20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vil vi ha Mido?  (Lest 4474 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« på: 28. Aug. 2006, 14:58 »
Newcastle blir i dag linket med tidligere Tottenham spiller Mido.
Vil vi ha han til klubben?

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #1 på: 28. Aug. 2006, 15:04 »
Nei.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #2 på: 28. Aug. 2006, 15:10 »
Jeg synes Mido kan være en ok løsning. I går så vi at Milner ikke fungerer som spiss og at  Luque ikke fungerer i det hele tatt..

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #3 på: 28. Aug. 2006, 15:12 »
heller en championship spiss eller lignene...en som ser på newcastle som et steg opp.
Nugent, Kerzakhov eller no lignene

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #4 på: 28. Aug. 2006, 15:22 »
Problemet er vel at Kershakov koster mellom 6-8mp, Nugent rundt 5. Det er penger vi ikke har. Mido kan vi få på lån, så ja. Mido på lån, og bruk de kronene vi har på å styrke forsvaret.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #5 på: 28. Aug. 2006, 15:28 »
Jeg vil IKKE ha Mido. Han er en bråkmaker uten sidestykke, som er langt mer opptatt av seg selv og sitt ego enn å yte maks for klubb og land.
Jeg ble ikke akkurat imponert av det jeg så i Afrika-mesterskapet i vinter.
For all del, en god spiller. Men han er altfor opptatt av seg selv og sitt ego, og er en type jeg ikke vil se i Newcastle. Souness sørget effektivt for å kvitte seg med slike typer i Newcastle, og jeg savner i grunnen svært få av dem.

Mido er en utskjelt, selvopptatt og dandy idiot som bør holde seg langt, langt vekk fra min klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #6 på: 28. Aug. 2006, 15:31 »
Nei

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #7 på: 28. Aug. 2006, 15:55 »
Enig. og uenig. Første jeg tenkte når jeg leste det på sky, nei, nei, å atter nei. Men, ett lån er ikke så dumt. Da kan vi velge om vi er fornøyd med ham eller ikke.

Han har jo vært linket til oss før, og da har jeg ikke håpet han skulle komme. Men når han var på lån i spurms så synes jeg at han gjorde noen veldig gode kamper der. Og hørte heller ikke om noen negative episoder om han der.

Å en spiss er vel ikke akuratt til å forakte hoss oss. Som er dømt til å ikke ha spisser som er skadet! Jeg synes vi skulle gitt Mido en sjangse. Vi har det siste ordet, om han skulle kommet på lån.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #8 på: 28. Aug. 2006, 16:00 »
vi trenger en spiss til, bedre med mido enn ingenting, men hopper ikke akkurat i taket som da vi fikk martins!
lt;3 Newcastle <3

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #9 på: 28. Aug. 2006, 16:03 »
Skulle nesten tro at det er bedre alternativer enn Mido som kunne vært aktuelle. Kommer ikke på noen andre enn Isaac Promise i farten, men det er HELT sikkert noen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Vil vi ha Mido?
« Svar #10 på: 28. Aug. 2006, 16:19 »
Jeg klarer bare ikke å se for meg Mido i Newcastle drakt. Så nei, jeg vil ikke ha han til klubben vår.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #11 på: 28. Aug. 2006, 16:45 »
Jeg synes vi bør hente ham på et års lån... Pr. dags dato har vi ingen friske spisser og Luque og Milner bør ikke spille spiss...

Er vel for seint å selge Luque nå, men det ideelle hadde vært og lånt Mido og solgt Luque...

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #12 på: 28. Aug. 2006, 22:29 »
Mido er et rasshøl med råtten personlighet, men allikevel syns jeg han hadde vært en ypperlig makker til martins med sin hodestyrke og fysiske spillestil. I tillegg har han endel assists og vil lage rom til Martins og sist men ikke minst så er han målfarlig!.
Filmer :  

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #13 på: 28. Aug. 2006, 23:01 »
han er god og viste et super bra lojalitet i Spurs.
ax

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Vil vi ha Mido?
« Svar #14 på: 28. Aug. 2006, 23:02 »
eneste som skal bli meldt på her er den forpul** dårlige spillern vi har som heter Luque!
ax