20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
En grei avgjørelse mener jeg, så uhell er vel feil ord. Har vi hatt ett eneste etablert angrep i dag? Ligger jo under fullt fortjent.
Sitat fra: Andymag p? 21. Aug. 2021, 17:26En grei avgjørelse mener jeg, så uhell er vel feil ord. Har vi hatt ett eneste etablert angrep i dag? Ligger jo under fullt fortjent.VAR var vel knapt i bruk i runde1 pga bruken skulle bli strengere. WH får ein feilaktig straffe uten VAR ser på det. Men i runde 2 så er ein plutselig tilbake med VAR som forrige sesong der en måler opp millimetere. Fernandes var vel ikkje mindre i offside forrige runde enn Wilson var i dag Umulig å forstå retningslinjer og regler på bruken av VAR men Nufc er ialfall nødt til å ha fått eit par 50/50 imot til no.Uansett synes Nufc har bedre enn på veldig lenge og kunne med litt marginer stått med 6 og ikkje 0 poeng.
Sitat fra: Benson p? 21. Aug. 2021, 22:03Sitat fra: Andymag p? 21. Aug. 2021, 17:26En grei avgjørelse mener jeg, så uhell er vel feil ord. Har vi hatt ett eneste etablert angrep i dag? Ligger jo under fullt fortjent.VAR var vel knapt i bruk i runde1 pga bruken skulle bli strengere. WH får ein feilaktig straffe uten VAR ser på det. Men i runde 2 så er ein plutselig tilbake med VAR som forrige sesong der en måler opp millimetere. Fernandes var vel ikkje mindre i offside forrige runde enn Wilson var i dag Umulig å forstå retningslinjer og regler på bruken av VAR men Nufc er ialfall nødt til å ha fått eit par 50/50 imot til no.Uansett synes Nufc har bedre enn på veldig lenge og kunne med litt marginer stått med 6 og ikkje 0 poeng.Ser poengene dine ang. VAR. Men jeg mener det ikke er uflaks som gjør at vi har null poeng. Både WH og Villa i dag var bedre over 90 min enn vi var. Særlig i dag hadde vi vel kun 10-15 gode min i starten. I PL må du som regel være best i 90 min. Det er vi ikke, og ikke noe uflaks over at vi har 0 poeng i mine øyne.