20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jean-Sébastien Jaurès og Claudio Cacapa linkes  (Lest 1500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Jean-Sébastien Jaurès og Claudio Cacapa linkes
« på: 07. Juni 2007, 09:31 »
Allardyce has also been linked with a first move to solve Newcastle's defensive problems with bids for two French league stars. The former Bolton manager is lining up experienced Brazilian centre-back Claudio Cacapa from Ligue 1 champions Lyon on a free transfer, and Auxerre left-back Jean-Sébastien Jaurès for £700,000.

http://sport.independent.co.uk/football/premiership/article2621483.ece
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sv: Jean-Sébastien Jaurès og Claudio Cacapa linkes
« Svar #1 på: 07. Juni 2007, 10:50 »
Jaures er 29 og Cacapa er 31 så dette er ihvertfall ikke noen fremtidens menn, men er vell  like greit med litt rutine bak der.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Jean-Sébastien Jaurès og Claudio Cacapa linkes
« Svar #2 på: 07. Juni 2007, 14:50 »
 Cacapa er en bra forsvarspiller men han andre har jeg ikke anelse om..intresangt å følge uansett!.