20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 233206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #645 på: 30. Okt. 2011, 22:22 »
Haha, hører du ikke hva den kvinnelige reporteren sier?

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #646 på: 30. Okt. 2011, 22:52 »
Jo, hmm, kanskje ikke min humor.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #647 på: 30. Okt. 2011, 22:53 »
Jo, hmm, kanskje ikke min humor.
Slapp av, er nok oss det er noe galt med, ikke deg ;)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #648 på: 30. Okt. 2011, 23:01 »
Oh takk, nå følte jeg meg bedre.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #649 på: 30. Okt. 2011, 23:32 »


Oh, snap!
Hvorfor er det Oh, snap! egentlig?

Hvor skal "Oh, snap!" brukes, om ikke her??

Seriøst admins, mods, whoever, er det mulig å banne folk som bare er på forumet for å lage kvalm?
Same old Shearer, always scoring!

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #650 på: 30. Okt. 2011, 23:37 »
Fordi jeg ikke har samme humor som deg ?  men ja ok, bare bann meg,  hvis jeg er så kvalmende for dere. det går bra.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #651 på: 30. Okt. 2011, 23:52 »


Oh, snap!
Hvorfor er det Oh, snap! egentlig?

Hvor skal "Oh, snap!" brukes, om ikke her??

Seriøst admins, mods, whoever, er det mulig å banne folk som bare er på forumet for å lage kvalm?

Det finnes ikke et mer passende tidspunkt å bruke "oh, snap!" på, enn i dette tilfellet. Synes jeg :)

Ang spørsmålet ditt Cheick; vi har jo stor takhøyde her på forumet. Skjønner godt hva du mener, men vi får bare håpe at den det gjelder tar hintet etter hvert. Må bli kjedelig etter hvert, da folk her veldig lett finner ut hvem de faktisk skal gidde å diskutere saklig med. Med så mange oppegående folk, er det nødt til å komme noen som ikke er fullt så heldige :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #652 på: 30. Okt. 2011, 23:55 »
Fy faen altså.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #653 på: 31. Okt. 2011, 00:07 »
NeN : Det at oh snap passer perfekt inn der, har ingenting å si med hva slags humor du liker!

Men om du ikke forstår det, så forstår du ikke det :) Greit nok!
Same old Shearer, always scoring!

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #654 på: 31. Okt. 2011, 00:18 »
Ja, jeg forstår ikke hvorfor det var artig.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Humor
« Svar #655 på: 31. Okt. 2011, 08:39 »
Vanskelig å si nøyaktig hvor jeg skal poste dette, så jeg poster det under humor, for jeg synes det var morsomt.

Dagsrevyen hadde tidligere i dag et innslag om opptøyer i Algerie. Under et intervju med demonstrantene ser vi en kar i Newcastle-drakt, bortedrakt anno 08/09, den lilla. Selvfølgelig også ikledd tørkle i halsen, det var sikkert kaldt, og caps på hodet.

Ettersom jeg ikke vet om flere algeriske newcastle-supportere, så konkluderer jeg med at Nordin har vist oss sine mørke sider. Kan du bekrefte/avkrefte dette, Nordin? Hvis dette ikke er Nordin, så håper jeg han kan fortelle hvem dette er. For alle kjenner alle i Algerie, right? :P

Uansett. Klippet ser du her, og innslaget begynner cirka 25.23 ut i sendingen, og Newcastle-demonstranten ser du fra 25.27.

Uansett er det jo veldig bra at han viser frem den fine t-skjorta si. Antar at han har en hjemmedrakt han bruker til festskjorte.

Hahaha! Så ikke denne før nå. Har tråla meg gjennom hele tråden og ble overraska da jeg plutselig så navnet mitt dukke opp.

Var for øvrig i Algerie i sommer og talte overraskende nok ganske mange folk i Newcastle-drakter. Ikke spør meg hvorfor :o
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Humor
« Svar #656 på: 31. Okt. 2011, 08:40 »
Dette er for øvrig noe av det morsomste jeg har sett på Youtube:

NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #657 på: 31. Okt. 2011, 16:53 »
Hahaha. Fin den :lol: :thumbu:

Hehe. Jeg husker faktisk det innslaget fremdeles. Synes det var nokså spesielt med en demonstrant iført Newcastle-drakt. Det er liksom ikke helt vanlig "demonstrant-uniform". Tydelig at det er et godt marked for Newcastle i Algerie da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #658 på: 02. Nov. 2011, 12:30 »


Var forøvrig en Moldenser som fant denne og postet den på wallen min :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #659 på: 02. Nov. 2011, 18:34 »
Det er jo litt søtt hvordan Bergen går fullstendig av hengslene straks de har slått Rosenborg på Lerkendal. Skulle tro de hadde vunnet the double. Og det er vel kanskje det de har gjort, med 6 poeng på to kamper mot RBK denne sesongen. Jaja, de får bare holde på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon