20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #495 på: 20. Juli 2017, 20:28 »
"Er dritt lei av å lese så mye piss om at vi er dumme som selger ditten datten,,,når der ikke veit en dritt om spilleren............Kan noen som veit noe om spilleren uttale seg og resten holde kjeft???? Jeg kan også sitte skrive en bok om antydninger om spillere jeg ikke vet en dritt om...Har dere lyst til det???"

Skal ikke andre få ha sin?
« Siste redigering: 20. Juli 2017, 20:31 av Geordie »
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #496 på: 20. Juli 2017, 20:30 »
Skal jeg skrepe meg? Fordi jeg spør hva Gibson sine styrker og svakheter er....Jeg kan lite om fotball så vet ikke hva han er god og dårlig på....Isteet for å be meg "skjerpe meg" kan du vel fortelle hva han er så god på?...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #497 på: 20. Juli 2017, 20:32 »
Gidder seriøst ikke diskutere med deg, ender bare med lange tirader med piss jeg ikke gidder lese....
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #498 på: 20. Juli 2017, 20:32 »
Du skrev skjerp deg men endra innlegget til "....".    Hvis du ikke vil diskutere så trenger du ikke skrive innlegg som ikke har noe med diskusjonen å gjøre...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #499 på: 20. Juli 2017, 20:34 »
Lange tråder med piss?  Er det piss at Everton har brukt mindre enn de har solgt for? Er det piss at majoriteten av de som er negative til et Gibson salg aldri har sett han spille? Er det piss at de pengene vi får for han kan brukes på noe annet?  Innlegget ditt inneholder personangrep, og kaller mine meninger for piss... Ikke noe fotballrelatert... Så vet ikke om du er så mye bedre... Lange innlegg? Bedre det enn å skrive "...". Det ga meg veldig mye å lese...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #500 på: 20. Juli 2017, 20:38 »
Ifølge transfer whispers så er vi ganske sterkt linket til Clucas, ikke sett noe på sky eller chronicle da.
Noe god?

Skrev dette tidligere....Det var vel ikke piss når du skrev det?

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #501 på: 20. Juli 2017, 20:42 »
"Er dritt lei av å lese så mye piss om at vi er dumme som selger ditten datten,,,når der ikke veit en dritt om spilleren............Kan noen som veit noe om spilleren uttale seg og resten holde kjeft???? Jeg kan også sitte skrive en bok om antydninger om spillere jeg ikke vet en dritt om...Har dere lyst til det???"

Skal ikke andre få ha sin?

Syms som sagt det er tåpelig å kritisere et salg av en spiller man ikke vet noe om....Hvis jeg ikke har hørt om en spiller sitter jeg ikke å påstår han er dårlig eller bra kjøp... Antar folk foretrekker høre om spillerne er verdt oenga eller ikke fra folk som faktisk kjenner til dem...... Jeg kanke sitte si at en spilller er rågod eller elendig før jeg har kjennskap til han...Såpass skjønner du...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #502 på: 20. Juli 2017, 20:53 »
Manquillo var vel Liverpools førstevalg på høyrebacken som 18 åring,,,Hadde definitivt et potensiale, men de fleste haddde vel forventa en større utvikling enn han har oppnådd..Med Anita ute er det godt å få inn en erstatter på høyrebacken.. Et klubbskifte får ofte enkelte spillere til å blomstre igjen, og han blir neppe så altfor dyr...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #503 på: 20. Juli 2017, 20:57 »
Denne gibsongreia oppsummerer for meg det meste som er feil i fotballen og litt i Newcastle. Her har vi tydeligvis en talentfull unggutt. Noen kilometer fra førstelaget, men dog. Han er fra Durham og forsåvidt i Newcastle-land selv om han ikke er geordie. 17-åring og enda et BARN! Det er viktig å få med her. Han er ikke myndig og kan ikke skrive proffkontrakt i England. Så, hvis dette stemmer, kommer Everton og kjøper hus til familien hans og "kupper" hele gutten. Lønn, ditt og datt.
Og ja, Newcastle må gjøre seg attraktive og bevise at de legger ressurser i talentutviklingen, men det er moralsk forkastelig å sette dette presset på, jeg gjentar, BARN. Det er ikke rart noen knekker sammen etterhvert. Og jeg håper jo ingen havner der hvor Gibsons kommende lagkamerat var i vår, valsende forkommen på motorveien. Men det er faen ikke rart at dette skjer.
Og alle gjør det sikkert, men det gjør ikke saken noe bedre. Virkelig ikke.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #504 på: 20. Juli 2017, 21:18 »
Godt skrevet siddis!

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #505 på: 20. Juli 2017, 21:29 »
ja mye kynisme i fotball for å lokke unge gutter over til sin egen klubb....på den ene side burde vi ikke synke like lavt, mens på den andre side er det kanskje nødvendig å gjøre tilsvarende for å holde på talentene våre når andre klubber tilbyr dem gull og glitter....

angående gibbs: føler dette blir et kjjøp av en spiller som ikke akkurat forsterker laget vesentlig... hadde heller sett vi hentet spillere som gikk rett inn i laget og forsterket oss betrakelig...gibbson blir nok en squad player på nivå med v backene vi har....langt ute i kulda i arsenal...legg heller litt ekstra penger og signer en kvalitetsback...

føler ikke vi har så tynn stall...men vi trenger kvalitetsspillere som går rett inn på laget og gjør en forskjell... spilere de større klubbene snuser på....spillere som carvalho, barkley, sessegnon, batshuai(lån), ashley young, kovacic(mulgens overflødig nå i real madrid),, zaha, benteke,  dembele(celtic) osv, er kanskje ikke alle like realistiske,,,men om ikke de aller største klubbene er mega interesserte, så er dette spillere som hadde vært fantastisk å få inn, og virkelig styrke førsteelveren.....ser vi linkes med mye halvgode spillere som klubbene vi burde være bedre enn er ute etter,,,  håper det bare blir med ryktene, og benitez finner en klassespiller og punger ut,,,slik som kjøpet av wijnaldum ifjor.....årets spiller i nederland....hva med tielsman?,,   sikkert mye av dette som er urealistisk, men det må da finnes noen der ute som vi virkeig kan glede oss over?...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #506 på: 20. Juli 2017, 21:30 »
Er ikke dette litt på grensen til hva som er lov? Alle klubbene som fikk overgangsnekt holdt vel på slik?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #507 på: 20. Juli 2017, 22:07 »
Neida, ingen ulovlighet i å signere unge spillere. Men man må gå gjennom de riktige kanalene først.
Man kan ikke kontakte spilleren/foreldre først, man må henvende seg til klubben/agent (tror jeg).
Ellers kan man skrive proffkontrakt den dagen man fyller 17.

Ellers er jeg enig siddis, kynisme og utnytting.


Ellers vil jeg oppfordre til en sivilisert tone; personangrep vil ikke tolereres!! Nå setter vi en strek over det som er sagt, og respekterer hverandres meninger! Hvis ikke vil det då konsekvenser..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #508 på: 20. Juli 2017, 22:35 »
En Murphy inn, en Murphy ut? Ryktes flere steder at Daryl Murphy er på vei til Nottinham Forest for 2 mill pund. De trenger vel en spiss etter å ha solgt Britt Asombalonga for hva som ryktes å være en deal på 15 mill pund, og bør således ha litt cash tilgjengelig.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #509 på: 20. Juli 2017, 23:39 »
Perfekt deal for alle involverte! Gjør plass til en spiss til hvertfall, bare håper vi ikke gjør rom til to (Mitro). Spennende å se hvem vi går etter på topp, samt keeperplass. Bør være de to neste plassene på lista.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒