20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #241 på: 27. Juni 2017, 15:21 »
Haha, morsomme kilder du bruker ;)

Litt forskjell på Luke Edwards og det der. Men for all del, tiden vil vise hva som skjer :)

Håper bare ikke tjukken ødelegger igjen ;)

Burde bare fjerne Charnley ei gang for alle å la Rafa styre skuta.
« Siste redigering: 27. Juni 2017, 15:25 av snkz »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #242 på: 27. Juni 2017, 16:07 »
Man kan jo ikke la en manager være MD i en fotballklubb! At Charnley sin stilling bør vurderes er jeg enig i, men da må jo en annen mann inn i stedet.

Ellers kommer nok gjennombruddet snart! 😊🙄
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #243 på: 27. Juni 2017, 17:10 »
Kildekritikk! Ingen av de kildene dere visert til har jo et sitat eller direkte sitat som underbygger argumentene deres. Disse avisene lever på å synse når de ikke kan vise til et lyd- eller videoopptak, eller kan stille med direkte sitat. Selv om disse "ryktene" kan ha et snev av sannhet i seg, så mener ikke jeg at det er grunn til å tro at Rafa tar hatten og går når det står 27.juni på kalenderen. Det er mye tid igjen. Noen overganger går raskt, noen tar lang tid. Noen diskuteres i media i månedsvis, og noen kommer som lyn fra klar himmel. Med 100 mill til disp og en kompetent mann ved roret, så skal dette gå bra!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #244 på: 27. Juni 2017, 17:24 »
Litt av poenget mitt😜

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #245 på: 27. Juni 2017, 19:34 »
Kanskje det beste eksemplet av alle.

https://twitter.com/MsiDouglas/status/879707500576223233

https://twitter.com/MsiDouglas/status/879707791103012864

Spilleren er enige med oss og alt vi venter på er at utkjøpsklausen skal bli utløst som lyder på ca 8.7 mill eller hva søren det er.

En prissum som ikke er noe som helst i dagens marked. Harry Maquire 17-18 mill noen?

Men her surrer Charnley som vanlig og skal sikkert prøve spare 0.1 mill og prøve få spilleren til å protestere eller noe piss. Det vanlig tullet vi driver med..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #246 på: 27. Juni 2017, 21:33 »
Først var det jo snakk om at vi skulle dele opp beløpet, Eibar var ikke interessert i det. Deretter ble det sagt at vi var villige til å betale hele summen med en gang. Så jævlig vanskelig kan det ikke være vel??
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #247 på: 28. Juni 2017, 09:33 »
Leste noko om at Ashley likar fullføre kjøpa etter 1.juli. Frå nufcblog: " One final thing on finances – the transfer market does not open officially for business until July 1st, when the new financial year begins, so it’s not even possible for Newcastle to complete a transfer deal this month.

You can agree deals but not sign them until July 1st – see following tweet."

Eg trur og at det er mykje det same gamle og at veldig mange av dei me har først på blokka glipper grunna av nokre få mill.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #248 på: 28. Juni 2017, 11:14 »
Er jo bare tull fra pressen. Benitez har fått masse kroner å handle for, om noen må gå tipper jeg charney. Alt hva jeg har lest presser Ashley voldsomt på Charney. Virker på meg som at Ashley og Benitez er på samme side. Skjønner frustrasjonen. Må jo snart gå ann å få inn noen spillere.

Kjøp disse:
Iheanacho
Sigurdsson
Tippier
Shawcross

Så kan de krydre med talenter som Tom lawrence++

Tror nok ikke det er tilfelle, men flott om du tror det :)

Direkte urealistisk er ingen av dem..Ignacho er bak Aguero, Jesus, i køen om spissplassen, de er i tillegg linket til Abmoumeyang som ender der eller PSg vil jeg tippe... Og Sanchez som mest sansynlig blir høyreving men gjør behovet for et spissalternativ enda mindre....Og de kan finne på hente en høyreving til som fx Dembele fra Dortmund jeg mener er verdens beste spiller om dagen,,,drar nok til Barca eller City..... Sigurdson er ingen toppspiller og går fort til en klubb som Everton,,,men ser ikke på han som et direkte steg fremover for Everton, for oss derimot kan han være fin å ha, men er ikke stor fan av han. God nok for oss, men potensialet virker ikke være der for å ta noe steg videre til en virkelg klassespiller topp 6 lagene vil lukte på...Håper nesten vi ikke kjøper han, spørs prisen, men er ingen stor fan, heller en spennende spiller fra utlandet... Walker ender nok i City, Trippier er dermed førstevalg i Spurs,,,men mister de Walker tipper jeg de får en god slump penger og henter en vel så god høyreback..Trippier gjorde sakene sine bra, og syns det er merkelig at en så god spiller er i Spurs for å være backup....Shawcross er jo bare hente om vi vil....Vi skal være større klubb enn Stoke, og Newcastle Southampton, Everton West Ham  og Leicester er de lagene jeg  mener er i sjiktet bak top 6....Tror neppe konkuransen er så stor om å hente han, og han heller går til oss.. Sikkert bra spiler og meget safe kjøp, men vil vi ikke ha noe mer spennede? En som ikke sliter med få landskamper for England, og neppe ender i et storlag noen gang, Om vi skal hente talenter ser jeg helst at de kan være gode nok til å gå rett inn i en kamp om mye spilletid... Og holder et høyt nivå allerede... Da får vi bruk for spillern allerede, hever laget, og slipper vente på at han kanskje blir god... Selv om det såklart er et alternativ å låne han ut om han er alt for ung men supersykt talent..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #249 på: 28. Juni 2017, 11:23 »
Først var det jo snakk om at vi skulle dele opp beløpet, Eibar var ikke interessert i det. Deretter ble det sagt at vi var villige til å betale hele summen med en gang. Så jævlig vanskelig kan det ikke være vel??

Virkelig?????? Det er jo nærmest irrelevant....Så lenge de vet de får resten senere,,,så kan de bruke disse pengene direkte uten å risikere så mye,,,med mindre de er nødt til ta et dyrt lån....Men skjønner ikke hvorfor Ashley skulle dele opp en sum som er 1000delen av pengene han sitterpå.........Når Elbar krever dette.....Skal jo ikke være noe snakke om en gang.. Hahahaha.........

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #250 på: 28. Juni 2017, 11:23 »
I følge Lee Ryder åpnet jo overgangsvinduet 9.juni. Jeg trodde det kun var slik at engelske klubber kunne kjøpe fra andre engelske klubber frem til 9.juni, men kan virke som om det åpnet helt og holdent for engelske klubber fra 9.juni.

Uansett er det nok et poeng med det finansielle året, men tror også Charnley prøver for hardt å spare på kronene.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #251 på: 28. Juni 2017, 11:28 »
Leste noko om at Ashley likar fullføre kjøpa etter 1.juli. Frå nufcblog: " One final thing on finances – the transfer market does not open officially for business until July 1st, when the new financial year begins, so it’s not even possible for Newcastle to complete a transfer deal this month.

You can agree deals but not sign them until July 1st – see following tweet."

Eg trur og at det er mykje det same gamle og at veldig mange av dei me har først på blokka glipper grunna av nokre få mill.

Det er jo helt irrelevant om vi blir enig,,og han trener med gamlekluben fram til1. juli eller om vi lager avtale nå...... Så det er jo helt absurd å si....

Å vente kan være smart om de vet noen storspillere skal mest sansynlig et konkret sted,,,og at det deretter åpner seg bedre muligheter for forsterkninger, både pris og kvalitetsmessig...Det kan slå begge veier,,, en god spilller vi kunne fått kan plutselig ende i en annen klubb, og vi får ikke den vi egentlig ville ha først...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #252 på: 28. Juni 2017, 11:32 »
Som nevnt tidligere,,,ingen videobevis eller noe spessielt som tyder på så mye mer enn massevis rykter. Så det orker jeg nesten ikke høre om. At en bookmaker har lav odds på at vi henter enkelte spillere som Skrlt Lucas Leiva(var jo Benitez som henta han til Liverpool), Cairney,  og han nye stopperen, ligger det nok noe bak...Hadde neppe vært så høye odds på at de ble eller gikk til andre klubber om det ikke lå noe bak det......

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #253 på: 28. Juni 2017, 22:36 »
Leste noko om at Ashley likar fullføre kjøpa etter 1.juli. Frå nufcblog: " One final thing on finances – the transfer market does not open officially for business until July 1st, when the new financial year begins, so it’s not even possible for Newcastle to complete a transfer deal this month.

You can agree deals but not sign them until July 1st – see following tweet."

Eg trur og at det er mykje det same gamle og at veldig mange av dei me har først på blokka glipper grunna av nokre få mill.

Det er jo helt irrelevant om vi blir enig,,og han trener med gamlekluben fram til1. juli eller om vi lager avtale nå...... Så det er jo helt absurd å si....

Å vente kan være smart om de vet noen storspillere skal mest sansynlig et konkret sted,,,og at det deretter åpner seg bedre muligheter for forsterkninger, både pris og kvalitetsmessig...Det kan slå begge veier,,, en god spilller vi kunne fått kan plutselig ende i en annen klubb, og vi får ikke den vi egentlig ville ha først...

Kva er absurd her no? Ro deg ned kar. Kan jo vera det er avtalar som meir eller mindre er klare, men dei ventar. Eg kom berre med eit sitat frå nufcblog.com. Eg veit lika LITE som du. Me får håpa Ahsley og Co held ord. Eg håpe mest på ein ny styrtrik eigar.
« Siste redigering: 28. Juni 2017, 23:20 av lgrinde »

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #254 på: 29. Juni 2017, 18:38 »
Skjønner ikke helt panikken. I fjor sommer signerte vi 12 spillere. Den først var Sels - han ble kjøpt 29. juni.

1. juli kjøpte vi Gayle og Ritchie, og så 9 spillere videre utover sommeren.

Spillere, klubber og agenter sitter alle på gjerdet. Det er vel bare City og Everton som har vært noenlunde tidlig ute denne sommeren. Så det kommer nok fra neste uke og utover.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"