20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 232500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #15 på: 15. April 2008, 17:40 »
Han kommentatoren burde få jobb i TV2. Burde heller få han til å kommentere Tippeligaen enn Øyvind Alsaker, som klart og tydelig er Brann-supporter, noe som gjennomsyrer hvert eneste ord som kommer ut av kjeften hans.

Han karen her trenger ikke Semb som "ekspertkommentator" heller.

Man skjønner jo at Alsaker er Brann supporter bare ved å høre på dialekten hans, men jeg syntes han ikke er så dårlig til å skule det. Er f.eks. mye bedre enn hans kolegaer i TV3 som roper JAAA når Liverpool scorer

Syntes alle videoene til addis var morsomme. Han kommentatoren er selvfølgelig morsom, men innbiller meg at dere som ikke bor på østlandet syntes det er enda morsomere.

Nå er vel så vidt jeg vet ingen av kommentatorene hos TV3 Liverpoolfans. Det er bare Manurepropaganda...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #16 på: 15. April 2008, 20:59 »
Ettersom jeg kommer fra verdenskjente Raufoss på Toten, må jeg bare poste noe av Vazelina Bilopphøggers :)

Toten Nær-TV Prøverør-Sending Fra 1981

Toten Nær-TV Prøverør-Sending Fra 1981 DEL 2
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #17 på: 16. April 2008, 22:10 »
Enten det er Liverpool eller Manu, så skriker Roar Stokke av full hals, og tror at hele Norges land ser på, og at alle sammen er hjertens enige i at Steven Gerrard er verdens beste midtbanespiller, og at Kristine Ronaldo er en nytelse å se på. Alle nordmenn har en Liverpool- eller ManU-drakt på seg når det er CL-kamp på TV, og det finnes ikke noe som heter rivaleri mellom klubber når Man Utd og Liverpool spiller CL. Ihvertfall om Roar Stokke og Vidar Davidsen bestemmer.

Og hvis Liverpool møter AC Milan i CL-finalen, så heier selvfølgelig hele Norge på det engelske laget, og hele Norge jublet like mye som Roar Stokke da Dudek reddet det dårlige straffesparket til Sheva og Liverpool vant en uforglemmelig CL-finale. Og hele Norge gråt med Roar Stokke da AC Milan fikk sin revansje.

Lenge leve Thor Eggen og biffen hans!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #18 på: 16. April 2008, 22:20 »
Eg forstår ikkje kvifor folk er sånn fan av denne Thor Eggen. Syns han er ein tragisk kjedelig kommentator, med altfor lite engasjement. Og desse tørre vitsane hans veier ikkje opp for det. Det blir liksom alltid kjedelig når den mannen kommenterer fotballkamp. Det er et mysterium for meg at så mange hyllar denne mannen.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #19 på: 16. April 2008, 22:43 »
Synes ikkje Eggen er spesielt god. Men han kommenterer alltid aleine da. Synes den beste kommenteringa kommer med 2 stk i bua.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #20 på: 16. April 2008, 22:59 »
Eggen er ikke noen stjerne, men han veit å lage underholdning, samt at han på ingen måte kan sies å være så ekstremt partisk som de andre nevnte. Jeg holder av og til å le meg ihjel når det høres ut som om godester Mr. Eggen sitter å stormronker i bua!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #21 på: 16. April 2008, 23:59 »
Thor Eggen er fantastisk!! Han er utrolig flink til å engasjere seere, med masse gode historier pluss geniale spontane kommentarer. Han er ikke noen faglig ekspert, men har nok peiling til å være en av norges beste fotballkommentatorer..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Humor
« Svar #22 på: 17. April 2008, 04:53 »
Thor Eggen er en av de beste.PUNKTUM ;)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Humor
« Svar #23 på: 17. April 2008, 08:07 »
Synes Thor Eggen er en kjedelig kommentator når det ikke skjer noe i kampene. Men når det blir en målsjanse tar det jo helt av. Husker når TV3 sendte CL-kamper i opptak etter hovedkampen. Da var det ofte jeg sovnet, men med en gang det ble en målsjanse ble jeg brått vekket igjen. Summerer godt Thor Eggen som kommentator.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #24 på: 17. April 2008, 20:00 »
Synes Thor Eggen er en kjedelig kommentator når det ikke skjer noe i kampene. Men når det blir en målsjanse tar det jo helt av. Husker når TV3 sendte CL-kamper i opptak etter hovedkampen. Da var det ofte jeg sovnet, men med en gang det ble en målsjanse ble jeg brått vekket igjen. Summerer godt Thor Eggen som kommentator.
Hehe. Det oppsummerer nok sikkert Thor Eggen godt. Men de kampene TV3 sendte etter hovedkampen var jo redigert opptak, så de periodene i en fotballkamp hvor det virkelig ikke skjer noe som helst kan jeg ikke huske var spesielt fremtredende.

Thor Eggen er ikke noen Arne Scheie, men han er vanvittig mye bedre enn Harald Bredeli, Ernst A. Lersveen, Roar Stokke eller hvem det nå måtte være.
Alsaker burde heller kommentert CL enn norsk fotball. Så kunne han faktisk ha fått lov å kommentere med hjertet når Brann spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Humor
« Svar #25 på: 17. April 2008, 21:40 »
Du mener ikke å si at Alsaker er subjektiv når han kommenterer brann??
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #26 på: 17. April 2008, 22:42 »
Du mener ikke å si at Alsaker er subjektiv når han kommenterer brann??

Det er HELT SIKKERT bare en bergenser som kan påstå at Alsaker ikke er partisk i forhold til Brann når han kommenterer dem.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #27 på: 17. April 2008, 22:53 »
Syns han klarar seg ganske bra. Og BTW så er ikkje Alsaker fra Bergen. Men han bur vel i Bergen sida han jobbar for tv2. Eg er langt i fra nokon Brann-fan men eg syns det er bedre med Alsaker's litt subjektive kommentering enn gørr kjedelig kommentering fra mesteparten av dei andre norske kommentatorane. Alsaker er norges beste fotballkommentator e.m.m.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #28 på: 17. April 2008, 22:57 »
Da er vi uenige der. Nå har riktignok Tv2 en drøss med dårlige kommentatorer, så Alsaker er nok ikke dårligst, men han virker som han er skikkelig lei seg når Brann slipper inn mål. For meg virker han også lei seg når Rosenborg scorer og glad når de slipper inn mål, men mulig det bare er meg.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #29 på: 18. April 2008, 01:04 »
Det er ikke bare deg overhodet. Syns det er jævlig irriterende å se Alsaker kommentere Brann. Han skjuler dårlig at han heier på de røde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida