20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #60 på: 06. Nov. 2010, 13:38 »
Van Wolfswinkel har scort 5 på 21 denne sesongen, så kanskje greit vi ikke kasta hele klubbkassa etter han....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #61 på: 06. Nov. 2010, 20:02 »
Håper vi legger ut noen millioner euro for Ryad Boudebouz. Fantastisk teknikk på den mannen. Minner meg veldig mye om Ben Arfa.

http://www.dzfoot.com/news-7698/verts-prestation-de-boudebouz-face-a-lyon-video/

Video nederst på siden
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #62 på: 06. Nov. 2010, 21:24 »
 
Sitat
David Goodwillie

Goodwillie is an exciting attacking prospect who currently plies his trade at Dundee United. After managing a decent goals return during a loan spell at Raith Rovers, Goodwillie has returned to his parent club in a bid to make a name for himself at Tannadice Park. And the forward has impressed, having scored 18 league goals in 88 appearances, with six of those strikes coming this season. Indeed, he is the second top goalscorer in the SPL this term. The 21-year-old has represented Scotland at Under 16, 17, 19 and 21 levels, and will be hopeful of soon catching senior boss Levein's eye.
Sitat

http://www.skysports.com/looktothefuture/story/0,28751,19689_6487919,00.html

Håper vi kan være klubben som tar denne gutten til den ekte Premier League. Hvorfor jeg håper det? Fordi jeg kjøpte han på FIFA, og han herja på topp sammen med Carroll og ble toppscorer i PL første og eneste gangen jeg har vunnet.

Men ser også at han har slått gjennom "på ordentlig." Dessverre mulig at prisen kan være relativt stiv.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #63 på: 06. Nov. 2010, 22:13 »
18 mål i løpet av 88 kamper er ikke akkurat noe å rope hurra for da. Scorer mål i hver 4. kamp..og ikke det engang..

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #64 på: 06. Nov. 2010, 22:51 »
Det er jeg enig i, men 6 mål hittil denne sesongen, og 2. pass på toppscorerlista lar seg høre. Når gutten er 21 år tyder det på god utvikling. De andre 12 målene scoret han i følge wikipedia i fjorårssesongen og ble kåret til årets unge spiller i SPL.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #65 på: 08. Nov. 2010, 18:37 »
Håper vi legger ut noen millioner euro for Ryad Boudebouz. Fantastisk teknikk på den mannen. Minner meg veldig mye om Ben Arfa.

http://www.dzfoot.com/news-7698/verts-prestation-de-boudebouz-face-a-lyon-video/

Video nederst på siden

damn good player! Synes i det hele tatt Frankrike byr på masse spennende om dagen. Mener også Sow på Lille er utrolig spennende! sett han?

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #66 på: 09. Nov. 2010, 14:03 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6496473,00.html

Mange klubber er visst interessert i Sebastian Larsson, inkludert Newcastle. Vet selv lite om denne spilleren, men spørsmålet er vel om han er god til å crosse?  :P

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #67 på: 09. Nov. 2010, 14:12 »
Er ingen ekspert på det området selv, men såvidt meg bekjent så er Larsson kjent for sin gode innleggsfot og dødballfot. Det er vel først og fremst det som gjør han til en habil spiller. Kunne sikkert vært en grei tilvekst. Men ser ikke på Larsson som noen åpenbaring.

Men synes ikke vi skal glemme en spiller som Jonas, som lager en god del av de frisparkene vi får (tror jeg da). Og Jonas var også mannen som skaffet oss frisparket som endte i mål mot Arsenal. Er på ingen måte noen ulempe med driblevinger.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #68 på: 09. Nov. 2010, 14:42 »

Men synes ikke vi skal glemme en spiller som Jonas, som lager en god del av de frisparkene vi får (tror jeg da). Og Jonas var også mannen som skaffet oss frisparket som endte i mål mot Arsenal. Er på ingen måte noen ulempe med driblevinger.

Helt sant, men Larsson er vel en høyre-kantspiller. Der trenger vi en god crosser, for jeg ser ikke at Barton på kanten er noen fast løsning (selvom det har fungert veldig bra de siste kampene :P).

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #69 på: 09. Nov. 2010, 16:02 »
Ser ikkje heilt nytte av å hente larson da det ikkje er så veldig stor forskjell på han og en viss ryan taylor som sliter med å få spilletid. Det einaste som larsson kan tilføre er pasningspillet sitt og med den formen barton er på høgresidag for tida så blir larsson best en backupspiller som taylor. Vi har guthrie, barton, routledge og ben arfa(når han er tilbake fra skade) som eg vil påstå tilfører like mykje eller meir enn larsson gjør ved unntak av routledge.
- carry on!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #70 på: 09. Nov. 2010, 17:57 »
Nei takk. Har aldri imponert meg.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #71 på: 09. Nov. 2010, 22:37 »
Enig, 17Parker! Slår gode pasninger/dødballer eneste, ellers ingen fan av Larsson.. Ser heller at vi kjøper en rask ving med god teknikk!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #72 på: 10. Nov. 2010, 15:17 »
Det er uten tvil vinger med Larsson spisskompetanse laget trenger. Med så mange hodesterke spillere og spillere som er gode i boksen må man ha vinger som kan slå presise innlegg.
Barton gjør en god figur på høyresiden men det er ingen som helst tvil om at han er best sentralt, men inntil videre må han bekle den ene vingen siden han nesten er den eneste som klarer å slå presise innlegg.
Det vil også komme en tid da Ameobi igjen svikter litt på formen eller blir skadet, da blir nok Nolan spilleren som blir skjøvet frem, noe som igjen vil føre til at Barton muligvis vil bli å finne sentralt igjen.

Så med de spillerne klubben idag har tilgjengelige synes ihvertfall jeg at klubben må prioritere vinger med en presis og følsom innleggsfot. Skulle gjerne sett en ny Solano på høyresiden av midtbanen.

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #73 på: 11. Nov. 2010, 13:06 »
Leser i nettavisen nå at Arsenal er interessert i Carroll, og at Tottenham vil hente Williamson.

Ser ikke akkurat for meg at det kommer til å skje...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3025374.ece

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #74 på: 11. Nov. 2010, 13:15 »
Får vi Larsson gratis sier jeg ja takk. Han har prestert i Birmingham over lengre tid.
Vi har Routledge og Raylor som ikke har bevist stort. Kanskje har Raylor like god fot som Larsson, men vil påstå at banespillet og innvolveringene Larsson gjør på kanten er mye bedre en Raylors. Ryan Taylor er jo opprinnelig en back.

I en ideell verden skulle vi hatt en superrask kant som kunne drible, og hadde like god fot som Larsson/Raylor, men disse koster flesk. Dette er jo komplette vinger som spille på de beste lagene.
Ofte er det slik at de treigeste vingene har best innleggsfot. De kan krosse fra dyp posisjon. Det er vell blitt sånn fordi de kompenserer manglende dribleferdigheter med å slå gode tidlige innlegg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /