20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 25595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Woody?
« Svar #30 på: 25. Mai 2006, 19:25 »
ynesides black and white army..!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Woody?
« Svar #31 på: 25. Mai 2006, 19:29 »
Er usikker med tanke på skade problemene hans, men skade fri er Woody en gud i forsvar. Får vi han for 30 mill så bør vi gå for han...eller bytte han med Boumsong  :P

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Woody?
« Svar #32 på: 25. Mai 2006, 20:03 »
KJØP! KJØP! KJØP! For Guds skyld...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Woody?
« Svar #33 på: 25. Mai 2006, 20:08 »
Jeg kan si det om og om igjen - jeg elsker Woody!
Han er uten tvil min favorittstopper, og en av mine aller største fotballhelter. Mannen er rå, og jeg har drømt om å se han igjen i Newcastle-drakta helt siden den katastrofale dagen han ble solgt fra oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Woody?
« Svar #34 på: 25. Mai 2006, 20:11 »
Vi tjente jo veldig på å selge han for 180 mill når han ikke har spillt engang. Er ikke mangen kamper mannen har for Real Madrid.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Woody?
« Svar #35 på: 25. Mai 2006, 20:12 »
Kjøpe Woodgate for 30 millioner? JAA!! Uten tvil. Selv om Woodgate bare spiller 20 kamper i PL, så er det verdt det. 30 mill er da ingenting nå til dags, det er bare å legge ut skoene Shearer brukte på testimonial-kampen til sags på Ebay, og 30 mill kommer raskere enn toget  :P

Men seriøst, hvis prisen der er den prisen Woody kommer til å gå for, er det bare å løpe å kjøpe. Som sagt så kommer han vel ikke til å spille alle kampene, men gi han en sommer nå så skal vi nok få sett en midtstopper i verdensklasse når PL starter i august.

Han er kanskje mer motivert for spill i PL, og da vil han holde seg mer skadefri enn i La Liga...?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Woody?
« Svar #36 på: 26. Mai 2006, 11:02 »
En ting jeg ikke skjønner: Woody er jo soim sagt en verdensklasse stopper og han har jo ikke fått det rykte på seg fordi han har vært skadet. Jeg tror faktisk ting kan snu seg for Woody. 30mill er spottpris for en som han, så jeg er med som vanlig! KJØP!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Woody?
« Svar #37 på: 26. Mai 2006, 12:06 »
NEI! Hva i allverden skal vi med enda en skadet spiller? Her har vi gått i hele år og irritert oss over at vi aldri kan stille det beste laget fordi vi er en av Englands mest skade-plagede klubber. Da er det ikke veldig lurt å gå hen å kjøpe en spiller som nærmest er konstant skadet! De pengene han vil koste oss kan garantert investeres andre steder som vil tjene oss bedre i lengden.

En stopper i verdensklasse når han er i form? Ja, det skal jeg ikke benekte, men det hjelper ikke når han aldri får spilt seg skikkelig i form pga skader hele tiden.
Tro at det skal snu for Woddgate blir for meg som en ønskedrøm i en perfekt verden, særlig hvis han skal tilbake til Newcastle. Dette blir derfor en ønskedrøm jeg ikke tør å tro på.
Dersom han vil bli mer motivert til å holde seg skadefri andre steder enn der han er nå, vitner det om en uprofesjonell holdning spør du meg. Det er for meg langt fra noen grunn til å kjøpe ham, det ligner mer på et fareskilt etter min mening. Men jeg håper da for Guds skyld at det ikke er sånn saken er....

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Woody?
« Svar #38 på: 26. Mai 2006, 13:23 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article646072.ece

Jaja ser ut som woody vil bli i Real Madrid.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Woody?
« Svar #39 på: 26. Mai 2006, 16:50 »
Skjønner at Woodgate vil bli i RealM. Tjener nærmere 1 mill. i uken der nede jo, varmt og fint er det også!

Tror nok Woodgate sin skjebne blir avklart når RealM. har fått valgt sin president og ny manager er på plass!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Woody?
« Svar #40 på: 27. Mai 2006, 16:53 »
I form?
Woodgate er en stopper i verdensklasse bare han er på banen han.
Bare Woodgates nærvær vil forsterke klubbens forsvar betraktelig.
Woodgate i form er i aller ypperste verdensklasse, og jeg vil dra det så langt som å si at han er Englands suverent beste midtstopper.
Når han er i form, altså.
Men bare ved hans tilstedeværelse vil vi være betydelig bedre forspent defensivt enn på lenge.
Woodgate trenger ikke være i form. Han trenger bare å være skadefri i et par kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Woody?
« Svar #41 på: 27. Mai 2006, 17:54 »
Sitat fra: "Joakim"
I form?
Woodgate er en stopper i verdensklasse bare han er på banen han.
Bare Woodgates nærvær vil forsterke klubbens forsvar betraktelig.
Woodgate i form er i aller ypperste verdensklasse, og jeg vil dra det så langt som å si at han er Englands suverent beste midtstopper.
Når han er i form, altså.
Men bare ved hans tilstedeværelse vil vi være betydelig bedre forspent defensivt enn på lenge.
Woodgate trenger ikke være i form. Han trenger bare å være skadefri i et par kamper.

Jeg vet godt hvor god Woodgate er når han er skadefri og i bra form. Men han er altfor mye ute med skader til at man bør bygge et forsvar rundt ham mener nå jeg.
Jeg vet også at han er en ledertype og går foran å tar i et tak når det gjelder som mest. Og hans tilstedeværelse ute på banen vil helt klart styrke Newcastle. Men hva da når han blir borte igjen? Savnet av ham da er jeg redd vil overgå det vi tjener på å ha ham på banen i enkelte kamper. For du kan vel ikke nekte for at han kommer til å være skadet nesten i flere kamper enn han kan spille? Da kan savnet av en ledertype bak bli stort i et forsvar som har vaklet tidligere også.
Skal Newcastle bygge et lag som kan være med å kjempe i toppen av Engelsk Fotball tror jeg de må satse på spillere som er mer stabile enn det Woodgate er.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Woody?
« Svar #42 på: 28. Mai 2006, 01:20 »
Som Joakim sier. En Woodgate i form er Englands beste stopper... Så hvorfor i huleste helvette skal vi da la være å hente ham tilbake for en billig penge? Ja, han kommer til å være mye skadet, men i de kampene han spiller kommer han til å bety så mye at det vil være verdt det. I tillegg vil han være en enorm ressurs for de andre i forsvaret. For Steven Taylor vil det være en ENORM forskjell å spille sammen med en stopper som Woodgate og på det å spille sammen med kløna Boumsong som knapt nok klarer å stoppe en engelsk 3 div spiller...

Woodgate er i mine øyne den klart beste stopperen jeg har sett i Newcastletrøya, og jeg vil ha ham tilbake for en hver pris.

pane

  • Gjest
Woody?
« Svar #43 på: 28. Mai 2006, 02:13 »
phillipe albert er da dn beste :)

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Woody?
« Svar #44 på: 28. Mai 2006, 02:14 »
Jonathan Woodgate bør, må, kan, skal - og jeg håper han vil - tilbake til Newcastle. En kanonstopper av rang. Jeg ser det for meg: Boumsong og Woodgate; Woodgate og Taylor. Lurer på hvem som passer best. Boumsong og Woodgate hadde jo på papiret vært et stopperpar av pur verdensklasse. Men samtidig liker jeg tanken på en dynamittgubbe i form av Steven Taylor som Woodys forsvarsnabo og makker.

Et vanskelig valg for Roeder, blir det uansett. Det som ikke bør være et vanskelig valg i det hele tatt er hvorvidt han bør komme tilbake til Newcastle. En spiller av hans kaliber tror jeg absolutt er kapabel til kjempeprestasjoner i Newcastle, og at han er en av verdens beste forsvarere på sitt beste, hersker det ingen tvil om.

Det store spørsmålstegnet er skadesituasjonen, populært kalt helsetilstanden. Jeg vil tro at det er denne som kan velte en eventuell overgang til Tyneside. Jonathan Woodgate har alltid slitt med skader, og vi har simpelthen ikke råd til å brødfø en skadeskutt reservelagsreserve med millioner i ukelønn. Skal han komme til vå alles kjære klubb, bør det avkreves en skikkelig medisinsk test, med kyndige undersøkelser og en grundig utarbeidet konsekvensanalyse av hans videre fotballfremtid. Hvis dette skjer på en vellykket måte i forhold til hans videre eksistensgrunnlag på den internasjonale fotballarenaen, skal han være hjertelig velkommen til min klubb. Til vår klubb!


Jonathan Woodgate. Velkommen tilbake?
FOTOKOPI: NRK
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!