20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #795 på: 07. Aug. 2018, 14:43 »
Spoiler (hover to show)
Men det som er fullstendig fallitt er MA insisterer på å betale alt med en gang når vi kjøper spillere, mens de øvrige lagene driverne nedbetaling. Ja de vi kjøper blir litt billigere, og klubbens bøker ser bedre ut, men en gigantisk ulempe er at vi selv sitter igjen med lite penger når vi skal erstatte en spiller som er solgt med en nedbetalingplan.

Dette vil være en ulempe i starten, men når vi har holdt på slik i flere år skal jo man i utgangspunktet ha en jevn flyt av penger som kommer inn fra tidligere år, slik at dette til en viss grad jevner seg ut. Dette forutsetter selvsagt at det selges spillere av en viss verdi også. Men om vi faktisk ser noe til disse pengene igjen i form av investering i spillere er jo en annen sak. Hvis ikke hjelper det ikke mye.

I tillegg kan det jo nevnes at hvis markedsprisene stiger veldig fra år til år (noe det har gjort de senere årene), så vil vi få mindre for pengene på det tidspunktet vi mottar pengene enn da salget ble gjennomført.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #796 på: 07. Aug. 2018, 15:33 »
Kjenner jeg er litt urolig for at ashley vil godta et bud på lascelles på deadline day og at vi ikke får inn noen erstatter

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #797 på: 07. Aug. 2018, 15:43 »
Kjenner jeg er litt urolig for at ashley vil godta et bud på lascelles på deadline day og at vi ikke får inn noen erstatter

Både Robert Huth, Nedum Onuoha, John Terry og Sebastien Bassong er fremdeles Free Transfers. Så ingen stress, mann.  ;D

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #798 på: 07. Aug. 2018, 16:05 »
Stemmer det Alan. Disse pengene ser dessverre Rafa lite til. I følge regnskapet, skal klubben motta drøyt 38 millioner pund i år fra tidligere overganger som feks. Sissoko.

Birmingham Mail mener at vi og Wolves kjemper om underskriften til William Jose fra Sociedad. Spiss, 26 år, antar liknende type som Rondon. Høy herremann på 1,89. Noe bedre stats enn Rondon. 20 mål på 40 kamper i fjor. Noe mer bobob sesongene før.
« Siste redigering: 07. Aug. 2018, 16:11 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #799 på: 07. Aug. 2018, 17:01 »
Stemmer det Alan. Disse pengene ser dessverre Rafa lite til. I følge regnskapet, skal klubben motta drøyt 38 millioner pund i år fra tidligere overganger som feks. Sissoko.

Birmingham Mail mener at vi og Wolves kjemper om underskriften til William Jose fra Sociedad. Spiss, 26 år, antar liknende type som Rondon. Høy herremann på 1,89. Noe bedre stats enn Rondon. 20 mål på 40 kamper i fjor. Noe mer bobob sesongene før.

Virker interessant da
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #800 på: 07. Aug. 2018, 20:32 »
Stanley N’Soki har takket nei til Newcastle!!

Nå er vi der at at det begynner å bli for sent til å få inn noen spillere. Jeg tror ikke det kommer til å bli signert noen flere spillere.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #801 på: 07. Aug. 2018, 22:51 »
Har jo Lazaar 😁

Seriøst, dette overgangsvinduet har vært en vits. Helt tragisk.
No fate but what you make

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #802 på: 07. Aug. 2018, 23:14 »
Håper overgangsvinduet vi nå har sett er et bevis for at Ashley vil selge. Billige erstatninger for de som er solgt, samt leiespillere. Disse sammen med Rafa bør være nok til å holde klubben i PL, kan virke å være tankegangen? Får håpe klubben er solgt før nyttår, og en seriøs eier signerer langtidskontrakt med Rafa, og gir han et fornuftig budsjett i januar.


Er lov å håpe, men jeg er stygt redd for at klubben ikke er attraktiv nok med den prisen han har satt -og så er jeg redd for at kjøpene av Ki og Muto er en plan han har for å markedsføre Sp**tsdirect sterkere i Asia.. (noe som tyder på at han har tenkt å sitte på klubben en stund til)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #803 på: 07. Aug. 2018, 23:29 »
Har jo Lazaar 😁

Seriøst, dette overgangsvinduet har vært en vits. Helt tragisk.

Har vinduet vært så tragisk da?

Ut Gayle -inn muto
Ut mitro - inn Rondon
Ut Merino- inn KI
Inn dub( klassekeeper)
Ut mbemba- inn Sveits stopperen
Kenedy inn ( klasseving)

Egentlig ganske fornøyd jeg. Vi er klart forsterket både ift sesongstart i fjor og sesongavslutning i år.

Gayle/mitro har bevist at de ikke har pl nivå, mbemba spilte ikke, Merino spilte litt. Vi har altså ikke mistet noen fra vår første 11er.
Men vi har signert hvertfall 3 som vil være i vår 1. 11er
« Siste redigering: 07. Aug. 2018, 23:40 av TooN »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #804 på: 07. Aug. 2018, 23:37 »
Har jo Lazaar 😁

Seriøst, dette overgangsvinduet har vært en vits. Helt tragisk.


Ikkje noko nytt der altså ;D

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #805 på: 08. Aug. 2018, 01:51 »
"Gayle/mitro har bevist at de ikke har pl nivå"

-Det vil vi få se iløpet av sesongen om Mitro for første gang får en skikkelig sjangs som klart førstevalg i Fulham.. er stygt redd for at han vil plukke mange poeng for de

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #806 på: 08. Aug. 2018, 08:12 »
Mitro fikk jo skikkelig sjans som førstevalg for oss i nedrykksesongen da. Jeg mener han klarte seg bra da, men det er en annen sak.
Han kommer til å gjøre sakene sine bra i Fulham, tror jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #807 på: 08. Aug. 2018, 08:33 »
Tipper ca 8-10 mål og det er for dårlig. Tror ikke fulham vil plukke så mange poeng.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #808 på: 08. Aug. 2018, 08:34 »
Stanley N’Soki har takket nei til Newcastle!!

Nå er vi der at at det begynner å bli for sent til å få inn noen spillere. Jeg tror ikke det kommer til å bli signert noen flere spillere.

En som faktisk har gjort litt research om klubben kanskje?🙈 Veldig synd hvertfall.. Får kuppe Bryan-dealen no da!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #809 på: 08. Aug. 2018, 08:59 »
Kenedy og Dubravka er spillere som åpenlyst styrker førstelaget veldig, de var svært delaktig i at vi reddet plassen i vår. Enig der.
Rondon vs Mitro er vel ikke så åpenbar forsterkning, men forskjellen er vel at Rafa stoler på førstnevnte kontra sistnevnte. Det gjenstår jo også å se hvorvidt Muto tar PL-nivået. Rent målmessig er det ikke en åpenbar oppgradering fra Gayle ut fra tidligere stats. Merino vs Ki mener jeg vi kommer svekket fra. Merino har i mine øyne et svært potensiale, og var knallgod før jul og skade. Ki er vel en spiller helt på det jevne.

Så må man vel gjenta at vi ikke kan se på oss isolert sett uten at vi ser over til våre motstandere. Der investeres det i langt større grad. Vi har hatt et dritkjedelig vindu uten noen virkelige wow-signeringer. Muto er en joker som kan overraske.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida