20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #90 på: 29. Mai 2017, 01:28 »
Tror jeg har sett 8-10 Leganes-kamper i år, og han har utmerket seg positivt de gangene jeg har sett han. Dog skal det ikke mye til for et ganske elendig Leganes-lag. Og at han blir en oppgradering for Colback skal vel heller ikke så mye til. Typisk sett en spiller som kan blomstre og vise seg som et knallkjøp, eller en spiller som ikke takler Premier League, presset på St. James', og forventninger hvis han er ment i en 10'er-rolle. Benitez har en del bomkjøp på samvittigheten fra tiden i Pool også, men signeringen kan jo minne om når Xabi Alonso ble hentet fra Real Sociedad.

Uansett et kjøp det er vanskelig å si noe om før vi har sett noen kamper av han.

Er også skeptisk til å hente dyre spillere fra topplag, fordi de ikke er god nok der. Navas er vel langt unna god nok, ville man virkelig hatt Jesus Navas over Matt Ritchie?

Men ja takk til Clichy :)

"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #91 på: 29. Mai 2017, 16:51 »
Tror vi fort er avhengige av å få inn en klassestopper og en skikkelig lederskikkelse for å holde oss neste sesong. Sammenligner en dagens tropp med den vi rykket opp med under Hughton så stiller vi langt svakere pdd i min mening. Få "proven" PL-spillere og enda færre klare ledertyper.

Håper rett og slett at vi dropper "spennende" og "lovende" kjøp fra Spania osv til fordel for kjedeligere, muligens dyrere, men tryggere kjøp fra PL. Vi skal ikke lure oss selv mtp hvor troppen er pr dags dato, for den ser virkelig ikke sterk nok ut til å overleve en PL-sesong.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #92 på: 29. Mai 2017, 17:27 »
Er ikke helt enig med deg. Ja vi hadde lederskikkelser men veldig mye negative lederskikkelser. Vi har et mye bedre balansert lag nå,med noen spennende spillere.
Jeg tror vi har topp 14 inne allerede. 4-5 gode signeringer er vi topp 10.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #93 på: 29. Mai 2017, 18:18 »
Tror vi fort er avhengige av å få inn en klassestopper og en skikkelig lederskikkelse for å holde oss neste sesong. Sammenligner en dagens tropp med den vi rykket opp med under Hughton så stiller vi langt svakere pdd i min mening. Få "proven" PL-spillere og enda færre klare ledertyper.

Håper rett og slett at vi dropper "spennende" og "lovende" kjøp fra Spania osv til fordel for kjedeligere, muligens dyrere, men tryggere kjøp fra PL. Vi skal ikke lure oss selv mtp hvor troppen er pr dags dato, for den ser virkelig ikke sterk nok ut til å overleve en PL-sesong.

Trenger vi forsterkninger? Ja, det tror jeg vi alle er enige om, og jeg tar i mot med begge armer alle som Rafa måtte mene er gode nok til å heve nivå og bredde.

Imidlertid, ser man på stallene fra 8. plass og nedover i årets PL, så er det vanvittig mye gråstein. Personlig tror jeg mange ovedriver kvaliteten i PL, samt hvilket behov det er for påfyll for at vi skal redde plassen. Tror ikke vi trenger fornye så og si hele stallen for å hevde oss foran klubber som Watford, Burnley, Swansea, Palace og Stoke. 

Igjen, det sagt, sier absolutt ikke nei takk til noen solide forsterkninger. Dess høyere vi ender neste sesong, dess bedre!
« Siste redigering: 29. Mai 2017, 21:30 av Geordie »
No fate but what you make

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #94 på: 29. Mai 2017, 21:02 »
Enig i det Geordie. Man hører jo til det kjedsommelige at PL er verdens jevneste liga (når man skal forklare hvorfor de sliter i CL). Ser man på årets sesong er det jo et hav av poeng fra topp 6/7 og nedover. Ikke så veldig mye jevnere enn de andre store ligaene m.a.o. Mye middelmådige lag. Men de kommer nok til å bruke penger alle som en i sommer! Om de bruker pengene rett er en annen sak

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #95 på: 29. Mai 2017, 22:59 »
TOON IN FOR SEMEDO?

Newcastle United have made a €15million bid for Sporting central defender Reuben Semedo, according to O Jogo

The club are reportedly holding out for around €20million, but the player’s desire to join the Premier League club could be enough to get the deal over the line.

Denne står på Sky Sports Transfer Centre: http://www.skysports.com/transfer-centre

Generelt en fin plass å følge rykter og overganger.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #96 på: 29. Mai 2017, 23:10 »
"Wojciech Szczesny will leave Arsenal this summer and join Napoli on a three-year deal, according to Italian outlet Il Mattino.

The goalkeeper has impressed while on loan at Roma, helping the club to a second place finish in Serie A, with Szczesny's representatives meeting with Napoli last month although an agreement between the two clubs is yet to be reached."

Betyr dette at Reina er på vei til Newcastle?
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #97 på: 30. Mai 2017, 00:51 »
Vi skal visst ha lagt inn Nelson Semedo, Ruben Semedo (ingen relasjon tror jeg), Eliaquim Mangala, William Carvalho...

Kult om alt set hadde stemt, men tviler vel.

Reina kan fort være på vei han, virker ikke som om Rafa har stor tro på verken Sels eller Krul. Kanskje forsvinner Elliot også..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #98 på: 30. Mai 2017, 01:10 »
Ruben Semedo og Carvalho er spennende. Er derimot i tvil ift. Mangala. Hvordan har han gjort det i det siste?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #99 på: 30. Mai 2017, 14:04 »
Blir en utrolig gøy sommer.

Iheanacho, Carvalho og Semedo hadde vært konge ^_^

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #100 på: 30. Mai 2017, 15:01 »
Northernecho melder at Benitez ønsker seg Reina som førstekeeper. Krul, Darlow og Sels alle på vei ut.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #101 på: 30. Mai 2017, 15:35 »
Da skulle jeg helst sett at vi beholdt Darlow, i stedet for Elliot.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #102 på: 30. Mai 2017, 18:08 »
4/1 på at moussa "jeg spiller kun for di beste men klager over lite spilletid" sissoko er på vei nord igjen...
Blir fette forbanna hvis Rafa henter han tilbake...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #103 på: 30. Mai 2017, 20:01 »
Aldri vært noe fan av Reina 😢

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #104 på: 30. Mai 2017, 20:46 »
Enig med hva du sier Geordie. Fryktelig jevnt i Premier League etter topp 7. Spillerkvalitet er en ting, men samhold, taktikk, form og alternativer (= stor stall og kan bytte ut spillere ute av form) har like mye å si.

Vi er nå favoritter til å signere Batshuayi i følge Sky Bet. Hadde vært en ellevill signering.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"