20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 351253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #30 på: 17. Sep. 2012, 20:17 »
Joda, greit det, men finnes vel de som har scoret mål i League One som også har kommet et stykke? Skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skal si at Rhodes suger.
I fjor så var han nesten førstevalget til 99% her inne.
Får litt vibes til Manu-fans som plutselig ikke ville ha Hazard og Lucas, når de var klare for Chelsea og PSG.

Men selvfølgelig så virker £8M altfor mye. Vi får se med tiden om han var verdt det.
Same old Shearer, always scoring!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #31 på: 17. Sep. 2012, 20:25 »
Grant Holt. :smug:
Nei.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #32 på: 18. Sep. 2012, 00:44 »
Joda, greit det, men finnes vel de som har scoret mål i League One som også har kommet et stykke? Skjønner ikke hvorfor vi på død og liv skal si at Rhodes suger.
I fjor så var han nesten førstevalget til 99% her inne.
Får litt vibes til Manu-fans som plutselig ikke ville ha Hazard og Lucas, når de var klare for Chelsea og PSG.

I call shenanigans good sir!  :D

For det første har jeg ikke lagt merke til noen unison mening om at Rhodes var førstevalg her inne, var vel noen som mente han var spennende og ville at vi skulle hente han, noe som var/er en interessant tanke. Det er milevis unna førstevalg hos nær sagt alle.  ;)

For det andre så er det vel ikke akkurat så mange som på sitt eget liv hevder han suger. Det er vel bare påpekt at han var stiv i prisen basert på det han har bevist så langt. Han suger altså nødvendigvis ikke, men de fakta Daniel viser til, tilsier at han like gjerne (eller gjerne mer sannsynlig) kan være middelmådig om man baserer seg på statsene så langt.

Om man derimot baserer seg på at man utførlig har sett gutten spille og sett noe fantastisk der så for all del, da har man et noe bedre grunnlag for å hevde at han vil bli god. Men da er det pussig at han ikke ble jaktet av større fisk enn Blackburn, muligens ble han priset bort fra disse? Hva vet jeg.

For det tredje så er det drøyt å sammenligne med Manchester-fansens "slakt" av Hazard. Hazard har vært årets spiller i en av de beste ligaene og prestert bra der de siste årene og trillet ball i hatt med motspillerne i en av verdens beste ligaer så langt i år. Rhodes har bøttet i en liga som holder et heller labert nivå og puttet noen til i et litt mindre labert nivå. Hadde vi hentet League 1-talent X til samme pris og ropt om hvor fantastisk han var fremfor Rhodes og at Rhodes var langt verre så hadde nok jeg også fått disse vibbene.

Jeg synes Rhodes virker spennende jeg og hadde ikke vært direkte lei meg om vi tok sjansen på han. Men prislappen hans sett opp mot våre ressurser så er det også greit for meg at vi ser oss om etter noe annet. Håper iallefall han slår til så det synger, hadde vært fett med en skotsk stjernespiss!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #33 på: 18. Sep. 2012, 06:34 »
Hughie<3
Same old Shearer, always scoring!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #34 på: 18. Sep. 2012, 10:48 »
Bare vås å si at Rhodes ikke har bevist noe.

73 mål på 126 kamper for H'field er å bevise noe. Sier ikke han kommer til å bli en megastjerne, men bare rør å si at han er på nivå med Heskey liksom

Brattbakk hadde syk målrate i rbk, tviler manu eller barcelona syns han hadde overbevist:)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #35 på: 18. Sep. 2012, 19:57 »
Kevin Mirallas så villt god ut i går! Lurer på om han har vært på lista vår...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #36 på: 18. Sep. 2012, 21:20 »
Man snakker om ny spiss og ny stopper, men det er vel på tide at en kvalitets ving blir hentet snart. Dette er jo en lagdel sammen med HB (når Simpson spiller) som hemmer spillet vårt.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #37 på: 18. Sep. 2012, 23:37 »
Helst en venstreving. Ben Arfa er best på høyre. Marve har vi fortsatt sett litt lite til, though, men hva er det som tilsier at han plutselig skal blomstre etter flere år med skademareritt? Han hadde vel ikke utrolige stats for Rennes heller?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #38 på: 18. Sep. 2012, 23:49 »
Helst en venstreving. Ben Arfa er best på høyre. Marve har vi fortsatt sett litt lite til, though, men hva er det som tilsier at han plutselig skal blomstre etter flere år med skademareritt? Han hadde vel ikke utrolige stats for Rennes heller?
Glemte å skrive det, men ja det var en på venstre jeg mente.  :)

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #39 på: 19. Sep. 2012, 00:53 »
Helst en venstreving. Ben Arfa er best på høyre. Marve har vi fortsatt sett litt lite til, though, men hva er det som tilsier at han plutselig skal blomstre etter flere år med skademareritt? Han hadde vel ikke utrolige stats for Rennes heller?

Takk, endelig :) vil forøvrig slenge på hva som tilsier at han skal blomstre i det hele tatt? Skal jeg se noe spesielt mer enn en middelmådig PL-spiller i Marve, ser jeg mer enn en middelmådig PL-spiller i mange.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #40 på: 19. Sep. 2012, 08:16 »
Marveaux kommer til å bli klasse. Mark my words.

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #41 på: 19. Sep. 2012, 09:56 »
vi trenger en keeper. visst elliot er dårligere enn harper så skjønner jeg enda mindre hvorfor vi
hentet han... tror aldri jeg har sett harper spille en svakere kamp,begge målene er fullt mulig å ta.
han blåste utspark etter utspark it av banen og han har faktisk 70m å holde seg innenfor. så han bør nok gå av med pensjon nå og gå inn i keeperteamet. har vel en ung keeper som er meget lovende men kanskje litt tidli
å bruke han som reserve enda. hadde vert konge og hatt forster til cup og europa,han kunne fått nok kamper
der til å bevise hvor god han er og pushe krul til å bli enda bedre. for jeg tviler på krul føler så veldi mye press
for gjengen bak seg, i tillegg er han vel linket til barca(sikkert ikke seriøst). delvis enig i venstrevingen,men har håp om at sammy og fergie skal vise litt der utover høsten. marve gjor sin dårligeste kamp mot everton og bør ikke bli dømt ut fra den. viste mye meget bra tidligere i sommer og tror han kommer,men er kanskje ikke best helt ytterst på vingen,santon går jo nesten alltid innover så han bør ha en ving som går utover foran seg slik at det ikke blir kræsj hele tiden. med jonas/santon så blir det jo aldri gått til linja og slått innlegg.... men må vel si at jeg har null forventninger til januar og alle kjøp vil overraske meg.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #42 på: 19. Sep. 2012, 17:00 »
Aiden McGeady åpner for en overgang til PL, Everton og Sunderland er interressert. Håper vi kaster oss inn her!

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #43 på: 20. Sep. 2012, 16:27 »
Rob Elliot har vel vært skadet? Mener å ha lest at det er derfor Harper har fått stå nå.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #44 på: 24. Sep. 2012, 10:40 »