20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30  (Lest 47581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #45 på: 03. Feb. 2012, 13:28 »
Cisse på krykker er jo bedre enn det vi har stilt med i de siste kampene.

Puuh, så bare Cisse og krykker.. Blei redd et lite sekund  :tiote:
Same old Shearer, always scoring!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #46 på: 03. Feb. 2012, 13:32 »
Har ingen tru på Pappis debut på søndag,men ein kan jo håpe :thumbu: Visst me sammenligner med Santon,og Pardews bruk av han i starten :-\ Ja så får me vel kanskje eit glimt av han på benken æviss me er heldig! Men dette avgjøres selfølgelig på treningsfeltet !
Hadde vore konge med Ba,Ben Arfa, og Pappis på søndag i 15 minutt :happy
Og vist noen tryllekunster som ingen har sett før :smitten:

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #47 på: 03. Feb. 2012, 13:36 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2095901/Newcastle-v-ASTON-VILLA-Gabriel-Agbonlahor-remains-doubtful-ahead-Tyneside-trip.html.

Får inderlig håpe på det. Ellers ikke bra at Zog spilte godt mot QPR. Har han en god dag er han i stand til å senke et lag på egenhånd..De målene han hadde mott oss da han spilte for Wigan..


ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #49 på: 03. Feb. 2012, 14:48 »
Sitat fra: Aslak
Evt. Raylor/Obertan inn på kanten og Ben Arfa opp sammen med Best.
Jeg reagerer ganske kraftig på dette. Har du tenkt å sette ut Ba da, eller?

Nei, takk. Jeg vil heller se Ba og Ben Arfa sammen på topp. Ba kan uten problemer spille spydspiss, og jeg synes Benny og Ba har samarbeidet svært godt sammen tidligere i sesongen. Ben Arfa har i mine øyne spilt sine aller beste kamper sammen med Ba, og sine dårligste sammen med Best.

Ville gått for denne elleveren:
Krul
Simpson - Williamson - Colo - Santon
Raylor - Guthrie - Perch - Jonas
Ben Arfa
Ba

eventuelt:
keeper
forsvar
Ben Arfa - Guthrie - Raylor - Jonas
Ba - Cisse
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #50 på: 03. Feb. 2012, 14:54 »
Sitat fra: Aslak
Evt. Raylor/Obertan inn på kanten og Ben Arfa opp sammen med Best.
Jeg reagerer ganske kraftig på dette. Har du tenkt å sette ut Ba da, eller?

Jeg reagerer også ganske kraftig på dette. Var nok meningen at det skulle stå Ba, ikke Best ;)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #51 på: 03. Feb. 2012, 15:22 »
Dette mitt håp:

—————-Krul—————-
 Simpson–Collo–Williamson–Santon
 ———-Gurthie–Perch———–
 Raylor——-HBA———–Jonas
 —————–Ba—————–

Cisse og Obertan kan komme inn i slutten av kampen å skape trøbbel for motstanderne ;)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #53 på: 03. Feb. 2012, 15:50 »
Lett for oss fans og analyse spillerene spiller for spiller, individuelt. Men som manager er resultata alt som betyr nokke, og Shola var f.eks veldig god i "kjedelige og usynlige" deler av spiller på onsdag, men og elendig i meir "synlige" deler. Pardew vil sikkert på bakgrunn av det si at Shola spilte en grei kamp.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #54 på: 03. Feb. 2012, 15:55 »
Drar over for å se kampen nå, får virkelig håpe jeg fortsetter den gode trenden med seiere når jeg er på st. james park!

Jævlig nedtur med Cabaye, håper i det minste å se Ba, forventer ikke at Pardew vil bruke Cisse før om noen uker.

Støtter egentlig laget til Bresken, men regner med Best spiller sammen Ba på topp.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #55 på: 03. Feb. 2012, 17:42 »
Greit at nogen av oss har stor tro på Cissé, men er mange her inne som trur at Ben Arfa er gud. Han har sucka big time i 3 kamper nå, og e vel på tide at han blir plassert på benken. Så kan han heller komme inn som ein joker mot slutten.

Håper me speler 4-4-2 med laget som eg har satt opp tidligere i tråden.
Newcastlesupporter siden 1992

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #56 på: 03. Feb. 2012, 18:11 »
Greit at nogen av oss har stor tro på Cissé, men er mange her inne som trur at Ben Arfa er gud. Han har sucka big time i 3 kamper nå, og e vel på tide at han blir plassert på benken. Så kan han heller komme inn som ein joker mot slutten.

Håper me speler 4-4-2 med laget som eg har satt opp tidligere i tråden.
Sucka big time  blir jo ganske feil. Framover er det jo ikke bare BenArfa som sliter så å legge all skyld på han for at det ikke har fungert i det siste er ikke rett. Man kan jo skyte inn mål mot Blackburn, god kamp mot QPR, assist og mål mot Fulham. Fæl mot Brighton og Blackburn som resten av de offensive spillerne.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #57 på: 03. Feb. 2012, 18:39 »
Sitat
He's got more "end product" than any midfield player we've had since Laurent Robert, and it's the same tired old arguments that we saw all those years ago about him, boring guff about workrate and giving the ball away.

These are the players that you build your team to support, to make sure that if they do lose the ball, you get it back and give it back to them for them to have another go at a perfect pass, or a 30 yard rocket, or an undefendable cross. If he's not working hard enough, and he works harder than my idol Robert ever did btw, it's the manager's job in training over the course of a season to get him to work harder, not bin him if he has a s*** 45 minutes with Shola alone to aim at where the entire team hardly touched the ball anyway, and certainly not bin him for a player with half the workrate and a millionth of the talent.

Honestly cannot get my head round the amount of people saying Obertan should play. What has Ben Arfa done this season that's been worthy of mention in barely any gametime, shunted around different formations and positions?

Hit the post at Man City (and made a fantastic chance for Ba with a trademark reverse pass)
Won the penalty at Man Utd
Set up Ba vs WBA
Scored the opener at Bolton
Scored the goal of the season vs Blackburn
Played a staggering pass for Best vs QPR (having completely changed the game when he came on)
Ditto for Simpson at Brighton
Scored at Fulham[


Konklusjon: HBA har hatt noen svake kamper, men herregud han kan skape sjanser ut av ingenting. Tenk hvor god han blir når han har fått spilt seg varm. Klart han må starte!  :rødme:

aggietoon

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #58 på: 03. Feb. 2012, 18:40 »
Greit at nogen av oss har stor tro på Cissé, men er mange her inne som trur at Ben Arfa er gud. Han har sucka big time i 3 kamper nå, og e vel på tide at han blir plassert på benken. Så kan han heller komme inn som ein joker mot slutten.

Håper me speler 4-4-2 med laget som eg har satt opp tidligere i tråden.

Greit nok at Benny har ikke hatt noen store kamper, men tror han vil faa ut sitt potensial bedre med spillere som Ba og Cisse foran seg. Vi har dessverre ikke nok gode spillere som er paa samme boelgelengde som Benny. Kan jo f.eks se paa pasningen til Simpson mot Brighton tror jeg det var; helt fantastsk pasning hvor Simpson blir spilt alene igjennom med keeperen men skyter midt paa keeperen. Hadde det vaert Ba som hadde faatt den pasningen kan jeg garantere at det hadde blitt maal.

Veni Vidi Vici

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #59 på: 03. Feb. 2012, 19:09 »
Som sagt, noen trur han er gud. Han har som andre har sagt nogen geniale pasninger, og fine mål, men han e for lide med i spelet. Han er alt for ego når han har ballen, og han mister den alt for lett. Særlig kom dette fram i Blackburn-kampen, dei var jo bare litt i han, og han mista den. Han er for svak i kroppen, må bygge litt meir muskler.
Newcastlesupporter siden 1992