20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 233178 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #300 på: 04. Mars 2010, 21:16 »
Helt utrolig at det er en sak i det hele tatt. Sykt barnslig sutring. Hele likestillingstemaet er blåst ut av proposjoner i Norge.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #301 på: 04. Mars 2010, 22:28 »
Ja, jeg synes egentlig det er helt på sin plass at det blir nevnt, for det er nok ganske klart hva som er tanken bak, men for meg går ikke dette på likestilling i det hele tatt. Snarere på at en avgjørelse var tatt og at det var litt ufint å lure seg til på denne måten. Saken er likevel blåst langt ut av proporsjoner og den siste kommentaren hadde en idiotisk innfallsvinkel.

Men jeg er faktisk også enig i at likestilling i Norge kan være ekstremt tåpelig til tider. Faktisk ganske ofte.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #302 på: 05. Mars 2010, 01:44 »
Sjekke hvor mange innlegg på rad vi kan si at noe er blåst ut av proposjoner?

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #303 på: 05. Mars 2010, 12:54 »
Poenget med saken er jo at Romøren får vist kor en stor barnslig drittsekk han er. Samme med den/dei som ba han sette utfor. Ellers er saken blåst ut av proporsjonar! ;)

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #304 på: 05. Mars 2010, 13:11 »
Romøren burde visst at saken kom til å bli blåst ut av proporsjoner. ;)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #305 på: 05. Mars 2010, 13:58 »
Er eg den einaste som syns litt synd på Romøren i dette tilfellet her, sjølv om eg i utgangspunktet ikkje kan fordra fyren ? Han blei vel bare oppringt å spurt om han kunne gjøre et hopp, for å "teste" bakken før Sagen skulle gjøre det. Han tenkte vel ikkje meir over det, og takka ja. Det forstår eg godt at han gjorde. Det som er feil med heile greia, er at det er Romøren som bleit valgt til å gjøre dette hoppet. En prøvehopper måtte med all sannsynlighet hoppa før Sagen uansett, men så er ikke Romøren prøvehopper akkurat heller. Å kalle inn pressen var jo heller ikkje en genistrek akkurat.

Ellers må eg si den der "blåst ut av proporsjoner-greia" er, ja, blåst ut av proporsjoner rett og slett  ::)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #306 på: 05. Mars 2010, 14:09 »
Ja, det er blåst ut av proporsjoner. Dessute syns jeg godeste Gaustad er den store dusten her. Han som aldri godtok at Sagen skulle være førstehopper fremfor Romøren. Slik media har hengt etter Romøren syns jeg også synd på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Humor
« Svar #307 på: 05. Mars 2010, 14:18 »
Tror vi kan konkludere med at saken er blåst ut av proporsjoner.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #308 på: 05. Mars 2010, 15:07 »
Synes straffen er på sin plass.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #309 på: 05. Mars 2010, 20:08 »
Synes egentlig det er greit nok at Romøren straffes som han gjør. Det tvang i det minste frem en tilsynelatende ektefølt unnskyldning. Den første han kom med, var langt mindre følelsesladet enn det tullet Tiger Woods kom med.
Men det blir feil om all skyld skal legges på Romøren. Jeg krever at Gaustad og gjerne også Nordby, som begge har innrømmet å ha presset på for at Romøren skulle være først, får sparken. Og jeg krever at de får sparken NÅ. Ikke etter at sesongen er over. Det er en måned til ennå, og da er denne saken glemt.

Og jeg heller mot å sparke sjefen for Holmenkollen 2011 også,l når hun nøler så til de grader med å utøve disiplin overfor en rennleder som motstrider hennes ordre.

Det normale er jo at man får sparken hvis man så til de grader gjør noe som strider mot den ordren du har fått fra høyere hold.

Hvis en statsråd bryter en klar ordre fra Stoltenberg er jeg rimelig sikker på at vedkommende er ute av regjeringen ganske kvikt. Ikke når stortingsperioden er unnagjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #310 på: 06. Mars 2010, 09:30 »
Synes straffen er på sin plass.
Er eg den einaste som syns litt synd på Romøren i dette tilfellet her, sjølv om eg i utgangspunktet ikkje kan fordra fyren ? Han blei vel bare oppringt å spurt om han kunne gjøre et hopp, for å "teste" bakken før Sagen skulle gjøre det. Han tenkte vel ikkje meir over det, og takka ja. Det forstår eg godt at han gjorde. Det som er feil med heile greia, er at det er Romøren som bleit valgt til å gjøre dette hoppet. En prøvehopper måtte med all sannsynlighet hoppa før Sagen uansett, men så er ikke Romøren prøvehopper akkurat heller. Å kalle inn pressen var jo heller ikkje en genistrek akkurat.

Ellers må eg si den der "blåst ut av proporsjoner-greia" er, ja, blåst ut av proporsjoner rett og slett  ::)

Tja, jeg tror kanskje det blir litt for enkelt å si det på denne måten. Romøren er vel ingen idiot og er nok fullt klar over hva han gjør.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #311 på: 22. Mars 2010, 11:39 »


Episk :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #312 på: 22. Mars 2010, 12:32 »
Rett og slett episk ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #313 på: 22. Mars 2010, 17:47 »
noen av gutta synes tydeligvis at det greiene der er så fett på vors. Så kom det noen jenter som skulle vise frem både det ene og det andre. og etter en stund så fant alle ut at... yesda, we know each other!

For å si det sånn; det var episk. og ganske kleint for dem :D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #314 på: 22. Mars 2010, 19:51 »
Rett og slett episk ja!

Jupp! Jævlig kul kis, og den andre videoen jeg har sett av han er også blodig knall! Morsomt som faen!
Nei.