20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny spiss  (Lest 10680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #45 på: 20. Juli 2006, 00:42 »
hehe fin video  :D

Men den dagen Ameobi slår til, da blir det fred i midtøsten!

Tanken på at han er førstevalget på topp kommende sesong, har gjort at jeg har mistet nattesøvnen min for lengst.

Nå må trenerteamet til Newcastle slutte med å gi denne motpolen av en stolheisstolpe nye 3-års kontrakter og heller la han loffe rundt på reservelaget til han blir bosman spiller, og en klubb fra Conference kan hente han gratis. For vi kan ikke levet i håpet om at en vakker dag så kommer det en middels Championship klubb og legger 1 million pund på bordet, det kommer aldri til å skje.
Jeg vil heller se Andy Carroll sammen med Luque på topp mot LSK på lørdag, enten det eller så bør vi spille med en spiss.

Uansett, det blir morro å se Ameobi trene på Jessheim Stadion, selv om jeg kanskje kommer til å le så jeg griner.

Angående ny spiss .. : Arild Sundgot! Da får vi en akkurat like klønete og bomsete hengslende spiss som vi allerede har. Tilby Ameobi i en byttehandel med LSK, jeg er sikker på at Sundgot ikke trenger like høy ukeslønn, så penger spart
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #46 på: 20. Juli 2006, 01:32 »
Vi skulle solgt Ameobi når det ikke bare var Newcastle som hadde troa på ham og vi kunne fått noe for ham! Ville ikke Tottenham bytte ham mot Robbie Keane en gang i tiden? Jeg vet ihvertfall hvem jeg ville hatt av de to...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss
« Svar #47 på: 20. Juli 2006, 01:48 »
NÅ ja... Men alle vet jo at Ameobi faktsik var et skikkelig talent. Newcastle gjorde rett i å beholde han på det tidspunktet. Noen talenter slår til, mens andre ikke gjør det fullt så bra.

Det er rett og slett prisen vi må betale for å satse på unge talenter. Noe som er helt normalt. Problemet i dag er at vi ikke har noen bedre enn Ameobi, noe som er latterlig. Men det er jo strengt tatt ikke Shola sin feil.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #48 på: 20. Juli 2006, 16:11 »
jeg synes saa synd paa han

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #49 på: 21. Juli 2006, 13:41 »
gode minner fra vår kjære franskmann Robert:)

Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #50 på: 21. Juli 2006, 15:21 »
Haha..

Ameobi er faen så god!! :D

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss
« Svar #51 på: 21. Juli 2006, 18:40 »
Hehe, må si jeg fikk meg en god latter nå!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #52 på: 22. Juli 2006, 11:28 »
Dagens The Times melder at Kuyt kan bli Newcastles neste kjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Ny spiss
« Svar #53 på: 22. Juli 2006, 12:19 »
Et kjøp av Kuyt hadde vært aldeles glimrende, siden han viser seg å være en av de få tilgjengelige (ihvertfall for en del penger) klasseangriperne det er å få tak i.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic