20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 233163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #660 på: 02. Nov. 2011, 23:25 »
 :lol:

Mancini slo hodet opp i taket på benken på El Madrigal da City scora. Ble sittende med ispose på hodet.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #661 på: 02. Nov. 2011, 23:27 »


Var forøvrig en Moldenser som fant denne og postet den på wallen min :D

Hehe! Han hadde overraskende mye bra der, faktisk.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #662 på: 02. Nov. 2011, 23:29 »
Mhm, likte 3-gangen best.  :lol:

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #663 på: 03. Nov. 2011, 20:38 »
Må sei eg likar Ylvis veldig godt og talkshowet deiras på Tvnorge er utruleg bra. Og so har dei laga nokre fantastiske videoar. Denne er vel den beste til no, Stonehenge;




 :lol: ;D

Synd at Ylvis 4 er i Oslo og ikkje i Bergen...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #664 på: 03. Nov. 2011, 20:41 »
Nå skal jeg være helt ærlig, og sikkert dritkjip, og innrømme at jeg synes at Ylvis er det største drittet som har kommet fra Norge noensinne, sammen med Tre Raske Menn. Fy faen, provoserende dårlig.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #665 på: 03. Nov. 2011, 21:29 »
Nå skal jeg være helt ærlig, og sikkert dritkjip, og innrømme at jeg synes at Ylvis er det største drittet som har kommet fra Norge noensinne, sammen med Tre Raske Menn. Fy faen, provoserende dårlig.

Bomba. Alle har kvar sin smak... Min og din er ekstremt ulik.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #666 på: 03. Nov. 2011, 22:35 »
Må sei eg likar Ylvis veldig godt og talkshowet deiras på Tvnorge er utruleg bra.

Ja, det er veldig bra. Godt å se at noen lager noe som er nytt (ihvertfall nytt i Norge), norsk "profesjonell" humor har mest vært oppgulp. De er vel de beste komikerne i Norge etter at Harald Eia og Bård Tufte Johansen virker å ha gått ut på dato som komikere.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #667 på: 03. Nov. 2011, 23:03 »
Ylvis er fantastisk - og Tre Raske Menn er slettes ikke så dårlig. Skal heller ikke glemme Bye og Rønning, fantastiske komikere. Atle Antonsen er dog kanskje Norges morsomste mann da.
Bård og Harald er down - but not out. Forventer at de slår tilbake de kommende åra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #668 på: 03. Nov. 2011, 23:14 »
Ja, Bye og Rønning glemte jeg. De kan også være utrolig bra. Bård og Harald er stort sett basert på resirkulering når de lager rene humor-greier for tiden. Etter å ha sett Hjernevask og Fotballkrigen er jeg egentlig overbevist om at de passer best til denne typen programmer. Dokumentarserier med en del spontan humor. De er jo både veldig glupe og morsomme begge to, så de bør ha mye å bidra med.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #669 på: 03. Nov. 2011, 23:37 »
Nå skal jeg være helt ærlig, og sikkert dritkjip, og innrømme at jeg synes at Ylvis er det største drittet som har kommet fra Norge noensinne, sammen med Tre Raske Menn. Fy faen, provoserende dårlig.

Takk. Da var det ikke bare meg som hadde det synet likevel.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #670 på: 03. Nov. 2011, 23:44 »
Tre Raske Menn kan jeg styre meg for, men Ylvis er veldig bra synes jeg. Noen av spøkene faller på steingrunn men det gjør det for de fleste (med noen få unntak  ;) ).

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #671 på: 03. Nov. 2011, 23:50 »
Er det mulig å ha det synet? Jeg har alltid vært en stor tilhenger av denne humoren. Fra KLM, via Bård og Harald og nå Ylvis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #672 på: 03. Nov. 2011, 23:54 »
Jeg liker Bård og Harald, men har aldri syntes Ylvis har vært morsomt.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #673 på: 03. Nov. 2011, 23:56 »
Aaah, KLM. Husker at Skai-TV var en stor favoritt i min barndom!  :-[

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #674 på: 03. Nov. 2011, 23:56 »
Jeg liker Bård og Harald, men har aldri syntes Ylvis har vært morsomt.

Samme her. Har hatet både Ylvis og Tre Raske Menn siden jeg så de på TV for første gang. Det absolutt værste som har kommet fra Norge noensinne, i mine øyne. Selv Hotel Cæsar er underholdende i forhold. ::)
Nei.