20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Er ikke uenig i at vi må bli bedre, men poenget mitt er at midtbanen vår er forferdelig, og at det er der vi først og fremst arbeidet må starte
Sitat fra: Thomas p? 17. Okt. 2021, 18:23Til Bruce forsvar har han ikke fått velge spillere på midtre hylle en gang synes jeg. Under Benitez hadde vi en vesentlig bedre og mer bevegelig midtbane. Slike spillere beskytter forsvaret også. Longstaff, Shelvey og Hayden synes jeg blir for lite bevegelige og kreative. Det er også en av hovedårsakene til at vi mister kontrollen og ballbesittelen i kampene gang etter gang.Ja midtbanespillerne vi har nå var både bedre og mer bevegelige under Benitez, så du har helt rett der.. Merkelig hvordan det der funker.
Til Bruce forsvar har han ikke fått velge spillere på midtre hylle en gang synes jeg. Under Benitez hadde vi en vesentlig bedre og mer bevegelig midtbane. Slike spillere beskytter forsvaret også. Longstaff, Shelvey og Hayden synes jeg blir for lite bevegelige og kreative. Det er også en av hovedårsakene til at vi mister kontrollen og ballbesittelen i kampene gang etter gang.
Jeg mene Diame var en vesentlig bedre defensiv midtbane enn dem vi har nå, og for en stall som er så svak vil det naturligvis ha betydning. Men er naturligvis ikke uenig i at Benitez er ekstra flink til å organisere bakover.