20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #60 på: 10. Mai 2015, 15:40 »
Da var burnley og qpr championship lag neste sesong. Hva med å hente ings gratis,bruke småpenger på austin (hvis vi beholder plassen selv) og 15mill på Mitrovic. Schär er vel free transfer denne sommern? Ayew gratis også. Hadde brått sett litt lysere ut da. Kunne godt tenkt meg stones fra everton også men er vel vanskelig å få til kanskje..

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #61 på: 10. Mai 2015, 15:43 »
Vlaar og Cleverly er også gratis gutter nå. Kunne kanskje vært med på å styrke troppen vår.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #62 på: 10. Mai 2015, 16:25 »
Stor konkurranse om Ings, Austin kommer til å bli dyr pga av interesse og kvaliteter, samt nasjonalitet, og Mitrovic er ganske populær han også.. Burde være med å forsøke å hente disse tre, men tror ikke vi har gode muligheter..

Schär og Ayew er også populære spillere, som langt bedre klubber enn oss har under lupen, og John Stones er altfor verdifull for Everton..
Av alle du nevner, tror jeg det kun er Cleverly som vi bør ha gode muligheter for å hente (hvis han er gratis). Sier ja takk, med tanke på hvordan midtbanen vår er.

Alle de nevnte spillerne hadde vært solide forsterkninger, både til stall og 11'er! Men redd vi ikke er attraktive nok..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3019
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #63 på: 10. Mai 2015, 16:32 »
Om vi nå overlever, må jeg si jeg er spent på hva som skjer i sommer. Brukes det faktisk midler på å hente dugelige forsterkninger på plasser hvor vi mangler bredde, eller hentes en haug med uprøvd, billig rask?

Ings og Austin hadde jeg gladelig tatt i mot. Litt mer usikker på Cleverley?

Vlar er nok for gammel for oss, 30 år, men ville vært en klar forbedring. 
« Siste redigering: 10. Mai 2015, 16:39 av Geordie »
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #64 på: 10. Mai 2015, 16:34 »
Mener å ha lest at Cleverly er free transfer denne sommern. Kan ikke se for meg at han får no fast plass på dagens Manchester lag.
At austin og Mitrovic koster penger skjønner jeg. Penger har vi jo egentlig bra med. MEN. det vi ikke har er en eier som vil bruke di.
James wilson fra man u er også gratis nå. Ung engelsk,  og forsåvidt lovende spiss, hadde jo vært en grei spiller å hatt i troppen. Gjort det bra di innhoppene jeg har sett av han.
Om alle jeg har nevnt er gratis eller ei, kan jeg ikke bekrefte, mener bare jeg har sett eller hørt det.


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3019
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #66 på: 10. Mai 2015, 16:52 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/premier-league-free-transfers-full-9213294

Milner, Vlaar, Ings er vel eneste jeg ser der som er noe å hente. Milner kommer aldri i verden tilbake til oss, Vlaar linkes til Man U, og Ings får sikkert en fetere kontrakt hos storklubber som Swansea eller Southampton.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #67 på: 10. Mai 2015, 17:44 »
Fra den listen kunne jeg tenke meg Luke Garbutt (Everton), Vlaar (Villa), Flamini (Arsenal, en toårskontrakt hadde vært bra), Milner (City), Cleverly (Man Utd), Ings (Burnley), Kakuta? (Chelsea. Var meget spennende før, usikker på nivået hans nå), Sinclair (City. Trenger en innleggsving)!

Sier ikke at jeg drømmer om å hente alle disse til klubben, men hadde blitt glad om vi hadde hentet de. Alle ville ha forsterket stallen vår i det minste. Og ettersom alle er gratis, bør vi vurdere samtlige synes jeg!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #68 på: 10. Mai 2015, 18:09 »
Vlaar er god, men Villafansen klager over at han er mye skadet. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg tatt i mot ham med åpne armer.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #69 på: 10. Mai 2015, 18:32 »
Jeg drømmer om en midtbane bestående av Cleverly og Colback. Mmmmmh!!!
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #70 på: 10. Mai 2015, 18:35 »
Jeg drømmer om en midtbane bestående av Cleverly og Colback. Mmmmmh!!!

Troller du nå Boris? :)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #71 på: 11. Mai 2015, 14:25 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/stjernespillere-fikk-sparken-i-schalke/3422786211.html

Sidney Sam har vi vel vært linket til allerede. Kan disse være noe for oss?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #72 på: 11. Mai 2015, 17:16 »
Nå har jeg veldig lite vurderingsgrunnlag, men magefølelsen sier at dette blir en flopp av dimensjoner. Ikke ofte vi treffer blink med disse dyre signeringene bortsett fra Shearer (Luque, Owen, Viana, Boumsong osv.) Håper jeg tar feil :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #73 på: 11. Mai 2015, 18:37 »
Hadde tatt i mot begge, men tviler på at noen vil til oss

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #74 på: 11. Mai 2015, 20:58 »
Nå har jeg veldig lite vurderingsgrunnlag, men magefølelsen sier at dette blir en flopp av dimensjoner. Ikke ofte vi treffer blink med disse dyre signeringene bortsett fra Shearer (Luque, Owen, Viana, Boumsong osv.) Håper jeg tar feil :)
Flaks at han er gratis da :)