20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny spiss i januar!  (Lest 7899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ny spiss i januar!
« Svar #30 på: 02. Jan. 2006, 18:34 »
Sitat fra: "Hans Emil"


Eg er Aalesund fan, og Aarøy er kanskje ein av dei mest patetiske spelarane eg veit om :lol:
oss.


hehe, jeg er brann-supporter og Aarøy er den en av mest patetiske spillerene JEG vet om :lol:  :lol:  :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #31 på: 02. Jan. 2006, 18:38 »
Spørsmålet som reiser seg nok en gang etter dagens kamp er vel egentlig om vi trenger nye spisser like mye som vi trenger nye, GODE, forsvarsspillere?
Ikke misforstå, vi trenger nye spisser, men vi scorer jo mål, det skal man gjøre, men vi skal ikke lekke som en sil bakover som vi gjør i omtrent hver kamp! Slippe inn 2 mål mot West-Ham, og bare flaks fører til at vi scorer 4 og ikke slipper inn flere!

Flaks gjør at vi ikke slipper inn flere i dag også, samtidig som uflaks gjør at vi ikke scorer ivertfall ett mål til!

Men det vi MÅ kjøpe er ikke spisser, vi må fixe forsvaret vårt, det holder rett å slett ikke mål. PL's beste keeper fortjener så mye mye bedre foran seg!


Bjørn - forsvarsklippe
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #32 på: 02. Jan. 2006, 18:48 »
Har ein litt pengar, så kan ein bruke det på forsvar ja. Når ein ser Bramble og Elliot, så lukter det svidd lommebok på forskudd. Freddie!!!

Og ja, medan eg pratar om Freddie: Han kan få spare litt småpengar til sommaren, og komme med eit fryktelig høgt bud på Kuyt!!! :D

Forsvar i Januar, spiss i Juli.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Ny spiss i januar!
« Svar #33 på: 02. Jan. 2006, 19:59 »
Sier seffern ikke nei-takk til en ny spiss, men er enig at woody coemback hadde vært bedre enn en ny spiss.. Bridge og, for Guds skyld, orker ikke tanken på Elliott lant uti Mai. Fytti helvete!! Ramage på venstre kan også gå greit, hvis vi ikke får Bridge(linket til Fulham)
Nå har vel Arsenal og Tottenham også vist interesse for Kuyt i PL, og de er vel flere hestehoder bedre enn oss pr.d.dato.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...