20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA Ultimate team 11  (Lest 2374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
FIFA Ultimate team 11
« på: 23. Feb. 2011, 02:03 »
Kunne kanskje tatt dette i den vanlige FIFA tråden, men det er en add-on så jeg prøver en tråd. :)

Noen som spiller dette?? Isåfall, er det noen som har et brukbart lag å dele?

Hvis det er noen som trenger en introduksjon til Ultimate team, så kan jeg forsøke å forklare det også!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: FIFA Ultimate team 11
« Svar #1 på: 23. Feb. 2011, 03:36 »
er det noen som har et brukbart lag å dele?
Vil tru Rissen har  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA Ultimate team 11
« Svar #2 på: 23. Feb. 2011, 18:02 »
Hvis det er noen som trenger en introduksjon til Ultimate team, så kan jeg forsøke å forklare det også!

Please :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: FIFA Ultimate team 11
« Svar #3 på: 23. Feb. 2011, 20:46 »
Ultimate Team går ut på at man skal bygge et lag, enkelt og greit. Det skjer gjennom trading av spillere og kjøp av pakker. Disse pakkene inneholder spillere, treningskort, kontraktskort, stadioner, draktsett og div andre ting som du trenger til laget ditt. Pakkene koster penger(du kan sette inn penger med kredittkort til ps-network kontoen) eller du betaler med "coins" som er spillets valuta. Disse coinsene tjener du ved å spille kamper, og du bruker også coins når du kjøper og selger spillere med andre spillere inne i trading senteret.

Det er egentlig lite komplisert og enkelt å sette seg inn i. Hvis man blir hekta(fare for at jeg er det!) så går det med litt penger til kjøp av pakker, men det er mange fremgangsmåter for å gjøre det godt på ultimate team. Du kan f.eks tjene massevis av coins hvis du er en luring på trading senteret og kjøper billig og selger dyrt. Spillet er lett å komme igang med, og starter du med å sette inn f.eks 100kr som du kan kjøpe pakker for, så har du et habilt lag på noen få timer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FIFA Ultimate team 11
« Svar #4 på: 23. Feb. 2011, 21:02 »
Hmm. Spennende. Kanskje så spennende at det må prøves :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒