20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #900 på: 13. Des. 2013, 13:33 »
Ripper Street, sesong 1 - Bra saker. Skittent, mørkt og voldelig, og utviklingen var helt topp. Spesielt de to siste episoden var helt forbanna topp! Mangler det lille ekstra, men jeg ble veldig underholdt og gleder meg til å se videre.

Lyte eg prøva. Har du sett Deadwood?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #901 på: 13. Des. 2013, 13:41 »
Jepp, det har jeg. Dødsfet serie.

Men Ripper Street ble kansellert, da. Det andre sesongen er også den siste, så jeg vet ikke om det slutter ordentlig, eller noe sånt. Men det finner jeg ut av. Tror de greide å fikse en ålreit slutt.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #902 på: 13. Des. 2013, 14:54 »
Jepp, det har jeg. Dødsfet serie.

Men Ripper Street ble kansellert, da. Det andre sesongen er også den siste, så jeg vet ikke om det slutter ordentlig, eller noe sånt. Men det finner jeg ut av. Tror de greide å fikse en ålreit slutt.

Ja, Deadwood vart jo og det. Sjølv om den er "dødsfet" som du seier :) Skal sjekka det ut, men skal ha Sons-maraton i kveld.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #903 på: 13. Des. 2013, 17:31 »
Jepp, den ble dessverre det. Utrolig synd at en serie på det nivået blir kansellert. Rett og slett jævlig synd. Men ja, sjekk ut, for den anbefales veldig om du liker et skittent, mørkt og voldelig krimdrama.
Nei.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #904 på: 22. Des. 2013, 15:52 »
Anbefaler Generation War (krigens unge hjerter) på det sterkeste.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #905 på: 29. Des. 2013, 11:31 »
Nokon som har tips om ein serie eg kan sjå på Netflix(utgangspunktet på den norske netflixen)?

Her er nokon av seriene eg har sett/følger med på, som eg liker: Friday Night Lights, Breaking Bad, Cold Case, Californication, Entourage, Prison Break, White Collar, My Name Is Earl, HIMYM, Las Vegas, Lilyhammer, Generation War, The Pacific og Band of Brothers

Kanskje vanskleg å finne nokon link ut i frå det, sidan det er ein god blanding.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #906 på: 29. Des. 2013, 14:26 »
Sons of anarchy? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #907 på: 29. Des. 2013, 22:10 »
Kanskje det.

Fått nokon tips via twitter også.

Har eit par eg hadde i tankane før eg spurte også. Så får sjå kva eg får for til slutt.

Takk for tipset :)

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #908 på: 30. Des. 2013, 14:07 »
Har fyra opp første sesongen av Sons of Anarchy nå. Hittil er jeg fornøyd med serien, men noen av episodene har vært litt treige, mens andre har vært dødskule. Håper det fortsetter i positiv retning!

Ellers har du jo Walking Dead eller It's Always Sunny in Philadelphia?

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #909 på: 30. Des. 2013, 20:44 »
RECTIFY!

Uten tvil den beste nykommeren jeg har sett av tv-serier i år. Tilgjengelig på canadisk netflix. Sesong 2 kommer i løpet av året, og det gleder jeg meg veldig til.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #910 på: 30. Des. 2013, 23:57 »
True Detective: http://www.imdb.com/title/tt2356777/?ref_=nv_sr_1

Har trua på denne. Premiere 12 januar.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #911 på: 31. Des. 2013, 00:12 »
Jeg og, mye fordi det er HBO, noe som tilater vold, banning og nakenhet, som igjen er ting som kan heve en serie og filmer fra bra til forbanna bra. Håper de går for en mørk, skitten og dyster stil ala Se7en. Gjør de det kan det fort bli veldig, veldig bra.
Nei.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #912 på: 31. Des. 2013, 10:36 »
True Detective: http://www.imdb.com/title/tt2356777/?ref_=nv_sr_1

Har trua på denne. Premiere 12 januar.
Ser meget bra ut.

Sidan det er HBO, vil den komme ut på HBO Nordic på samme tid som i USA? Så fall, spørst om eg må skaffe meg HBO Nordic også :)

edit: http://hbonordic.com/series/-/-/true-detective Ser sånn ut, kjem ut den 13.jan på Nordic.
« Siste redigering: 31. Des. 2013, 10:41 av Christian »

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #913 på: 31. Des. 2013, 12:41 »
Sikkert blitt tatt opp her før og mangen har nok sett den før...men startet i går med serien Archer og klarer ikke å slutte. Ler meg i hel av serien, for en humor.


boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #914 på: 31. Des. 2013, 14:35 »
Breaking Bad, sesong 4 - Nok en utrolig bra sesong, og intensiteten tar seg veldig opp mot slutten av sesongen. Det er nesten et slit å se på pga. intensiteten. Herlige greier! Gustavo Fring er en fantastisk karakter. Rett og slett jævlig bra!

Og utviklingen til Walter White er helt forbanna bra. Elsker utviklingen!

MEN!!!! Gud bedre så jævlig dårlig en scene i løpet av sesongen er:

Spoiler (hover to show)

Da har jeg sett de sesongene jeg har sett fra før, og det blir spennende å se den siste sesongen. Gleder meg.

Nei.