20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wes Brown til tyneside?  (Lest 8257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Wes Brown til tyneside?
« på: 29. Mars 2007, 16:15 »
The Journal melder i dag at Glenn Roeder vurderer å legge inn et bud på Manchester Uniteds forsvarsspiller Wes Brown. Roeder mener at dette er mannen som skal rydde opp i de svart/hvites bakre rekker.

Det gikk i Januar rykter om at Newcastle ville hente Wes Brown, men på dette tidspunktet ville ikke Alex Ferguson gi slipp på 27-åringen på grunn av tett kampprogram og mange skader. Til sommeren er det ett år igjen av Browns kontrakt, og siden det er ikke noe som tyder på at han vil skrive under på noen ny kontrakt, er det ventet at ManU vil selge han for å få valuta for stopperen.

Ferguson har tidligere uttalt at Brown er den beste naturlige forsvarsspilleren han noen sinne har jobbet med, noe som må sies å være en grei attest fra en mann som har jobbet med store forsvarsstjerner opp igjennom årene.

Brown kan spille både sentralt og på høyrebacken, noe som gjør han til en perfekt signering for Newcastle, hvertfall ifølge Roeder. Så gjenstår det å se om Brown er lysten på å flytte nordover…


Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #1 på: 29. Mars 2007, 16:17 »
Hva syns dere?

Jeg tror dette er en god stopper til en billig penge...

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #2 på: 29. Mars 2007, 16:33 »
God signing, men ikkje nok til å rette opp i problema der bak. Signer han så kan Roeder flytte fokus til backplassene.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #3 på: 29. Mars 2007, 16:33 »
Hva syns dere?

Jeg tror dette er en god stopper til en billig penge...

Hvis dette er hva han mener med å tette igjen bak, så gjettet jeg helt rett igjen på transferpolicyen hans. DETTE ER AKKURAT SOM EN NY ONYEWU, og det holder ikke hvis Newcastle skal få et bra forsvar.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #4 på: 29. Mars 2007, 17:04 »
Hva syns dere?

Jeg tror dette er en god stopper til en billig penge...

Hvis dette er hva han mener med å tette igjen bak, så gjettet jeg helt rett igjen på transferpolicyen hans. DETTE ER AKKURAT SOM EN NY ONYEWU, og det holder ikke hvis Newcastle skal få et bra forsvar.

Bortsett fra at nå har vi jo Gooch fra før, så Brown kan brukes som høyreback..

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #5 på: 29. Mars 2007, 17:34 »
Brown er en god stopper, holder godt PL-nivå, men ikke noe særlig mer enn som så.
Men han er likevel mange hakk bedre enn det vi har fra før av (om vi ser bort fra Taylor, of course).
Det er ikke det verste vi kan bruke pengene på.

Men det er ingen verdensklassestopper. Og det er neppe sånn at han alene kan være et helt forsvar. Men får vi inn gode backer på begge sider, og kanskje enda en stopper, så er det muligheter for at Brown vil komme godt til nytte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #6 på: 29. Mars 2007, 18:31 »
Jeg har ikke sitt brown nokk til at jeg kan si noe med sikkerhet. Men de manu supp jeg kjenner sier at han er meget bra. At han bare har 1 år igjenn av kontrakten gjør at vi kan få ham relativt billig. Og siden vi ikke kan plukke penger fra trærne så kan han bli et veldig godt kjøpt tror jeg. Absolutt et steg i riktig retning.

Men jeg er mer bekymret for backplassene. Vi må få inn 3 nye backer, hvis ikke blir neste sesong akkurat lik denne. Hunty er også 1 år eldre, og han kan for alvor markere seg i neste sesong. Vi får bare håpe Roeder slipper ham til i cupene. Hvis Roeder ikke har intensjoner om å signere onyewu bør også Hunty få spille i de resterende kampene mener jeg. Carrol bør også få sjangser.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #7 på: 29. Mars 2007, 19:03 »
Hvorfor skal vi alltid handle forsvarspillere på billigsalg? Angrepspillere og midtbanespillere kjøper vi for høye summer, men forsvaret skal alltid "forsterkes" med billige vrakgods.

Kan vi ikke for en gangs skyld bruke mange penger på en forsvarspiller? Woodgate var vår siste klasseforsvarer, og vi så jo hvor godt vi spilte med ham i klubben! Da kjempet vi om CL.


Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #8 på: 29. Mars 2007, 19:06 »
Hvorfor skal vi alltid handle forsvarspillere på billigsalg? Angrepspillere og midtbanespillere kjøper vi for høye summer, men forsvaret skal alltid "forsterkes" med billige vrakgods.

Kan vi ikke for en gangs skyld bruke mange penger på en forsvarspiller? Woodgate var vår siste klasseforsvarer, og vi så jo hvor godt vi spilte med ham i klubben! Da kjempet vi om CL.



Da foreslår jeg isåfall en viss Micah Richards. ManU skal visstnok legge inn et bud på 20mp. Ikke at vi har råd til dette,men.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #9 på: 29. Mars 2007, 20:02 »
Det blir kanskje litt i dyreste laget igjen.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #10 på: 29. Mars 2007, 20:55 »
Nei, nei, nei!

Brown er ikke noe annet enn Bramble 2. Begge var store talent i sine yngre dager, men karrieren har ebbet ut i middelmådighet.

Forståelig at Fergie vil kvitte seg med stallfyllet.
Carr har altfor få landskamper for England!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #11 på: 29. Mars 2007, 21:36 »
Då er det bedre å sjå i utlandet, helt ville prisar på enkelte engelske spelara. Brown blir sikkert ikkje så dyr men primært bør vi handle i utlandet synes eg. Kan sikkert finne like gode spelara som richards til halve prisen.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #12 på: 29. Mars 2007, 21:45 »
Hvorfor skal vi alltid handle forsvarspillere på billigsalg? Angrepspillere og midtbanespillere kjøper vi for høye summer, men forsvaret skal alltid "forsterkes" med billige vrakgods.

Kan vi ikke for en gangs skyld bruke mange penger på en forsvarspiller? Woodgate var vår siste klasseforsvarer, og vi så jo hvor godt vi spilte med ham i klubben! Da kjempet vi om CL.



Enig, vi må for guds skyld ikke slå oss til ro med Wes Brown som det "store" forsvarskjøpet. Nei jeg foreslår 1 eller 2 klassestoppere til i hvert fall £ 5-7 mil hver. I tillegg vi jo ha minst 2 gode backer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #13 på: 29. Mars 2007, 21:55 »
Minst 3 gode backer må vi ha. En ny høgreback og Solano, og to venstreback. Så kvitta vi oss med Carr, Babayaro og Bernard.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #14 på: 29. Mars 2007, 21:57 »
Når Roeder først skal handle fra Manchester United, synes jeg at han bør hente inn Kieran Richardson, Darren Fletcher og John O'Shea også. Klassespillere, i likhet med Wes Brown. Det lukter rett og slett gull om Roeder hadde hentet denne fantastiske kvartetten.
Carr har altfor få landskamper for England!