20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??  (Lest 10855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« på: 02. Aug. 2006, 14:11 »
I følge newutd.com og diverse andre diskusjonsforum har Newcastle lagt ut følere etter Real Madrids Woodgate,Gravesen og Ronaldo. Hva mener dere om dette? Woodgate er jo fantastisk når han faktisk spiller og er i form,Gravesen syns jeg egentlig ikke vi trenger nå da vi har en ganske overbefolka midtbane fra før (hadde han kommet billig hadde det så klart blitt andre boller), og så har vi Ronaldo da. Det er jo gambling å satse på en sånn spiller,men ser man på statistikken til brasilianeren så vet man vel egentlig hva man får. Ikke så mye arbeidsinnsats,men massevis av mål. Og jeg tror nok faktisk han eksplosivitet at passet PL bra.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #1 på: 02. Aug. 2006, 14:22 »
Nei takk til Ronaldo og Gravesen og ja takk til Woodgate hvis han er billig nok.

Ronaldo er over toppen og er for lat og som du sa så er det gambling. Gravesen vil jeg heller ikke ha, for han trenger vi ikke.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #2 på: 02. Aug. 2006, 14:35 »
Ja takk til Ronaldo og Woodgate. Gravesen trenger vi overhodet ikke.

Ja, Ronaldo er lat, overvektig og over the hill. Men han er fremdeles overkvalifisert til å bøtte inn med mål for uansett hvilken klubb han måtte spille for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #3 på: 02. Aug. 2006, 15:03 »
Nei, kun Woody som bør komme av disse tre. Midtbanen vår er fra før grisesterk, og Ronaldo vil ikke tilføre en dritt... Faen meg bedre med Ameobi da...

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #4 på: 02. Aug. 2006, 15:16 »
Sitat fra: "EivindI"
Nei, kun Woody som bør komme av disse tre. Midtbanen vår er fra før grisesterk, og Ronaldo vil ikke tilføre en dritt... Faen meg bedre med Ameobi da...


Har du slått deg?
Andreas Martins

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #5 på: 02. Aug. 2006, 15:17 »
Er ikke Ronaldo ganske skadeforfulgt?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #6 på: 02. Aug. 2006, 15:24 »
amt: Nei, kan da ikke mene det....

Ronaldo er grisefeit, GAMMAL og Real vil kvitte seg med han. Eneste han gjør er å spille playstation og innkassere feite, ufortjente lønninger.

UTROLIG at han fikk spille under VM..

så det er nok du som har slått deg..

djmattis

  • Gjest
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #7 på: 02. Aug. 2006, 16:40 »
Ronaldo vil alltid være Ronaldo, respekter!
Han er og forblir kongen i mine øyner, den perfekte spissen.
For en spiller han er når han er i toppform.
Bare søk litt på nettet og se hvor mange mål han har skåret i Real Madrid siden han kom dit og kom og si til meg at han er en dårlig spiller med hevet skulder, det klarer du ikke.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #8 på: 02. Aug. 2006, 16:43 »
Er enig i at han VAR veldig god, men herregud som han har tapt seg.. Akkurat det samme som skjedde med Rivaldo.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #9 på: 02. Aug. 2006, 18:01 »
Sitat fra: "EivindI"
Nei, kun Woody som bør komme av disse tre. Midtbanen vår er fra før grisesterk, og Ronaldo vil ikke tilføre en dritt... Faen meg bedre med Ameobi da...


Ronaldo er ihvertfall langt bedre enn hva ameobi noensinne kommer til å bli. men han har tapt seg, men likevel så hadde han vært en forsterkning for etthvert lag!
Andreas Martins

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #10 på: 02. Aug. 2006, 18:08 »
Hvilken person med hue på rett plass kan si at Ronaldo er dårlig!?

I fjor scoret han 14 mål på 23 kamper. For Brazil scoret han 3 mål på 5 kamper i VM. Gutten er ikke 21 år lenger, men en klassespiss er han!

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #11 på: 02. Aug. 2006, 18:09 »
kjøper vi gravesen så bør både butt og faye selges. Ihvertfall Faye ettersom det virker som om Roeder er lysten på å ha butt i stallen :shock:
Andreas Martins

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #12 på: 02. Aug. 2006, 18:10 »
ja, uten tvil vil han heve oss. Jeg respekterer Ronaldo som han har blitt, han scorer, men løper ikke. Det ville iallefall blitt en helt annen nr.9 i Newcastle drakta om han skulle fått den. Men det er ikke sikker han er rett mann, uansett. Da bør vi se i forhold til hva han koster, lønn osv....

Når det gjelder Gravesen tror jeg han blir litt overflødig her. Når vi har Parker som captein og den nye midtbaneterrieren. Vi har Emre, Zoggy, Butt å Dyer (ennelleranengang). Gravesen tviler jeg på vil sitte å benken her..........men jeg sier ikke at jeg sier NEI til Gravesen. Han er en god spiller og ville tilført laget vår mye. Men tåler han å komme bak i rekkene hos Erme og Parker?


Woddy, jeg står med ett åpent svart og hvitt hjerte om du kopmmer HJEM :)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Woodgate,Gravesen,Ronaldo ??
« Svar #13 på: 02. Aug. 2006, 18:41 »
Jeg er enig med mye av det du skriver David.

Ronaldo er langt fra mitt førstevalg på topp, men han er også langt fra det verste vi kan ende opp med!

Gravesen tror jeg ville vært en god signering. Selg Butt og Faye så har vi en svært sterkt midtbane..

Og Woody, ja, hva skal man si. Jeg elsker deg!!!! Kom hjem!! :wink:

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Spennende!
« Svar #14 på: 02. Aug. 2006, 19:01 »
Woodgate har jeg hatt tro på skulle komme tilbake til SJP helt siden han ble solgt. Troen ble ytterligere styrket da Owen kom. Om det ikke skjer nå, så vil det skje til neste år. -Pt. ligger det gambling i å ta Woodgate. Han går jo ikke akkurat lange perioder skadefri. Men er prisen OK, er det verdt risken.

Ronaldo høres jo bare kjempespennende ut. Om han er aldri så feit (les: kraftig :wink: ) så vil han være et fryktet angrepsvåpen. Kjappe, lette bein har Newcastle en del av i de fremste rekker, men kraftpluggen mangler. Med Solano, og Emre, sine presise innlegg ser jeg for meg Ronaldo som en killer inne i feltet. -Og tross noen kilo ekstra de senere år, Ronaldo har fortsatt "rykket".  

Når det gjelder Gravesen... tja. Det er vel som på Dressmann: Kjøp to, ta tre.....

Uansett hva det ender med. Jeg har full tillit til at Roeder vet hva han holder på med. -Det var verre da Souness styrte(t) laget....
Livet er svart/hvitt!