20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00  (Lest 48944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #15 på: 11. Aug. 2008, 23:12 »
Det vil i så fall vere latterlig! Vi har hatt over en måned på oss å løse den saken !

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #16 på: 11. Aug. 2008, 23:17 »
Det er ikke oss det står på, det er Mallorca og det spanske fotballforbundet som ikke vil godta overgangen.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #17 på: 12. Aug. 2008, 01:47 »
ja men da er det jo latterligt av mallorca å det spanske fotballforbundet, irriterer meg åver det..Bruke så lange tid på ein så liten ting??er det muligt...

Men uanset ser eg fram t denne kampen,blir kanon!!håper på ein U her ;) men skal bli vanskeligt asså...LYKKE TIL!!!
Joey Barton 7

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #18 på: 12. Aug. 2008, 01:57 »
Jeg tör ikke tro på poeng her...Vi har en särdeles dårlig statistikk mot Man U på Old Trafford. Tror ikke vi har vunnet der siden 71/72 sesongen eller noe lignende...og de siste årene har vi fått skikkelig deng av Man U..
Uavgjort skulle föles som seier og seier skulle föles bedre enn sex!!

Tipper på 3-1 til Man U.

Når det pessimistiske er sagt; det skal bli så utrolig DEILIG å få se Newcastle spille igjen og att PL er i gang igjen.Föles ut som om det var 1 år siden sist.
Håper på en bra debut av Coloccini og Guthrie..og av Gutierrez og Bassong om de får spille.
Herlig att det snart er igang igjen dere ;D ;D ;D

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #19 på: 12. Aug. 2008, 09:15 »
Gleder meg veldig til denne kampen...Selvom det kanskje ikke blir seier, så er det uansett deilig å ha PL i gang igjen :) Ser nok denne down-town oslo, selvom pubbene der sikkert kommer til å flomme over av Manu sopportere :-X

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #20 på: 12. Aug. 2008, 11:36 »
Gleder meg veldig til denne kampen...Selvom det kanskje ikke blir seier, så er det uansett deilig å ha PL i gang igjen :) Ser nok denne down-town oslo, selvom pubbene der sikkert kommer til å flomme over av Manu sopportere :-X

Kom deg til Belfry, så prøver vi å få en gjeng der!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #21 på: 12. Aug. 2008, 11:57 »
Prøve meg på eit veldig optimistisk tips. 0-1 til oss. Zoggy scorar heilt på slutten. ;)

Noken som skal på Scotsman i Bergen å sjå?!

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #22 på: 12. Aug. 2008, 13:11 »

Kom deg til Belfry, så prøver vi å få en gjeng der!

Yes, da går nok turen dit :)

boeyvind

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #23 på: 12. Aug. 2008, 13:29 »
Noen i Tromsø som har tenkt å se kampen ute??

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #24 på: 12. Aug. 2008, 13:42 »
jeg tror DUFF går på vingen steden for Jonas " spiderman ", og smith går opp på topp.. (Håper hvertfall det!)

håper at smith spiller, den var god :)
lt;3 Newcastle <3

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #25 på: 12. Aug. 2008, 15:13 »
Om ikke Colo blir klar, så tror jeg Danield treffer godt på laget i åpningsinnlegget.   Colo går selvfølgelig rett inn om papirene kommer i orden, håper jeg ihvertfall!   

Ellers så er det bare å håpe vi spiller en forrykende kamp, er serieåpning og alt kan skje, tilogmed at Newcastle tar poeng på Old Trafford:)   

Rata som håper å ha beregnet nok kjøretid hjem fra ferie i fantastiske i Bodø og til København til å rekke kampen :o   Hvis ikke så blir det å sende kjærring og småttisen på shopping ett sted i Sverige i ett par timer, og selv stikke innom en fotball pub ;D   Kostbart, men helt klart verd det :D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #26 på: 13. Aug. 2008, 09:44 »
Gleder meg veldig til denne kampen...Selvom det kanskje ikke blir seier, så er det uansett deilig å ha PL i gang igjen :) Ser nok denne down-town oslo, selvom pubbene der sikkert kommer til å flomme over av Manu sopportere :-X

Kom deg til Belfry, så prøver vi å få en gjeng der!

Hvor ligger Belfry, Eivind? Hadde vært moro å tatt turen inn til den store byen!

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #27 på: 13. Aug. 2008, 10:37 »

Hvor ligger Belfry, Eivind? Hadde vært moro å tatt turen inn til den store byen!

http://www.oslosurf.com/innhold/00000286.shtml

Litt ned på den siden finner du et kart.  :)

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #28 på: 13. Aug. 2008, 10:47 »

Hvor ligger Belfry, Eivind? Hadde vært moro å tatt turen inn til den store byen!

http://www.oslosurf.com/innhold/00000286.shtml

Litt ned på den siden finner du et kart.  :)

Det er såpass sentralt ja. Da skal jeg klare å finne frem! Er det mange som har tenkt seg dit eller, hadde vært moro hvis vi var en hel gjeng?

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #29 på: 13. Aug. 2008, 11:54 »
Dette er en kamp i etter alle solemerker "skal" tape. Gjør vi ikke det skal vi prise oss lykkelige over et poeng. Tre poeng tar vi aldri i verden på Old Trafford.
Håper vi får inn et tidlig flaksmål og legger oss bakpå. Hvis ManU tar ledelsen er det bare å gå innpå Nordicbet og tippe hvor stort tapet kommer til å bli..

Men alt kan skje, men unngår vi alt for mange unødvendige gule kort og skadet skal vi være fornøyde.

Tipper 2-0 til de røde djevlene