20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate¨på vei tilbake i Januar?  (Lest 8238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #15 på: 02. Sep. 2005, 08:31 »
Hva er det som skjer egentlig? Klager jo ikke, dette tar helt av :shock:


All Good
Who else...... Alan Shearer

Narcu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #16 på: 02. Sep. 2005, 08:44 »
Å, jeg får helt vondt av å lese alt dette...  Midt i hjertet, for det her blir for mye på en gang...

Jeg turte ikke engang å håpe på Owen, men han kom..  Plutselig detter Nobby inn igjen..  Og nå er det en liten mulighet for Woodgate tilbake og!!?

Moen - svimmel og ør
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

DanMan

  • Gjest
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #17 på: 02. Sep. 2005, 10:50 »
Dette er jo intet annet enn spekulasjoner og forhåpninger, men herre Jemini hvor gøy det hadde vært å ha Woody tilbake!!  :D Da omskolerer vi Ramage til høyreback og får inn en god venstreback à la Lahm.

*drømme*

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #18 på: 02. Sep. 2005, 11:01 »
Woody er jo en risiko med tanke på hans skadehistorie, men skulle han bli skadefri så holder han et meget høyt nivå.

Har tidligere kommet med forslag om å låne Woody med opsjon på kjøp, noe som gjør at vi ikke betaler noen millioner pund for en som kommer til å gå skadet hele tiden. Mulig han kan bli kvitt skadene, og i så tilfelle er han et kupp for enhver sum under £ 10M etter min mening.

Om Real Madrid er villig til å la han gå på billigsalg får tiden vise, men mitt forslag er å komme med et bud som innebærer lån+opsjon på kjøp. Det er jo ikke umulig at han blir skadefri og får en god run på Real Madrid sitt førstelag. Til tross for at laget nylig handlet inn Ramos, så er forsvaret til Francos sitt favorittlag ikke det som er sterkest sikret.

Men, jeg er noe skeptisk til at Woody noensinne greier å gjennomføre en hel sesong uten å være vekke i lengre perioder.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mr. Rasmussen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 91
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #19 på: 02. Sep. 2005, 14:25 »
Off...dette blir nesten for mye! Men er nok bare spekulasjoner å drømmer førløbig:)

Men en ting jeg la merke til Fatfred sa: “Newcastle betyr fortsatt mye for Woodgate, og jeg minnet han om at drakt nummer 6 fortsatt er holdt av.”

Woody har aldri hatt drakt nummer 6, og den er opptatt av Boumsong. Så hva mener han egentlig.

Er det bare at Woody liker drakt nummer 6 mest??


David - Pirker litt her :)
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #20 på: 02. Sep. 2005, 14:31 »
http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/02/442185.html

Artig at de bruker Newutd.com som kilde :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Narcu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #21 på: 02. Sep. 2005, 14:58 »
Faktisk!  Godt at det ikke bare er vi som nyter godt av brukernes gode informasjonsinnhenting her i forumet  :)
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #22 på: 02. Sep. 2005, 15:00 »
Sitat fra: "Narcu"
Bedre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!


Hehehe. Stift et eget parti, og du har min stemme :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Narcu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #23 på: 02. Sep. 2005, 15:03 »
Partiet mitt heter TMO, tillitsmannsorganisasjonen, og jeg er nok redd at min sak ikke er så høyt opp på lista til de andre i organisasjonen  :lol:

Men jeg skulle kanskje starta et parti og dratt til SJP for partikassa :P
edre velferd og en gratis tur til SJP for alle soldater!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #24 på: 02. Sep. 2005, 17:40 »
Jeg synes Rolfern er inne på noe her, et lån med opsjon hadde vært perfekt for oss. I og med at Woody har en mildt sagt shady skadehistorie må vi være varsomme og ikke gjøre en like dårlig handel som RM gjorde da de hentet han fra oss.

Men jeg håper mest av alt på at vi nå satser hardt på Taylor og dyrker han frem til den klassestopperen vi vet han kan bli. Og Bramble har jo vist store takter han også. Ser helst at backplassene blir styrket før sentralt, men men.

Forøvrig synes jeg at Woodgate holder ypperste klasse når han er skadefri, og å fått han tilbake skadefri hadde vært himmelen! Jeg digga det så sykt de kampene han briljerte for oss i siste sesongen... Spørsmålet er bare hva RM krever for han, vi kan ikke betale overpris for flere spillere nå!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #25 på: 02. Sep. 2005, 19:10 »
Sitat fra: "Nordin"
http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/02/442185.html

Artig at de bruker Newutd.com som kilde :)


Grattis, Nordin! Du har ærlig fortjent det.

Når det gjelder Woodgate, så synes jeg et lån, med opsjon på kjøp kan være kjekt, hvis vi skal ha han tilbake. Men før den tid, så håper jeg å se ham i CL. Det er best du holder deg skadefri et par måneder til, Woody.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #26 på: 03. Sep. 2005, 00:02 »
Det kan bli vanskelig, han var jo nesten erklært fotballivalid for noen måneder siden, og var nær ved å legge opp!:(
ancs and Scousers, go to H***!!

plebbster

  • Gjest
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #27 på: 03. Sep. 2005, 10:22 »
Sitat fra: "molala"
Det kan bli vanskelig, han var jo nesten erklært fotballivalid for noen måneder siden, og var nær ved å legge opp!:(


Han er jo nettopp kommet tilbake igjen og spiller for fullt med Real så jeg tror ikke skader skal hindre ham i å gå noe sted.

St.James's

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
woody
« Svar #28 på: 03. Sep. 2005, 22:55 »
Jeg synes at Woody er en soleklar forsterkning.Han storspilte di få kampene han hadde for Newcastle og han og Boumsong hadde blitt PL beste midtstopper par. Men som mange andre har sagt:Er han skadet er han ikke verdt det!!!

Men for all del....BRING ME WOODY  :D  :D

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Woodgate¨på vei tilbake i Januar?
« Svar #29 på: 04. Sep. 2005, 00:22 »
woddy=goddy

men faen, lenge til januar. da er jeg jo nesten 18 :D  :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.