20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368712 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #90 på: 14. Nov. 2010, 08:42 »
Verste av alt er at hvis Tham hadde hatt Tiote og Carroll ville de vært tittelutforderere. Defensiv midtbane og spissplass er de eneste svakhetene i laget. Hadde blitt en del ekstra mål på Carroll hvis han hadde blitt servert av Bale og Lennon. Men jeg tror absolutt ikke er noe i ryktene. Tror som nevnt at Carroll liker å være en av de største fiskene. Dessuten er han local lad og har nr 9. Skal mye til for at han flytter på seg nå.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #91 på: 14. Nov. 2010, 09:16 »
At noen faktisk tror/tenker på at Carroll ønsker å dra til Tottenham er for meg uforståelig.
I dag er Tottenham en klubb med mer suksess enn NUFC, og da vil det være naturlig at de trekker til seg spillere fra de mindre lagene som vil spille CL osv.
Og større, mer kontroversielle overganger har skjedd MANGE ganger enn om Carroll hadde gått til Spurs, så hvorfor dette er så uforståelig for deg er veldig uforståelig for meg.
Når det skal sies tror jeg ikke Carroll vil dra, men er mer redd for at fat mike tar kontrollen og godkjenner bud, og da vil alt være opp til Carroll selv.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #92 på: 14. Nov. 2010, 12:00 »
United boss Hughton plots a January swoop

Nov 14 2010 by Mark Douglas, Sunday Sun

CHRIS HUGHTON has revealed Newcastle United are plotting moves for out-of-contract players in the January transfer window.

Although the United boss maintains there will be no immediate recruitment at the turn of the year he admits pre-contract agreements are on the agenda at St James’ Park.

And the Sunday Sun understands that Cardiff’s Jay Bothroyd – recently tipped for an England call-up – is one of the player’s on Toon’s radar.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2010/11/14/united-boss-hughton-plots-a-january-swoop-79310-27653809/

Skulle gjerne sett en spiss inn som kunne truet bakrom mer og var bedre enn Løvenkrands. Har sett lite til denne Botroyd, men han har ikke fått det til i PL tidliere og er 28 år. Virker ikke som en spiller som passer helt inn i Hughton overgangspolitikk.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #93 på: 14. Nov. 2010, 14:31 »
Jeg har sett Bothroyd. Han er veldig lik Carroll egentlig. Spiller på få touch, god avslutter og holder på ball. Problemet er at han er ikke er den typen vi trenger. Vi har behov for en mye mer bevegelig spiss som springer i bakrom.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #94 på: 14. Nov. 2010, 14:45 »
Sunday Sun er bare sludder og vås. Selv om det er lokalavis, så er det ikke i søndagsavisen man finner de mest seriøse nyhetene. Vil ikke legge for mye vekt på dette ryktet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #95 på: 14. Nov. 2010, 15:59 »
At noen faktisk tror/tenker på at Carroll ønsker å dra til Tottenham er for meg uforståelig.
I dag er Tottenham en klubb med mer suksess enn NUFC, og da vil det være naturlig at de trekker til seg spillere fra de mindre lagene som vil spille CL osv.
Og større, mer kontroversielle overganger har skjedd MANGE ganger enn om Carroll hadde gått til Spurs, så hvorfor dette er så uforståelig for deg er veldig uforståelig for meg.
Når det skal sies tror jeg ikke Carroll vil dra, men er mer redd for at fat mike tar kontrollen og godkjenner bud, og da vil alt være opp til Carroll selv.

Andy Carrol er geordie, og spiller for den klubben han vil spille i i England. Hvis han noensinne skal gå fra Newcastle, så går han ikke til en klubb som kjemper om å slå seg inn i topp fire, han går i så fall til en klubb som han kan vinne noe i. Hadde vært mye mer bekymret om Man Utd, Arsenal eller Chelsea hadde vært ute etter han. Han går ikke til Spurs!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

OLEZZ

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #96 på: 14. Nov. 2010, 16:20 »
Verste av alt er at hvis Tham hadde hatt Tiote og Carroll ville de vært tittelutforderere. Defensiv midtbane og spissplass er de eneste svakhetene i laget. Hadde blitt en del ekstra mål på Carroll hvis han hadde blitt servert av Bale og Lennon. Men jeg tror absolutt ikke er noe i ryktene. Tror som nevnt at Carroll liker å være en av de største fiskene. Dessuten er han local lad og har nr 9. Skal mye til for at han flytter på seg nå.

De har jo pavluychenko og defoe. Det hadde vært noe å hatt i nufc.

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #97 på: 14. Nov. 2010, 17:14 »
De har jo pavluychenko og defoe. Det hadde vært noe å hatt i nufc.
MYE heller Carroll
Gan canny doon Toon!

OLEZZ

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #98 på: 14. Nov. 2010, 17:39 »
Det hadde vært morro å sett en måltyv som pavlyu ved siden av caroll. Det tror jeg hadde matcha bra.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #99 på: 15. Nov. 2010, 03:19 »
At noen faktisk tror/tenker på at Carroll ønsker å dra til Tottenham er for meg uforståelig.
I dag er Tottenham en klubb med mer suksess enn NUFC, og da vil det være naturlig at de trekker til seg spillere fra de mindre lagene som vil spille CL osv.
Og større, mer kontroversielle overganger har skjedd MANGE ganger enn om Carroll hadde gått til Spurs, så hvorfor dette er så uforståelig for deg er veldig uforståelig for meg.
Når det skal sies tror jeg ikke Carroll vil dra, men er mer redd for at fat mike tar kontrollen og godkjenner bud, og da vil alt være opp til Carroll selv.

Andy Carrol er geordie, og spiller for den klubben han vil spille i i England. Hvis han noensinne skal gå fra Newcastle, så går han ikke til en klubb som kjemper om å slå seg inn i topp fire, han går i så fall til en klubb som han kan vinne noe i. Hadde vært mye mer bekymret om Man Utd, Arsenal eller Chelsea hadde vært ute etter han. Han går ikke til Spurs!!!

Jeg mener nå du er i overkant naiv om du tror Carroll kun hadde gått til et storlag.
Kommer det nok penger på bordet og de lover han spilletid, samtidig som det kanskje blåser litt rundt han i media og/eller han har andre problemmer i Newcastle så ser jeg ikke en overgang til Spurs som urealistisk.
Det er dessverre så mye mer enn at han er geordie som spiller inn, man ser det gang på gang at spillere skifter klubber fra "klubben de elsker" og er oppvokst i, og jeg tror dessverre ikke Carroll er noe annerledes selv om jeg håper det!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #100 på: 15. Nov. 2010, 09:56 »
Er nok naivt å tro at det aldri kunne skjedd. Er bare spent på hvor mye 9'ern betyr for ham. er vel en viss fare for at han havner i generell unåde hvis han bytter klubb kort tid etter han har fått 9'er skjorta?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #101 på: 15. Nov. 2010, 10:47 »
Jeg tviler sterkt på at han går til Tottenham.

- Han har nettopp signert en 5 årskontrakt.
- Han er banker på laget, og har utviklet seg enormt det siste året.
- Han er fra newcaste

En overgang til tottenham vil gjøre det vanskeligere å komme seg videre til f.eks Manu, Chelsea eller Arsenal.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #102 på: 15. Nov. 2010, 13:11 »
Siden spurs har den manageren de har blir de linket til alle som gjør det bra i pl. Tror ikke vi skal legge noe i dette. Uansett som blir nevnt har carroll nettopp signert ny kontrakt. Så stress ned

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #103 på: 15. Nov. 2010, 13:14 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/11/15/andy-carroll-shrugs-off-talk-of-move-to-spurs-72703-27660688/?

ANDY CARROLL has shrugged off renewed talk linking him with a move away from St James Park.

This is the club and the city for me, and always will be.

If somebody told me that I could stay here for my whole career then I would be delighted.

Ive always said I just want to keep working hard for Newcastle United and doing the No 9 shirt justice.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #104 på: 15. Nov. 2010, 13:38 »
Han vet hva han skal si for å få det til å krible i buksene mine =)