20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: William Gallas  (Lest 7745 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« på: 10. Mai 2005, 16:32 »
Hvis Souness skal bruke en del £ på en forsvarsspiller så syns jeg han skal prøve seg på Gallas.
En komplett forsvarsspiller med god erfaring i Premier League.
Kanskje Vignal er god men han har ikke den respekten for meg som Gallas har...Eneste som bekymrer meg er at han kan bli vell dyr og at vi kan få konkuranse fra andre stor lag som Barcelona om hannes underskrift

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
William Gallas
« Svar #1 på: 10. Mai 2005, 17:37 »
Du sier du vil ha Gallas, men ikke Vignal. Gallas blir i dag brukt som venstreback i Chelsea. Vignal er venstreback/ving. Gallas har fått mange kamper for Chelsea, men er ikke fornøyd med å spille venstreback, og derfor er han kanskje aktuell for salg. Men en ting er sikkert. Gallas er god nok til at vi kan hente han. Problemet er at jeg tror han blir for dyr. Bare antallet kamper han har for Chelsea i år, tilsier en altfor høy overgangsum.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #2 på: 10. Mai 2005, 18:50 »
Sant nokk at Vignal er venstre kant..Men Gallas hadde gjort seg i Newcastle drakta..Ja han blir vell dyr..men hvis man skal sikte høydt så må vi kanskje kjøpe inn `Verdenstjerner`

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
William Gallas
« Svar #3 på: 10. Mai 2005, 18:56 »
Joa. Jeg er for et kjøp av Gallas, til den rette prisen vel og merke. Og så lurer jeg på om han skal erstatte Bramble eller Boumsong...Men det er en annen debatt. Han kan ikke være en erstatning for Baba.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #4 på: 10. Mai 2005, 19:01 »
Jeg tenker at han kunne være en erstatning for Bramble, pluss at han kunne være et alternativ når Carr er skadet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
William Gallas
« Svar #5 på: 10. Mai 2005, 21:21 »
Hvor mye er vi villige til å betale for Brambles erstatter da?
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #6 på: 10. Mai 2005, 21:23 »
Godt spørsmål..men vill tro at Gallas sin pris vill ligge mellom £10 mill - £12 mill..
Men det finnes sikkert et billigere alternativ

DanMan

  • Gjest
William Gallas
« Svar #7 på: 11. Mai 2005, 12:48 »
Sitat fra: "Mack"
Hvor mye er vi villige til å betale for Brambles erstatter da?


Hva er dette?? ERSTATTE Titus Bramble?? Håper du kødder altså. Greit nok kan Gallas være en bedre spiller, men sånn sett finnes det jo bedre spillere enn de vi har i Newcastle uansett, hvis man er villig til å betale dyre dommer..Med Kluivert og Bernard-sakene friskt i minne går jeg ut i fra at å kreve en uforskammet høy lønn (som Gallas garantert vil) ikke passer inn i vår klubb. Dessuten er da Bramble, Boumsong og Taylor fantastiske stoppere, og diise er helt klart mine førstevalg. Kan støtte et innkjøp av en ny midtstopper, men det bør ikke koste hele sommerbudsjettet vårt. Gareth Barry på venstreback/stopper er min defensive prioritet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
William Gallas
« Svar #8 på: 11. Mai 2005, 13:04 »
Hehe! Bra du tok poenget, Daniel. Det var nettopp dette jeg siktet til. Fin måte å vise det på. Jeg er helt enig med deg. Gallas er god, og et rettferdig kjøp om vi hadde trengt det sårt.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #9 på: 11. Mai 2005, 16:00 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Mack"
Hvor mye er vi villige til å betale for Brambles erstatter da?


Hva er dette?? ERSTATTE Titus Bramble?? Håper du kødder altså. Greit nok kan Gallas være en bedre spiller, men sånn sett finnes det jo bedre spillere enn de vi har i Newcastle uansett, hvis man er villig til å betale dyre dommer..Med Kluivert og Bernard-sakene friskt i minne går jeg ut i fra at å kreve en uforskammet høy lønn (som Gallas garantert vil) ikke passer inn i vår klubb. Dessuten er da Bramble, Boumsong og Taylor fantastiske stoppere, og diise er helt klart mine førstevalg. Kan støtte et innkjøp av en ny midtstopper, men det bør ikke koste hele sommerbudsjettet vårt. Gareth Barry på venstreback/stopper er min defensive prioritet.
Barry spiller Venstre/Sentral midtbane hos Aston Villa å der er han best.

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #10 på: 11. Mai 2005, 16:02 »
Jeg sjønner at d høres dumt ut å erstatte Bramble, men du ser vell at vi må gjøre noe i de bakre rekker..

Noreng

  • Gjest
William Gallas
« Svar #11 på: 17. Mai 2005, 13:03 »
Vi har Carr - Bramble - Boum - Baba  som 1.valg
                        Taylor er en resserve...
                       Så er Elliot, O`brian, Hughes. Hughes er best av disse men er langt unna en god nok spiller for Newcastle.
                           hvis vi kjøper Gallas får vi 6 spillere som kan spille forsvar og ikke 5 som er kun en resseve som er alt for lite..
håper noen tar mitt poeng?
jeg synes ikke vi bør kjøpe Gallas ( penger ), men vi trenger en ny forsvarspiller, men hvem er en annen sak...
( kanskje Kaladze, hehe)


PS: kan jo ha med Ramage.....

Lazze

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #12 på: 17. Mai 2005, 13:09 »
Heller Gallas enn Vignal
azze Eric - Nufc4ever

Noreng

  • Gjest
William Gallas
« Svar #13 på: 17. Mai 2005, 13:16 »
spillemessi ja. fra min side vil jeg ikke ha noen av de.
                                          Grunn:
- Gallas er for dyr og koster MANGE penger til og med etter kjøpet ( lønn)
- Vignal er rett og slett for dårlig. folk sier vi må få CL og vinne noe osv. men da kan vi ikke kjøpe spillere som Vignal, Vi må se på alle muligheter og da vedder jeg på at vi får en MYE bedere spiller enn Vignal til sånn omtrent samme pris som ( etter min mening ) fiasoken Vignal

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #14 på: 18. Mai 2005, 09:46 »
Greit at det blir dyrt..men faen da..han er jo en klassespiller...