20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 57733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #30 på: 06. Mars 2009, 19:05 »
Bortsett fra corneren som S.Taylor satte i mål og et frispark som gikk like forbi krysset, så har han skuffa meg veldig på dødballer.
Jeg vil ikke si at han har en bedre dødballfot enn Geremi, hvertfall ikke enda.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #31 på: 06. Mars 2009, 19:07 »
Synes Ryan stort sett har slått bra dødballar, unntatt på skudd. Ihvertfall et hav bedre enn det vi har hatt tidlegare i sesongen, inkludert når Guthrie tok dei. Guthrie er ok på dødball, men Ryan er langt bedre etter mi meining.
Ja, det viste han virkelig mot f.eks ManU. Cornere og andre dødballer var på Geremi-nivå.

Ja er enig i at dei var svake mot Manu, men alle kan ha en dårlig dag. Synes han har vore bra ellers.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #32 på: 06. Mars 2009, 19:12 »
Synes Ryan stort sett har slått bra dødballar, unntatt på skudd. Ihvertfall et hav bedre enn det vi har hatt tidlegare i sesongen, inkludert når Guthrie tok dei. Guthrie er ok på dødball, men Ryan er langt bedre etter mi meining.
Ja, det viste han virkelig mot f.eks ManU. Cornere og andre dødballer var på Geremi-nivå.

Ja er enig i at dei var svake mot Manu, men alle kan ha en dårlig dag. Synes han har vore bra ellers.
Jeg er enig i det Mats sier. Han hadde en god corner mot WBA og har hatt et brukbart frispark, ellers har det vært tynt.

Er ikke meningen og være negativ her, men er han virkelig så god på dødballer som mange skal ha det til? Eller er det kun fordi han har hatt noen flotte frispark mot oss at vi tror han er god?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #33 på: 06. Mars 2009, 19:27 »
Ryan Taylor skal etter min mening være en backup - en god backup, sådan. Beye skal spille på høyreback - Guthrie, Barton, Butt og Nolan skal dele på midtbanen, mens Jonas og Lua Lua kan bekle vingen.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #34 på: 06. Mars 2009, 19:28 »
Han har vel ikke scora på så mange frispark bortsett fra mot oss? Mulig han har gode frispark og dødballer generelt, og håper selvfølgelig jeg tar feil, men utifra det jeg har sett så har det faktisk sett meget dårlig ut, bortsett fra de to gangene jeg nevnte under.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #35 på: 06. Mars 2009, 19:30 »
r taylor var god på døball når han spillte for wigan, og jer ser ingen grunn til at han ikke skal klare det samme for oss! muli han bare trenger tid! men er enig i at han ikke har imponert enda!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #36 på: 06. Mars 2009, 19:43 »
r taylor var god på døball når han spillte for wigan, og jer ser ingen grunn til at han ikke skal klare det samme for oss! muli han bare trenger tid! men er enig i at han ikke har imponert enda!
Ja, var han virkelig så god i Wigan? Skulle gjerne sett en statistikk på antall assist osv...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #37 på: 06. Mars 2009, 19:57 »
Ja, Ryan er god på dødball. Selv om det ikke har endt med så mye mål og assist enda i hans Newcastle karriere, så ser jeg hvertfall klare tegn til at vi endelig har fått inn en mann som slår gode dødballer. Cornere og frispark på siden slår han inn med en kraft som ikke noen av våre andre spillere behersker, jeg vet at kvaliteten sålangt har vært litt opp og ned, men har allerede sett klar bedring til hva vi har vært vandt med. God til å skyte frispark vet vi jo at han er, så det bekymrer jeg meg ikke for. Dessuten er det ikke veldig mange mål som scores på direkte frispark, så det er ikke slik at jeg forventer mål i hopetall, men jeg tror det kommer.

Den negativiteten som er å spore her er faktisk latterlig. Han servet ikke så dårlig mot manu heller. Tror vi hadde tre cornere og den ene ble det en veldig stor sjanse ut av også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #38 på: 06. Mars 2009, 20:02 »
Cornerene mot ManU var IKKE gode. Og grunnen til at den ene ble farlig var ikke fordi den var så godt slått, men fordi VdS rota noe jævli i feltet.

6 mål og 6 assist på 42 starter i PL har han i følge hva jeg kan finne. Det er brukbart det, men ikke noen toppklasse.
« Siste redigering: 06. Mars 2009, 20:05 av Daniel »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #39 på: 06. Mars 2009, 20:16 »
Cornerene mot ManU var IKKE gode. Og grunnen til at den ene ble farlig var ikke fordi den var så godt slått, men fordi VdS rota noe jævli i feltet.

6 mål og 6 assist på 42 starter i PL har han i følge hva jeg kan finne. Det er brukbart det, men ikke noen toppklasse.


Det er ikke akkurat Laurent Robert for og si det sånn. Og tviler på at noen her inne har sett Ryan Taylor regelmessig for Wigan.
Det er først da en virkelig kan si hvor gode dødballer en har.









Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #40 på: 06. Mars 2009, 20:19 »
Jeg syns også dødballene har vært betraktelig bedre etter at Raylor har fått slått de - selv om han var alt for varierende i ManU-kampen. Ser fortsatt ingen som er i nærheten av hans nivå i vår stall.  Har ikke sett Taylor regelmessig for Wigan, men han har alltid vartet opp med jevnt over gode dødballer når jeg har sett han for Wigan. Dessuten føler jeg at han er langt bedre som back enn som ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #41 på: 07. Mars 2009, 17:16 »
Jeg synes de corerne Raylor har slått har vært mye, mye, mye farligere enn de Geremi slo.
Jeg synes heller ikke at Guthrie noen gang har vist seg å være spesielt presis på dødballer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #42 på: 07. Mars 2009, 17:19 »
Tja, Guthrie har slått to perfekte cornere i år som har endt i mål. Oba borte mot ManU og Edgar hjemme mot Liverpool.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #43 på: 07. Mars 2009, 18:05 »
Dei Barton har slått, synes eg har vert veldig bra. Ingen kan vel vere uening i at cornere skal slåes hardt inn mellom første stolpe og kepper, og det er der Barton har slått dei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #44 på: 07. Mars 2009, 20:46 »
Hva er sannsynligheten for at denne vises på et sted i Oslo da den sendes 22:30 ? :P
Vurderer en tur til hovedstaden nesten helg, men vil gjerne se kampen :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒