20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 445807 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #375 på: 11. Okt. 2011, 23:33 »
Jeg har heller ikke kjøpt sex i noen som helst sammenheng, men har mange kompisser som har gjort det.
Hva folk foretar seg under laknene er meg klinkende likegyldig, jeg gidder ikke å løfte på dyner og moralisere over det som foregår. Noen synes det er morsomt, noen synes det er deilig, andre ikke.

Men jeg gidder ihvertfall ikke dømme folk som kjøper sex, det er jeg for gammal til. Prostitusjon er verdens eldste yrke og mennesket har drifter som vi i ulike former velger å få utløp for.

Whatever floats your boat, as long as you dont hurt anyone :)

If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #376 på: 11. Okt. 2011, 23:35 »
Å kjøpe sex er for meg også helt uaktuelt. Det er nok en ganske svær andel av norske menn som har gjort det dog - har flere venner som blant annet har gjennomført slike stunt. Men nei - det blir bare feil for min del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Dametråden
« Svar #377 på: 11. Okt. 2011, 23:42 »
Så lenge et samleie er konsensusbasert og begge får noe de vil ha, er det snakk om et symbiotisk forhold. Hva er da problemet? I Norge er horekunden kriminell, horen ikke, og nå prøver også feminismelobbyen å forby stripping. Ingen av delene berører heldigvis meg, og vil antakelig heller aldri gjøre det, men når det også er snakk om å innføre "tafsepoliti" på norske nattklubber har det faen meg gått for langt.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #378 på: 11. Okt. 2011, 23:44 »
Helt enig. Jeg ser virkelig ikke problemet. Det er snakk om vederlag for en frivillig tjeneste.
Og alle damer er vel til syvende og sist horer - det er bare et spørsmål om pris?  ;D
( det siste litt spøkefullt sagt selvsagt)
If it has tits or wheels, count on problems!

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #379 på: 12. Okt. 2011, 01:07 »
Dette er vel sikkert en annen debatt, men la oss få horene inn på bordell isteden for at de skal risikere livet sitt på gata. Det er da min mening, ikke at jeg har interesse av å kjøpe det, men bør jo være en vinn-vinn-situasjon.
Man får dem bort fra gata og man gjør det til et tryggere yrke.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #380 på: 12. Okt. 2011, 06:20 »
I min gjeng er det uaktuelt med orddelingSfeil.

Hva har dette med saken og gjøre? ::)

Ikke noe saklig hvertfall =)
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #381 på: 12. Okt. 2011, 06:32 »
Hadde det vært som i f.eks Amsterdam, så ser jeg virkelig ikke problemet.

Der blir alle prostituerte sjekket daglig, sengetøyet blir vasket etter hvert ligg og de betaler skatt av inntekten sin.

Faktisk vil jeg si det er mye "renere" enn å ta med deg Julie hjem fra byen en fuktig lørdagskveld. Julie vet du, som har pult 23 bekjente av deg, den siste måneden...........

Og som nevnt tidligere, det er bare et ligg. Hvorfor skal alle være moralens voktere når det kommer til sex? Ja, sex er best når man er dypt forelsket og kan forsvinne inn i partnerens øyne mens man penetrerer henne rolig og forsiktig.
Men alle mennesker har det ikke slik hele livet!

Og som flatfine ( ;)) sier, prostitusjon er verdens eldste yrke og det er det en grunn til.
Same old Shearer, always scoring!

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #382 på: 12. Okt. 2011, 09:20 »
Aldri gjort det selv, men ser virkelig ikke et problem med å la samtykkende folk bytte sex mot penger.  Om du gjør det for spenningens skyld, fordi du ikke klarer få deg noe, ikke har tid til å få deg noe, eller rett og slett bare vil ha sex uten allt skuespill/drama som ofte må til for å oppnå det, er meg rivende likegyldig.  Faktum er at det å selge fitta for penger ikke er noe vesentlig forskjellig fra å selge hjernen for penger, begge deler er en del av kroppen man selv (burde kunne) styre over.

Just remember kids, use a condom if you're getting fucked in the ear, so you don't catch hearing aids :D
Genius by birth. Slacker by choice.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #383 på: 12. Okt. 2011, 09:33 »
Hadde helt glemt ut denne dama:



Ali Landry er fiiiiiin.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #384 på: 12. Okt. 2011, 09:44 »
Problemet med prostitusjon er at man ikke vet om sprekken i sparegrisen man putter betalingen i, eies av den samme som eier sprekken man putter pikken i...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #385 på: 12. Okt. 2011, 11:30 »
Er det egentlig annerledes enn den som tar imot pengene på en bensinstasjon, eller en konsulent i en bedrift?
I et kapitalistisk system er de fleste arbeidstakere hos andre enn de de konkret utfører arbeidet for. Samfunnet drives ikke lenger av verdiskapning, men av tjenester og flytting av verdipapirer.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #386 på: 12. Okt. 2011, 11:35 »
Det er vel dog slik blant en ganske svær andel prostituerte at de vel ikke akkurat får en fortjent del av hva de bringer inn av "arbeidsgiveren" sin. Se "Pattaya for mine føtter" og si at du ikke blir provosert av han halliken?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #387 på: 12. Okt. 2011, 12:19 »
Jeg tror vel kanskje du skjønner forskjellen i situasjonen til en som har valgt å være konsulent i en bedrift og ei som kanskje ikke riktig like frivillig har "valgt" å selge kroppen sin.

For all del, finnes selvfølgelig mange som frivillig har valgt å prostituere seg,  men finnes nok ennu flere som ikke er i den stillingen av egen fri vilje.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #388 på: 12. Okt. 2011, 12:26 »
Jada, en stor andel av de prostituerte er jo i dette igjennom tvang. Det er ikke den gruppen jeg beskytter.
Det er derimot adskillig friere kvinner som også driver med dette, og selv om de kanskje ikke gjør det fordi de elsker å pule ( men det finnes nok de òg), så er det et bevisst valg på lik linje med oss som "MÅ" dra på jobb for å betale regningene våre.

If it has tits or wheels, count on problems!

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #389 på: 12. Okt. 2011, 12:31 »
Ja men da er vi enige da vettu  :thumbu:

En norsk studine som selger musa i ny og ne for å ha råd til å ha D&G veske til laptoppen sin i studietia blir selvfølgelig noe helt annet!
sunt pueri pueri puerilia tractant