20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00  (Lest 23345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« på: 13. Sep. 2015, 20:01 »
Ny kamp, denne gangen borte mot West Ham. Hjemmelaget har tapt begge sine hjemmekamper sålangt, så her bør det være muligheter. Veldig usikker på hvordan jeg ønsker at vi skal stille.

Går for denne 11'eren:

                         Krul

Janmaat - Mbemba - Colo - Haidara

              Wijnaldum - Anita

        Sissoko - de Jong - Thauvin

                        Perez

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #1 på: 13. Sep. 2015, 21:36 »
                       Krul

Janmaat - Mbemba - Colo - Haidara

        Sissoko/Colback - Anita - Gini

          Ayoze - Cisse - Thauvin

Kunne dette vært noe?
No fate but what you make

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #2 på: 14. Sep. 2015, 07:10 »
Er mer fan av en 4-3-3 enn 4-2-3-1 jeg hvertfall!
Joey Barton 7

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #3 på: 14. Sep. 2015, 08:12 »
Dei har tapt heima mot Leicester og Blackpool, so no har dei sikkert lært og er betre forberedt, men eg begynnar verte litt bekymra viss me tape i dag.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #4 på: 14. Sep. 2015, 12:04 »
Cisse inn for Mitrovic er visstnok eneste endring på laget.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #5 på: 14. Sep. 2015, 12:50 »
Blir som regel vanskelig i London, men spelar det forsvaret som dei 2 siste kampane så er det håp!
Stenge bak, så er det rart med det me får alltid sjanser ;D
Med tanke på laget, vil eg ha Ayoze på bana som spiss. Forhåpentlig vis er Sissoko sugen på å vise seg fram i London, så det blir spennende å sjå ! Håper i allefall at me spelar oss opp frå tidligare kampar, så får me sjå om det heldt til poeng!
« Siste redigering: 14. Sep. 2015, 12:53 av Jonny »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #6 på: 14. Sep. 2015, 13:01 »
Kjenner jeg er ganske sugen på å se De Jong også, jeg. Føler Sissoko har en del å bevise for at han skal beholde plass i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #7 på: 14. Sep. 2015, 14:21 »
Vi bør absolutt få minimum 4 poeng fra denne kampen og neste mot Watford for å ikke falle for langt bak i starten av sesongen, da jeg tror vårt neste poeng deretter blir uti oktober (etter to kamper mot hhv. Chelsea og ManCity).
Selv tror jeg det er mot Watford til helga at vår første 3-poenger kommer, men tror vi får med oss ett uavgjortresultat fra kveldens kamp. Jeg tipper 0-0, da jeg strever med å se hvor målene skal komme fra hvis vi bare bytter Mitro og Cisse. Men jeg har tatt feil før, så kanskje Thauvin og Cisse klikker med en gang!

Gleder meg til å se oss spille mot et lag vi er mer jevngode med enn det tilfellet har vært de siste kampene. Og for guds skyld; la oss fullføre med 11 mann på banen.

« Siste redigering: 14. Sep. 2015, 14:22 av Cadel »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #8 på: 14. Sep. 2015, 16:19 »
Idag er det vel cisse som mister hode i 1. Omg. Og vi må fullføre med 2 mann.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #9 på: 14. Sep. 2015, 16:57 »
Idag er det vel cisse som mister hode i 1. Omg. Og vi må fullføre med 2 mann.
Med 2 mann kan det virkelig bli tøft.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #10 på: 14. Sep. 2015, 18:17 »
Beklager, Daniel! En liten bommert fra min side  ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #11 på: 14. Sep. 2015, 18:34 »
Dei har tapt heima mot Leicester og Blackpool, so no har dei sikkert lært og er betre forberedt, men eg begynnar verte litt bekymra viss me tape i dag.

Blackpool har ikke vært i PL siden 2011 og da delte de poengene med WHU på Upton ;) Året etter rykket faktisk WHU opp på bekostning av Blackpool i Play-Off-finalen.

Men poenget står, lessons learned etter tapene mot LCFC og Bournemouth osv. Tøff kamp i vente for oss.
Black and white since 1996

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #12 på: 14. Sep. 2015, 18:43 »
Regner med vi stiller med et lag uten overraskelser, d.v.s. Sissoko på RM, Wijnualdum CAM og Thauvin LM. Cisse på topp og ellers sier laget seg selv.

Er i bunn og grunn enig i det laget. Colback og Anita blir særdeles viktige m.t.p. duellspillet og vinne andreballer når WHU er i angrep. Synes ikke at de Jong skal kastes innpå i en slik kamp fra start all den tid han ikke har etablert seg skikkelig i PL. Ayoze blir fin å kaste innpå for enten Cisse eller Thauvin alt ettersom kampbildet utarter seg.

West Ham har vel ikke Song helt fit for fight, og det blir fort Obiang sammen med Noble og Kouyate. Lanzini starter hvis ikke Antonio gjør det. Ogbonna og Reid tror jeg kan hanskes enkelt med Cisse dersom ikke kontringene går kjapt i lengderetning, så er spent på å se hvordan Thauvin og Sissoko kommer til å angripe fra hver sin kant.

Sakho virker å være skarp og han har et mål i seg i kveld tror jeg. Newcastle MÅ jo snart score på bortebane og i kveld er kvelden. 1-1, Sakho og Sissoko.
Black and white since 1996

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #13 på: 14. Sep. 2015, 19:08 »
Jeg heier kun på Ayoze Perez!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #14 på: 14. Sep. 2015, 19:24 »
Dobbelt spennende kveld for min del. Søstra mi er forhåpentligvis valgt til ordfører i løpet av kvelden i min hjemkommune, og så satser jeg på at Newcastle også fikser en fin kveld. Håper på en målhungrig Cisse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida