen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Newcastle United: Martin Dúbravka, Javier Manquillo, Jamaal Lascelles, Fabian Schär, Dan Burn, Matt Targett, Jacob Murphy, Bruno Guimarães, Sean Longstaff, Miguel Almirón, Chris Wood.

Substitutes: Karl Darlow, Mark Gillespie, Emil Krafth, Paul Dummett, Matt Ritchie, Lucas de Bolle, Ryan Fraser, Allan Saint-Maximin, Dwight Gayle.

Ingen Willock, Shelvey eller Joelinton. Manqullo, Longstaff, Lacelles og og Almiron inn fra start igjen. Maximin tilbake på benk. Går vel ut her i en 5-4-1 formasjon.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Virker som vi sparer litt spillere til Everton kampen her. Lite håp om poeng uansett men er fortsatt mulig.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Overraskende lagoppstilling, men må nok rotere litt.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Jeg håper på en god laginnsats og at vi kjemper knallhardt. 1 eller 3 poeng er ren bonus, men er ikke her vi egentlig skal ta poeng.



For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle kl.15.00 13.03.22 TV2 Sport Premium 1
« Svar #10 på: 13. Mars 2022, 15:41 »
Gjør Jorginho stort annet enn å klage på dommeren?
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle kl.15.00 13.03.22 TV2 Sport Premium 1
« Svar #11 på: 13. Mars 2022, 15:50 »
Fikk ikke sett de første 20, men synes dette har sett veldig bra ut. Chelsea er nærmest ufarlige, mens Newcastle skaper noe her og der.

Helt utrolig at Jorginho får holde på som han gjør, uten at det får konsekvenser. Bare klaging på dommeren, for absolutt alt som ikke går i favør Chelsea.
Nei.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle kl.15.00 13.03.22 TV2 Sport Premium 1
« Svar #12 på: 13. Mars 2022, 15:55 »
God omgang. Når vi presser høyt spiller vi vel mer enn 3-4-3. Burn Konge i lufta igjen som han pleier å være.

Får håpe det fortsetter slik i 2. Omg.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle kl.15.00 13.03.22 TV2 Sport Premium 1
« Svar #13 på: 13. Mars 2022, 16:17 »
Er ikke så glad i klaging på dommeren, men Chelsea er utrolig heldige med dommeren i dag.
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle kl.15.00 13.03.22 TV2 Sport Premium 1
« Svar #14 på: 13. Mars 2022, 16:19 »
Murphy blir dratt over ende, hvordan er det ikke straffe?
No fate but what you make