20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vil vi ha Mido?  (Lest 4475 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #15 på: 29. Aug. 2006, 07:12 »
Ville aldri sett Mido i Newcastle drakt. En ting er at det er flere andre allternativer, en annen ting er rykte hans, og man ser faktiskt på han at han ikke ser helt god ut, og er en selvopptatt apekatt.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #16 på: 29. Aug. 2006, 15:31 »
Mido har nettopp skrevet under for Tottenham. Imponerende angrepsrekke Tottenham har nå, i motsetning til oss. Vi ender nok bak Londonlaget i år også.

Nå ryktes det også om at Malbranque er på vei til Spurs.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #17 på: 29. Aug. 2006, 15:59 »
Mido er ikke god nok for oss, og når Roma uansett ville ha penger for idioten, var det like greit å gi han til Spurs.

Malbranque kan dra hvor han ønsker. For all del, en god spiller som jeg gjerne skulle sett hos oss, men vi har ikke bruk for ham. Og da ser jeg ikke verdien i å bruke unødvendige penger på ham. Samme gjelder for Gravesen. Selv om vi kanskje kunne hatt litt mer bruk for ham enn Malbranque.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #18 på: 29. Aug. 2006, 17:21 »
Trodde Malbranque hadde priset seg selv ut av markedet med skyhøye lønnskrav jeg. Og trodde han syntes at det var verdt å trene med junior-laget i denne sesongen for å få komme hjem til Frankrike etter sesongen?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.