20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cristiano Lucarelli  (Lest 1522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Cristiano Lucarelli
« på: 27. Aug. 2005, 22:14 »
Afterwards he revealed the interest from Tottenham and Newcastle, saying: “I cannot deny that these two clubs have approached me.

“I now have to sit down with President Aldo Spinelli and discuss a few things calmly and honestly. When we see what the situation is, then we can make a decision.”

A deal for the Italian international would cost in the region of £6million.

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=143562
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Cristiano Lucarelli
« Svar #1 på: 27. Aug. 2005, 22:24 »
"Og der sitter Kluivert"...hehe...jeg ser Valencia - Real Betis.

Lucarelli har imponert stort i Serie A. Men jeg har vanskelig for å forestille meg han som en toppscorer i PL. Men det for så være. Dette er vel ikke veldig sannsynlig enda?!
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Cristiano Lucarelli
« Svar #2 på: 28. Aug. 2005, 00:58 »
KLuivert benksliter ser jeg
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Cristiano Lucarelli
« Svar #3 på: 28. Aug. 2005, 09:56 »
Aldri sett han live, men jeg har hørt om han, og hvis han scorer mere mål enn Sheva og Del Piero m.f. så er han vel vært et kjøp!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Cristiano Lucarelli
« Svar #4 på: 29. Aug. 2005, 19:30 »
Han har scora mange mål, og mange av dem var utrolig fine.. Vi snakker volley fra 15-20 meter osv. Så han en del på Goalshow på Canal + i fjor for å si det mildt;) avslutter i absoulutt verdensklasse, men hvordan det står til med de andre egenskapen er jeg heller lite oppdatert på:)
ancs and Scousers, go to H***!!